Ajattelin hankkia tuollaisen saunalahden palvelupaketin ja puhelimeksi harkitsin tuota nokian 6280. Onko kokemuksia kyseisestä puhelimesta? Mitä selviä vikoja olette siinä havainneet?
Toimiiko musiikinsiirrot puhelimeen koneelta moitteettomasti, tai vaikkei niin moitteettomasti, toimiiko silti?
Entä tuo radio/musiikkisoitin, millainen äänenlaatu? Viitsiiko edes kuunnella?
Onko puhelimessa viestilaskuria? Eli siis että tietää paljonko on lähettänyt sekä vastaanottanut viestejä?
Entä pystyykö näppäinlukon avaamaan ilman että liukukannen avaa? epäilisin ettei.
Jos ei, silloinhan ei voi selata numeroita ilman että avaa kannen.
Onko näyttö kuinka ulkona kuorista, eli siis kun puhelin tippuu johoinkin, osuuko näyttö satavarmasti lattiaan ensimmäisenä?
Entä saako kuoret irroitettua itse? Netissä näkyi olevan myynnissä irtokuoria kyseiseen puhelimeen, joten luulisi onnistuvan?
Puhelimessahan on kaiutin? Pystyykö myös radiota/soitinta kuuntelemaan sen kautta, vai onko oltava kuulokkeet?
Saako musiikkikappaleita joita olen koneelta ottanut puhelimeen laitettua myös soitto/hälytysääniksi?
Jos saa, saako ne myös kovalle äänenvoimakkuudelle vai soiko hiljaisella?
Puhelimessahan on pari peliä valmiina?
Onko automaattinen näppäinlukitus mahdollinen?
Entä puhelujen äänitys/muu äänitys? Pystyykö puhelimen radiota äänittämään?Entä saako äänitteitä soitto/hälytysääniksi?
Siinä "muutama" kysymys joihin mielelläni kuulisin vastauksen. Jos ei kaikkiin, niin edes osaan, mutta luulen että omistajat kyllä tietävät vastaukset.
Kiitos oikein paljon, toivon nopeaa vastausta.
nokia 6280, onko kokemuksia?
25
2148
Vastaukset
- Nokia 6280
Aivan loistava puhelin nyt kerron kokemukseni:
- Musiikinsiirto pelaa hyvin ja enemmän musaa saa jos ostaa isomman muistikortin
- Radio ja mp3 ovat todella hyviä ja äänen laatu on hyvä en ole enää sen jälkeen käyttänyt erillistä mp3 soitinta kun ostin tämän kännykän
- Puhelimessa on viestilaskuri joka löytyy loki:sta
-Näppäimistön pystyy avaamaan ilman, että liukukannen avaa
-Numeroita pystyy selaamaan ilman, että avaa kannen
- Kaikki toiminnot ovat käytettävissä ilman liun avaamista paitsi tekstiviestin kirjoittaminen ja numeroiden näppäileminen
- Näyttö on ihan kannen pinnassa, mutta näytön pääli muovi näyttää olevan aika jämäkkä
- En tiedä saako kuoria itse irrotettua en ole kokeillut voit kysyä sitä vaikka myyjältä
- Radiota ei pysty kuuntelemaan ilman kuulokkeita, mutta mp3 pystyy ja äänen laatu on OK
- Saa laitettua musiikkikappaleita soittoääniksi ja hälytysääniksi - Saa kovalle äänenvoimakkuudelle ainakin soittoäänet siis tosi kovalle
- Puheluita pystyy äänittämään radiosta en ole ihan varma ja äänitteitä saa soittoääniksi
Ps. Liuku vähän narisee ja on hepponen niinkuin kaikissa liukupuhelimissa, mutta se ei ole itse käyttööni mitenkään vaikuttanut. Hyvä puhelin on eikä omasta mielestäni tässä puhelimessa ole mitään vikaa lisätietoa saat osoitteesta: http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/6280/- harkinta loppui
Kiitos sinulle oikein kovasti. Noita tietoja kun ei löydy noista puhelintiedoista.
Olen todella kiitollinen sinulle! Olen niin pitkään harkinnut tuota ja nyt taidan sitten hankkia.
Muitakin kokemuksia saa laittaa. - Nokia 6280
harkinta loppui kirjoitti:
Kiitos sinulle oikein kovasti. Noita tietoja kun ei löydy noista puhelintiedoista.
Olen todella kiitollinen sinulle! Olen niin pitkään harkinnut tuota ja nyt taidan sitten hankkia.
Muitakin kokemuksia saa laittaa.Juu olen ollut todella tyytyväinen hankintaani en ole katunut ollenkaan ja kamera on myös todella hyvä kamerassa on: salama,yökuvaus,videokuvaus jopa 1h ja vielä enemmän jos ostaa isomman muistikortin mini sd muistikortin itselläni 512mb versio,8 kertainen zoomi, maisemakuvaus,vaakatason kuvaus,erillinen kameranäppäin puhelimen reunassa, tehosteet: normaali,mustavalkoinen,negatiivi,seepia ja kaikkea muuta kivaa puhelimen aktiivinen valmiustila on myös mielestäni todella hyödyllinen.
- harkintaa
Nokia 6280 kirjoitti:
Juu olen ollut todella tyytyväinen hankintaani en ole katunut ollenkaan ja kamera on myös todella hyvä kamerassa on: salama,yökuvaus,videokuvaus jopa 1h ja vielä enemmän jos ostaa isomman muistikortin mini sd muistikortin itselläni 512mb versio,8 kertainen zoomi, maisemakuvaus,vaakatason kuvaus,erillinen kameranäppäin puhelimen reunassa, tehosteet: normaali,mustavalkoinen,negatiivi,seepia ja kaikkea muuta kivaa puhelimen aktiivinen valmiustila on myös mielestäni todella hyödyllinen.
Niin sinulta jäi uupumaan se että onko automaattinen näppäinlukko puhelimessa?
Ja ne pelit, oliko siinä? olen jostakin palstoilta lukenut että ne on uupunut vaikka nokian sivuilla niistä sanotaankin - Nokia 6280
Puhelimeen voi myös ladata kaikenlaista kivaa ilmaiseksi mukana tulevan kaapelin avulla ja nokia pc suite ohjelmiston avulla osoitteesta:http://gallery.mobile9.com/c/nokia-6280-themes/6/
Ps. Sivuja on myös tuhansia muita, mutta tuossa on yksi sivu josta minä pidän todella
Pss. Voit myös ostaa tietokoneeseesi Bluetooth tikun jolla voit langattomasti siirtää
musiikkia,kuvia ja tiedostoja kännykkääsi
Psss. Muista asentaa nokia pc suite se on siinä levyllä mikä tulee puhelimen mukana ja muista lukea hyvin käyttöohjeet ettei tule ongelmia :) - ...
harkintaa kirjoitti:
Ja ne pelit, oliko siinä? olen jostakin palstoilta lukenut että ne on uupunut vaikka nokian sivuilla niistä sanotaankinVoisitko vähän katsella sitä puhelinta sillä silmällä että onko mahdollista ne kuoret irroittaa. Ei tietysti tarvitse alkaa niitä riuhtoa irti :D olisi vaan mukava tietää. Olisi kummallista kylläkin, että irtokuoria myydään jos niitä ei edes pysty irroittamaan itse. :)
Jos vielä tulee kysyttävää, kirjoittelen tähän samaiseen keskusteluun, jos vaikka kävisit silloin tällöin vilkaisemassa. Kun nyt vihdoin sain vastauksia. - Nokia 6280
harkintaa kirjoitti:
Ja ne pelit, oliko siinä? olen jostakin palstoilta lukenut että ne on uupunut vaikka nokian sivuilla niistä sanotaankinJuu on automaattinen näppäinlukko ja näppäimet aukeaa kuva avaa kannen tai avaat näppäimillä ilman, että avaat kannen
- ...
Nokia 6280 kirjoitti:
Juu on automaattinen näppäinlukko ja näppäimet aukeaa kuva avaa kannen tai avaat näppäimillä ilman, että avaat kannen
se jäi vielä auki.. kiitos sitten oikein kovasti vielä :)
täältä kerrankin saa ystävällistä apua. - Nokia 6280
Nokia 6280 kirjoitti:
Juu on automaattinen näppäinlukko ja näppäimet aukeaa kuva avaa kannen tai avaat näppäimillä ilman, että avaat kannen
Siis on automaattinen näppäinlukko, mutta saa auki myös näppäimistä ilman, että avaa liun ja pelit ovat 3D rally 3D Snake Ja 3D mini golf pelit löytyvät sovelluksista ja pelejä voi ladata netistä ilmaiseksi
- ...
Nokia 6280 kirjoitti:
Siis on automaattinen näppäinlukko, mutta saa auki myös näppäimistä ilman, että avaa liun ja pelit ovat 3D rally 3D Snake Ja 3D mini golf pelit löytyvät sovelluksista ja pelejä voi ladata netistä ilmaiseksi
selvä.
Eikä pienet kirjoitus/ajatusvirheet maata kaada.Ymmärsin kirjoittamasi hyvin ilman korjaustakin.
Toivon, että täältä jatkossakin voisi saada näin hyvää "palvelua". Kerroit paremmin asiat, kuin kukaan myyjä. Kyselin noita heiltäkin, mutta mitään tienneet, kun ei omaa kokemusta. - Nokia 6280
... kirjoitti:
Voisitko vähän katsella sitä puhelinta sillä silmällä että onko mahdollista ne kuoret irroittaa. Ei tietysti tarvitse alkaa niitä riuhtoa irti :D olisi vaan mukava tietää. Olisi kummallista kylläkin, että irtokuoria myydään jos niitä ei edes pysty irroittamaan itse. :)
Jos vielä tulee kysyttävää, kirjoittelen tähän samaiseen keskusteluun, jos vaikka kävisit silloin tällöin vilkaisemassa. Kun nyt vihdoin sain vastauksia.Käyn tällä foorumilla monta kertaa päivässä, mutta palataan nyt asiaan eli kuoret ovat itse irroitettavissa koska etukannen yläreunassa on kolo josta kuoret saa irti ja se juttu vielä, että joissan kappaleissa on todella tiukka takakansi jota on tosi vaikea saada auki itselläni juuri on sellainen ja menin näyttämään dna liikkeeseen niin sieltä vastattiin, että useissa kappaleissa on todella tiukka takakansi itseäni se ei haittaa koska en kovin usein takakantta irroita.
- Nokia 6280
... kirjoitti:
selvä.
Eikä pienet kirjoitus/ajatusvirheet maata kaada.Ymmärsin kirjoittamasi hyvin ilman korjaustakin.
Toivon, että täältä jatkossakin voisi saada näin hyvää "palvelua". Kerroit paremmin asiat, kuin kukaan myyjä. Kyselin noita heiltäkin, mutta mitään tienneet, kun ei omaa kokemusta.Oli ilo auttaa sinua kirjoittelen muutenkin tällä palstalla viestejä ja autan/neuvon ihmisiä :)
- Nokia 6280
... kirjoitti:
selvä.
Toivon, että täältä jatkossakin voisi saada näin hyvää "palvelua". Kerroit paremmin asiat, kuin kukaan myyjä. Kyselin noita heiltäkin, mutta mitään tienneet, kun ei omaa kokemusta.Oli ilo auttaa sinua kirjoittelen muutenkin tällä palstalla viestejä ja autan/neuvon ihmisiä :)
- Nokia 6280
Nokia 6280 kirjoitti:
Oli ilo auttaa sinua kirjoittelen muutenkin tällä palstalla viestejä ja autan/neuvon ihmisiä :)
Sorry toi tuli 2 kertaa
- Nokia 6280
En nyt oikein saanut selville oletko ostamassa puhelinta vai et ?
- .....
Nokia 6280 kirjoitti:
Sorry toi tuli 2 kertaa
:D ei ongelmaa.
Voisit kyllä harkita myyjän ammattia, sait juuri minut ostamaan tuon härvelin. Toivotaan, että se tyydyttää minunkin haluni.
Parin viikon sisään varmasti kirjoitan mitä mieltä olen puhelimesta.
