AMORIN NUOLI

Rakkauden sanoja ilmassa lentää
saisinko kiinni koitan sentään

Kurkottaa yritän sieltä sekä tuolta
Mietin joko Amor ampuisi sinuunkin nuolta

Vaikka kuinka tässä hypin ja häärin
ei vakkani täyty mielinmäärin

Siis istunko tähän oksalle puun
suru piirtää ikävän pieleen suun

Ei rakkaus laula sittenkään kuin kukko
Kun aika on niin aukeaa lukko

Täytyy siis rauhassa oottaa tunnetta tuota
Niin - ja odottaa sitä Amorin nuolta

8

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rellu

      hymmyilytti jo otsake, ja kun luki runon, niin
      siitä jäi kihertävän hauska olo.

      Elät näämmä nyt sitten "riimittelyaikaa" mutta,
      hyvinpä nuo tuntuvat kulkevan.

      Ja, ei kun pihalle, heips !

      • *MURUKULTA*

        Nämä on vähän niin kuin 'kohtauksia' joita aina silloin tällöin tulee! :) Enempihän minä tykkään sellaisesta kerronnallisesta..Vaikka nämä saa minutkin hyvälle tuulelle, koska ne pääsääntöisesti tulee jostain kivasta jutusta... :) jokohan sitä huomiseksi tulisi sitä 'normaalia'?!

        Meitsillä tuntuu TAAS muuten 'kone' tökkivän! Tekee totaalista tenää joissain paikoissa ja joissain on valikoiva..aika ihmeellistä sähellystä! :/ Tarkoittaa vaan sitä, että kyllä minä täältä 'hyökin' heti kun operaattori antaa myöten!

        Huikkaa jos kaipaat lisää lumitöitä...Kivaa pvää! :)


    • zacharias

      kirjottaja taetaa olla semmone västäräkki joka ossoo visertöö loppusounnutkii....

      • *MURUKULTA*

        Nyrkkisiääntö oniin, et sitä on vaik aijan seipäänä, jos tarve vuoatii nii! :) Ja oikee västäräkki sattuu olleen yx lempilinuuloistain! :)
        Jos minee huomenna sit jottoin synkempää, sitä vilosoviaa tai muuta...
        Ol kiva taas nähä,rauhallista iltoo jo toivotan! :)


    • Sait hymyn huuliin ja pilkkeen silmäkulmiin. Ihanaa täydellisen kuun iltaa sinne jonnekkin ystis.

      • *MURUKULTA*

        Joo! Täällä rummutetaan vain pöytää ja kuunnellaan kun kello tikittää.... ;D Ja tuo kuu..!!!*huokaus*:)

        Rauhaisaa, kello kymmenen jälkeistä aikaa! :D


    • TöllinLiisa

      Iltaa MURUKULTA.
      Rakkaus se lentelee,
      missä liekki nyt?

      Jos laskis aseensa,
      rakkautta ,ei sitä kiinni saa.

      Kulkee niin omia teitään,
      ootellan ,jos yllättää meitä?

      Väsy jo painaa,
      kiitos hauskasta Amorveitikasta.Liisa

      • *MURUKULTA*

        Meinaatko, että tuo hankkimani haavi olisi sittenkin turhaa...? :)..mmm ! Taidat olla kovinkin oikeassa!
        Uni kyllä kovasti houkuttelee..taidan antaa periksi!

        Hyvät yöt sinnekin! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe