Hississä

.J.

Hississä!!!

   Vihdoinkin sain kuvat käsiteltyä haluttuun muotoon ja koneen sammuttamisen jälkeen voisin ampaista ylimpään kerrokseen hakemaan tavarani. Pohjakerros, jossa työskentelin, oli aivan hiljainen. Perjantai-iltapäivänä kaikki muut aikuisopiskelijat olivat livistäneet hyvissä ajoin ennen virallista lopettamisaikaa. Tähän aikaan, viisitoista minuuttia normaalin kouluajan jälkeen, uskoin koulun olevan täysin autio, lukuun ottamatta siistijöitä. Matkalla hissille käsitykseni asiasta varmistui. Alakerran naulakot olivat tyhjät ja jokainen luokan ovi oli auki. Minullekin koittaisi viikonlopun mittainen vapaus muutaman minuutin kuluttua. Astuin sisälle hissiin ja painoin valitsimesta ylimmän kerroksen, josta hakisin lokerikosta tavarani ja kiirehtisin valmistautumaan perjantai-iltaan. Olinkin jo mielessäni pedannut muutaman hyvän jutun, jotka olisi enää tekstiviestivarmistuksen päässä. Asiaa oli hoidettu viestein pitkin viikkoa. Aikuiskoulutuksessa olevalla yh-isillä on muuten nuo kontakti mahdollisuudet hiukan pienemmät kuin lapsettomilla miehillä ja naisilla. Ehtisin sittenkin hyvissä ajoin peseytymään ja valmistautumaan illan ohjelmaan. Hissin ovi liukui kiinni ja hetkellisesti mielessä välähti ajatus: Onkohan valmistunut työni ihan OK.

   Hissi nytkähti liikkeelle ja meni hetken aikaan. Sitten hissi pysähtyi ensimmäisessä kerroksessa. Ajattelin siivoojan sieltä tulevan kärryineen ja siirryin ihan takaseinälle. Ei tullutkaan siivoojaa vaan eräs nuori naisopettaja, jonka tiedän opettavan parturialan erikoisaineita. Ei ole opettanut koskaan meidän atk-luokkaamme. Parturissa olen toki käynyt, jopa hänen pyynnöstään ollut hiusmallina. Tunsin hänet ja olen monet kerrat jutellut hänen kanssaan, tosin vain hänen opetustiloissaan, minun hiusten leikkuustani. Muuten olen laittanut hänen vartalonsa kaaret ja vaatetuksensa positiivisessa mielessä merkille. Ei paljoakaan minua nuorempi, ehkä muutaman vuoden olen ajatellut. Kihlautumaton ja naimaton, ainakin sormuksista päätellen. Omiakin mahdollisuuksiani hänen suhteen olen miettinyt ja silmäily toistemme kanssa on ollut aktiivista. Ruokailussa on vaihdettu pitkiä lämpimiä katseita. Nyt olisi oiva tilaisuus laittaa uusiksi viikonlopun varmat suunnitelmat ja ehdottaa opettajalle karvapedagogista illanviettoa. Ei siis mitään hiusten halkomista vaan oikein kunnollista ja perusteellista puskatiedettä.

   Enpä sitten tietenkään voinut moista sanoa, enkä oikein mitään muutakaan. Suomalaisessa hississä ei tervehdysten lisäksi muuta saa sanoa. Sisään tullessa hän valitsi toiseksi ylimmän kerroksen, samalla kun tervehti minua. Sitten suomalaisille tavoille uskollisena käänsi katseensa lattian rajaan. Kohtalolla tuntui olevan jotain minua vastaan ja suuresti. Pienen hetken kuluttu, hissin liikkeelle lähdöstä, kuului: ”Iuuh” ja hissi pysähtyi pompahtaen. No niin, tässä sitä oltiin, hissivikaa enää kaipasinkin tähän myöhäiseksi venyneeseen kotiin lähtöön.