En tullut kysyneeksi onko kyseinen malli ollut sinulla kauankin.?
Tämä konekin juuri huomasi, kuinka olen jo kehunut sinua tarpeeksi, kun herjasi että olen lähettänyt samanlaisen viestin ennenkin :D heh - kyllä
Nokia 6280 kirjoitti:
En nyt oikein saanut selville oletko ostamassa puhelinta vai et ?
aion ostaa puhelimen. Päätin siitä juuri äsken. :)
- Nokia 6280
..... kirjoitti:
Voisit kyllä harkita myyjän ammattia, sait juuri minut ostamaan tuon härvelin. Toivotaan, että se tyydyttää minunkin haluni.
Tämä konekin juuri huomasi, kuinka olen jo kehunut sinua tarpeeksi, kun herjasi että olen lähettänyt samanlaisen viestin ennenkin :D hehOta uudesta kännykästäsi kaikki ilo irti ja lue ohjeet kunnolla ettei tarvii sit enempää kysyä ko ylensä kaikki lukee käyttöohjeessa :) Ja voit kysyä täällä ni heti kyl sit vastaan
- Nokia 6280
..... kirjoitti:
Tämä konekin juuri huomasi, kuinka olen jo kehunut sinua tarpeeksi, kun herjasi että olen lähettänyt samanlaisen viestin ennenkin :D hehKänä on ollu mulla vähä alle kuukauden
- ...
Nokia 6280 kirjoitti:
Känä on ollu mulla vähä alle kuukauden
En ole saanut aikaisiksi vieläkään ostaa puhelinta. :D jospa tällä viikolla sitten.
Unohdin aivan kysyä, ostitko kaupasta vaiko tuollaisen liittymän mukana tulevan? - ...
Nokia 6280 kirjoitti:
Känä on ollu mulla vähä alle kuukauden
paljonko viestejä mahtuu puhelimeen?
Ja saahan muistutukset esim. n. vuoden päähän? - Nokia 6280
... kirjoitti:
En ole saanut aikaisiksi vieläkään ostaa puhelinta. :D jospa tällä viikolla sitten.
Unohdin aivan kysyä, ostitko kaupasta vaiko tuollaisen liittymän mukana tulevan?Ei olisi ikinä ollut rahaa pistää 500 euroa puhelimeen oli pakko ottaa kytky :D
- Nokia 6280
... kirjoitti:
paljonko viestejä mahtuu puhelimeen?
Ja saahan muistutukset esim. n. vuoden päähän?Mulla on ainakin tällä hetkellä puhelimessa 120 viestiä ja muistutukset saa vuoden päähän
Ps. Olen myös ostanut isomman muistikortin kannattaa ostaa alkuperäinen on TODELLA pieni täyttyy heti mulla on 512mb kortti nyt - !?!
Nokia 6280 kirjoitti:
Mulla on ainakin tällä hetkellä puhelimessa 120 viestiä ja muistutukset saa vuoden päähän
Ps. Olen myös ostanut isomman muistikortin kannattaa ostaa alkuperäinen on TODELLA pieni täyttyy heti mulla on 512mb kortti nyttaas kerran.
Lisäsi yhä luottamustani tuohon kytkyyn..
On ollut niin paljon juttuja palstoilla että kyseiset puhelimet ei toimi kun ostaa liittymän mukana, niin alkaa aina epäilyttämään.
Tuliko kuinka nopeasti tuo puhelin siitä kun tilasit sen?
Kyllä viimeistään sunnuntaina tilaan kuin tuo saunalahden eräs liittymä otetaan pois valikoimasta.
Mitä maksoit muistikortista? Eikö ole jotakin 30€ luokkaa?
- Harkinnan tehnyt
nyt se puhelin liittymän kera on hankittu.
Ihmettelin tilauksen yhteydessä, kun ei tullut mitään vahvistusta, muuta kuin "kiitos tilauksestanne".
Olisin halunnut nähdä jostakin tilaamani tuotteen, sieltä omilta sivuilta. Mutta ei..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094186
- 783436
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?733208Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243179Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223012- 722886
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m402731Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim522628Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.832483- 332364