miten ja mistä pääsee kätevimmin maista isla de margaritalle (paatilla)? mitä maksaa? ajattelin olla muutamia päiviä turistihelvetissä:o) mitä hotellia suosittelisitte, haluan all inclusiven?
KIITOS!
isla de margaritalle
5
1822
Vastaukset 5
- Margarita
Väli kantosiipilaivalla n.2h. tai autolautallla 4h.
Kantosiipiä useampi päivässä, lauttoja pari.
Hinta v. 2000 kantosiipi 8000 Bs., ferry 5000 Bs.
Hintatiedot siis tod. vanhoja.
Hotelleja löytyy joka lähtöön ympäri saarta.
Maku-asia, mutta tuskin itse kallistuisin all inclusiiveen.- oihft
muutama tuttu silloin isla de margaritalla finnmatkoilla ja ajattelin mennä samaiseen hotelliin muutamaksi yöksi. tietääkö kukaan pääseekö paikalliset myös kyseisiin allinclusive hotelleihin?? itse diggaan paljon enempi hostelleista ja casoista. olis kiva kuulla enemmän sun mielipiteitä venezuelasta, kun ilmeisesti olet siellä enempikin reissannut??
kiitos!
mikko - sellasta
että muistatko mitä maksaa yö margaritalla allinclusive hotellissa n.90€ yö vai?? prepaid liittymistä, kun olisi tarkoitus viipyä pidempään, niin minkä hintaisia kortteja löytyy, vai löytyykö ollenkaan? tietääkö joku minkä hintaista on vuokrata moottoripyörää, esim.enduroa? hintatasosta muuten, mitä maksaa ruoka, juoma, tupakki jne..
SUURKIITOS!!!
mikko
- Margarita
Jollet nyt välttämättä halua Margaritan saarelle, niin vähemmän turistihelvetillisiä ja mielenkiintoisempia, jos kohta edullisempiakin rantapaikkoja löytyy mantereelta.
- syi
joo kiitti tiedoistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482