   Ensimmäiseksi sanoin opettajattarelle, että taitaa tulla pitkä viikonloppu ja saakohan hissin kattoluukusta ujutettua pizzaa tänne koppiin. Sitten otin takkini taskusta puhelimen, luojalle kiitos tupakan himoni, takki oli tästä syystä aina matkassa ja soitin hissipäivystäjälle. Sieltähän vastasi erittäin reipas miesääni sanoen että apu on perillä melkein heti. Asentaja on matkalla alueen toiseen ääripäähän katsomaan jotain hissiä ja ilmoittaa sieltä viimeistään tunnin kuluttua kauanko siellä menee. Siihen päälle ajo, nyt meidän, hissin luokse kestää ainakin toisen tunnin ja korjaaja on vasta matkalla kauas. Sen verran olin kaukonäköinen, jotta kysyin tupakointi lupaa. Päivystyskeskuksen vitsiniekka sanoi hissikuilussa olevan hälyttimen ja kun savu menee ilmaisimeen, on vapautuminen enää minuuttien päässä. Pelastuslaitos kuitenkin laskuttaa hiukan enemmän kuin hissiasentaja.

   Selitin opettajalle asian ja sanoin senkin, että ainakin kaksi ja puoli tuntia meillä on aikaa tutustua toisiimme. Lisäsin vielä, että onhan se kauemmin kuin monet tutustuvat seksikumppaniinsa. Jotenkin seksistä puhuminen jumittuneessa hississä ei ollut opettajan mieleen. Aikamme seisoskeltua alkoi jalat väsymään ja katseet etsi paikkaa jonne ahterinsa voisi laskea. Siivoojat olivat onneksi jo hissin lattian pesseet ja siihen uskalsi hyvin istahtaa. Opettajalla tosin oli lyhyehkö hame ja ainoa vaihtoehto oli jalat suorassa istuen. Kapeassa hississä hänen jalat tuli minun lantioni tasalle. Reidet ja reisien yläosatkin oli kosketusetäisyydellä, vaan eihän ne reidet olleet minun kosketeltavissa.

   Hetki oli vaivautunutta hiljaisuutta, sitten tajusin että tässähän menee kaikki junailut ihan perseelleen. Nyt pitäisi olla jo suihkussa valmistautumassa varmoihin juttuihin. Opettaja huomasi muuttuneen ilmeeni ja kysyi että alkoiko joku harmittamaan. Minä sitten vastasin siihen miehekkäästi melkein koko kirosanavarastollani, kuitenkaan vitutuksen syytä kertomatta. Opettaja jatkoi, kysyen syytä noitumiseen. Minä hetken mietin, jotta kerronko totuuden valmiiksi puhutusta systeemistä vai olenko kohtelias ja sanon etten nyt ehdi hoitamaan kaikkia asioitani mitkä piti. Päätin alkaa purkamaan asiaa kautta rantain ja samalla seurata opettajan reaktioita. Kerroin ensiksi hyviä puolia, lapset menisivät äidilleen ja minulla, poikamiehellä, ei olisi minnekään kiire. Hän myönsi omien asioiden olevan samalla tolalla. Tosin vain yhden lapsen osalta, jonka lapsen isä hakisi suoraan päivähoidosta. Sitten jatkoin paljon varovaisemmin kertomaan niistä kontaktien hoitamisesta opiskelun ja lastenhoidon ohella. En kuitenkaan kertonut sitä, että minun valmiiksi viestitelty tapaaminen oli menossa totaalisen pieleen. Hän tuntui ymmärtävän aihetta hyvinkin ja naurahtaen lisäsi: ”Onkohan minun puhelimessa yhtään, voisinko tulla iltakahville -viestiä.” Ne kuulemma olivat kovin tavallisia joka toinen perjantai-ilta. Asia minkä ymmärsin hyvin katsellessani tuota kaunista naista. Sitten jatkoin että ei voi tulla sanomaan suoraan: ”Voisitko käydä pesulla ja siivota puskasi, olen jäämässä yöksi.”, mutta tekstiviestillä asian kiertäen sen voi tuoda julki. Opettaja katsoi minua mietteliäänä ja sanoi olevansa aivan samaa mieltä. Hän lisäsi siihen perään että hänelle kyllä voisi noin sanoakin. Sopivan miehen noin sanoessa hän vain tokaisee että: ”Hetkinen, ja käyn kylppärissä.” Minä katselin ymmärtäväisenä, mutta epäluuloisena. Kysyinkin että: ”Sinultako voi ihan suoraan kysyä: Miten olisi seksuaaliakrobatia, muutaman tunnin sessiona??” Tähän opettaja vastasi reippaasti: ”Juu-u”. Sitten en voinut pitää kieltäni kurissa ja kysyin oliko tuo vastaus kysymykseeni vai oliko tuo vastaus kysymykseeni. Opettajan vastaus oli kaiken kattava: ”Oli”.

