Treffit

nimimerkki

Tätäkin on mahdollisesti jo joskus kysytty, mutta pikaisen selailun jälkeen tätä aihetta en löytänyt.
Eli siis kysymys teille tytöt: Mitä mieltä olisitte sellaisista treffeistä, että poika kutsuisi teidät kotiinsa ja laittaisi jotain ruokaa ja sitten katsoisitte jotain leffaa tai pelaisitte jotain? Tämä tapahtuisi siis tietenkin sillon kun pojan muu perhe ei ole kotona. Ja lisätään vielä, että tunnette pojan hyvin, mutta ette varsinaisesti treffeillä vielä ole olleet. Olette siis vain kavereita vielä.
Onko tälläinen idea toimiva ja hyvä vai aivan totaalisen tyhmä?
Kun jotenkin tuntuu niin tylsältä nää perus leffaan kahville jutut...
Kiitos vastauksista. Toki pojatkin saavat vastata jos vaikka löytyisi jotain samankaltaisia kokemuksia tai muuten vaan vienkkejä.

11

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Neiti.88-

Miusta toi kuulostaa tosi hyvälle. Ekalla tapaamisella tuskin lähtisin kenenkään kotiin, mut jos on tuntenu jo jonkin aikaa nii miksei :) Ja se on vaan plussaa jos poika osaa tehdä ruokaa.. :>

• nimimerkki

Kiitos vastauksesta, kiva kuulla ettei ihan heti tuomita tuota ideaa. Ja siis olemme tytön kanssa tunteneet melkein kaksi vuotta. Ja olemme 18 ja 17-vuotiaita.
        Toki kaipaisin vielä lisää vastauksia.

• kuulostaa ihan hyvältä, mietin kans että ei ihan vieraan luo menis kotiin, mut jos tuntee jo, ni kyllä :) tosi hyvä idea :)

• gggggggggggggggggg

oiijj ;) voi sitä onnekasta tyttöö :) tuo on tosi hyvä idea! kutsuspa minutki joku.. :/

• Tyttö...

Kivalta kuulostaa. Aina on kivaa jos poika osaa tehdä ruokaa, ja leffat on kivoja, samoin pelit. ^^'' Kyllä pitäisin tuollaisesta kovasti, paljon parempaa kun joku ostetaan viinapullo-mennään puistoon ryyppää-sammutaan hankeen-itketään seuraavana päivänä - ''treffi.''

Hauska koti-ilta tuollaisen on. Pidän.

• iltasade

Joo kuulostaa kyl hyvältä, niinkun aikasemmissa viesteissä sanottiinkin :)

Mutta tosiaan kannattaa tossa tilanteessa varmaan tehdä hyvin selväks, että haluaa jotain muuta, kun kaveri olla :)
      Tai tarkotan vaan sitä, et siinä on eroo jos haluat enemmän olla kun kaveri, et miten noi treffit pidät :)

Ootte tuntenu pari vuotta.. kuulostaa kyllä hyvältä pohjalta..mut mietin vaan, ettei tytölle tuu yllätyksenä sun tuntees tai jotain :)

Mutta tosiaan, en tiedä tilannetta.. oikein hyvää illanviettoa tuo kyllä on tytön kanssa, mutta ei välttmättä treffeiksi sopiva juttu :) Enemmänkin sit tosiaan.. jos tiedetään jo vähän et mitä teidän välillä on ja missä mennään :)

Mutta tosiaan nämä olivat vain mun ajatuksia :P

• tytteli87

musta toi on kyl tosi hyvä idea!
      tollaset treffit nimittäin on kotoisat, ja turvalliset, ja musta ois ainakin kivaa syödä yhdessä mun poikaystävän kanssa sen tekemää ruokaa, ja käpertyy sitte sohvan nurkkaan katsomaan jotain romanttista leffaa!

• Aurajuusto89

Itse tykkäisin ja arvostaisin ainakin sikana. :)

• Tuuba**

Ihan hyvä idea. Toisaalta itse en osaa kokata muuta kuin pyttipannua, uunimakkaraa tai pakaste pitsaa.
      Pakaste pitsankin olen kerran polttanut pohjaan:P
      Mutta kokkaus taitoisille hyvä idea.

• .....

Minä olisin ainakin todella imarreltu tuollaisesta.
      Rohkeasti vaan. Ja ottakaa muutkin mallia...

• Minävain.

mä ainaki tykkäisin todella paljon jos joku poikakaveri (kaveri tai seurustelu mielessä) pyytäisi mua niille syömää ja kattoon leffaa ja pelaa jotain.. tai se vähä riippuu et mikä leffa ja sillee.. kutsutulle voi olla kiusallista ja olla ahdistava olo jos pitää toista kaverina ja hän on tehnyt kaikki hienot kynttilä illalliset ja nyyhkyleffat.. mut mielest leffa sais olla joku komedia tai jotain. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe