Kertokaa mitä tarkoittaa eri hännän asennot? Siis mielialoissa.
Hännän asennot?
1
1197
Vastaukset
- miu
kissan häntä on ylhäällä tai jopa vähän etuviistossa kun se ottaa hyvillä mielin tuttuja ihmisiä vastaan.
kun häntä alhaalla maata viistäen ja samalla takapuoli selvästi alhaalla kissa usein lähestyy uutta asiaa varovasti tai on muuten vain varuillaan ja valmiina juoksemaan pakoon.
hännän ollessa pörröisenä oravan hännän kaltaisena karvat pystyssä kissa on pelästynyt jotain tai yrittää pelotella jotakuta.
hännän nopea nykimällä tapahtuva heilutus on merkki ärtyneisyydestä jos vaikka sattuu rapsuttamaan väärästä paikasta.
kun kissa on rento se kantaa häntää rennosti hieman alaviistossa.
kissan olessa rentona hännänpää sattaa heilua hieman (ei tosin kaikilla kissoilla). tällöin kissa on ylensä aika rentoutunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817