   Hetkellinen lamaantuminen laskeutui hissiin. Sen aikana mietin tuhatmiljoonaa kertaa laskenko käden opettajan reidelle vai en. No rohkea rokan syö ja uhkarohkea kouluruuan. Laskin käteni reidelle, siten että sormet on hameen reunan yläpuolella pitkän matkaa. ”RÄPS”, ilma sähköistyi välillämme ja puhe loppui tyystin. Silitin heti alkuun pitkin sivelyin, ettei opettajalle jäisi epäselvyyttä millä asialla käteni oli liikkeellä. Näin hän ei voisi tehdä väärää johtopäätöstä ja saattaa itseään noloon tilanteeseen. Minkäänlaista kieltoa ei tullut vastaan, joten tiesin saaneeni luvan. Käden matka jatkui ylöspäin, ollen lähellä määränpäätä. Tällöin opettajan käsiin tuli eloa ja minä ajattelin että: Voi vittu, olinpas tyhmä. Vaan turhaan ajattelin, opettaja käsi oli matkalla minun reidelleni. Koska jalkani oli koukussa joutui opettaja hiukan kurottumaan minua kohti päästäkseen kiinni jalkaani. Samalla hän aukaisi jalkojaan, jotta käteni pääsisi esteettömästi perille. Minäkin kumarruin hiukan, jotta ylettyisin sukkahousujen haarakappaleen läpi hieromaan naisen häpyä. Ei tarvinnut hieroa haarakappaleen läpi, kun naisella oli jalassa stay up-sukat, joiden pitsin tunsin sormieni alla. Otin käteni pois hameen alta ja siirsin sen opettajan lanteille. Sitten hilasin naista lähemmäksi itseäni, jotta voisin suudella häntä ja hänen kaulaansa. Nainen oli halausetäisyydellä ja minun käteni hänen selän takana, puseron alla. Hyväilin selkää joka puolelta ja kylkiä, lopuksi ujutin käteni etukautta hänen rinnoilleen. Liivien päältä sivelin ja hyväilin kohtalaisen kookkaita rintoja. Naisen kädet askartelivat minun selässäni ja kyljissäni. Nostin opettajan paidan helmaa vihjeeksi ylöspäin, rintaliivien yläpuolelle. Tästä eteenpäin jatkoi opettaja riisumista, jättäen vain ylleen rintaliivit, stringit ja stay upit. Saman aikaisesti minä kuoriuduin ulkovaatteistani ja myös muista vaatekappaleistani. Siinä asetellessani vaatteitani jonkinlaiseksi pehmikkeeksi ajattelin huoltomiehen saapumista. Siinä olisi kaverilla katsomista. Kelloani vilkastessa huomasin meillä olevan hyvinkin aikaa.

   Asetuimme istumaan vastakkain oletetulle patjalla. Kumpaakaan ei kiinnostanut sijoittaa itseään hissin kylmälle lattialle. Jatkoimme halaamista ja toistemme hyväilyä käsin. Minä sivelin opettajan häpyä stringien päältä, saaden aikaiseksi nautinnon huokauksia. Samalla kun hyväilin opettajan rintoja kaivoin ne ulos rintaliivien kupeista, jolloin ne jäivät seksikkäästi törröttämään. Ihan kuin ne olisi huutaneet minulle: ”Maista, ota suuhusi”. Seuraavaksi ne olivatkin suussani, nänni kerrallaan. Tässä vaiheessa opettaja ”löysi” pakahtumaisillaan olevan kaluni, joka sojotti välissämme. Hänen käsityöskentelynsä oli todella hellää ja taitavaa. Minun oli pakko saada hänet selälleen hissin lattialle, jotta voisin kielelläni olla hänelle yhtä hellä. Asia onnistuikin helposti, mutta meidän kahden yhdistelmä oli liian pitkä hissin lattiaan nähden. Asia ratkaistiin siten, että minä menin selälleni ja opettaja tuli ratsastus asentoon naamani päälle, kääntymättä kuitenkaan kuusysiin. Opettajan riisuessa stringejään en voinut olla tarkastamatta huolehtiko parturiopettaja kaikista karvoistaan. Kyllä hän näin teki, pillun päällä oli siisti viiva ja mikä parasta, häpyhuulet olivat täysin karvattomat. Nainen asettui kasvoilleni, jalat molemmin puolin päätäni. Hän vielä avasi häpyhuuliaan, jotta minulla olisi mahdollisimman hyvät olosuhteet kielikylvyn antamiseen. Lantion edestakainen liike kertoi mielihyvän tunteesta, mutta samalla vaikeutti kieltäni osumasta aina kohteeseensa. Onneksi kuitenkin orgasmin tullessa naisen vartalo joutui krampinomaiseen tilaan, pysyen näin hetkisen paikallaan ja minä sain suoritettua pitkän suudelmani loppuun. Opettaja yritti kiepsauttaa itsensä ja suunsa minun kaluuni kiinni, mutta olin jo niin kiihottunut että lievää väkivaltaa käyttäen jouduin pakottamaan hänet irti ajatuksestaan. Sen sijaan valutin häntä vatsani yli suoraan kohti tykyttävää kaluani. Samalla kuivasin hiukan kasvojani hänen paitaansa, joka lojui lähimpänä. Kun kaluni osui hänen häpykumpuunsa opettaja otti siitä tukevan otteen ja ohjasi sen oikeaan osoitteeseen. Hän piti kalua vielä oikeassa suunnassa, kun alkoi laskeutumaan hitaasti päälleni. Sitten hän irrotti kätensä kalustani ja syyvään huokaisten laskeutui koko painollaan päälleni. Hetken opettaja makasi päälläni, mutta nousi sitten pystympään asentoon ja alkoi liikkumaan kohti kyrvän kärkeä. Ylös päästyään opettaja laskeutui taas hitaasti alas, kuin kiusatakseen itseään. Kauaa en minä tällaista leikittelyä jaksaisi. Otin naista olkapäistä kiinni ja taivutin hänen päänsä omani viereen. Naisen taipuessa minä sain paremmin tilaa liikkua ja aloitin alta päin raivoisan naimisen. Opettaja alkoi vaikertaa samalla kun puristi minua lujasti olkapäistä. Minä panin alapuolelta koko kyrvän mitalla, niin että opettaja heilui sylissäni edestakaisin. Kotvan kuluttua nainen riuhtaisi itsensä taas pystyyn, samalla kun minä työnsin oikein pitkää ja huolellista työntyä alhaalta päin. Tuttu kramppitila saavutti opettajan vartalon. Samalla pää taipui taaksepäin kaarelle ja kynnet upposivat kivuliaasti rintaani. Naisen alavartalo lukitsi minut paikalleen ja osasin arvella ettei nyt kannattaisi liikkua isommin tai menee koko hommasta fiilis naisen osalta.

   Tämän jälkeen opettaja retkahti velttona päälleni makaamaan ja tunsin hänen sykkeensä huulillani, kun suutelin hänen kaulaansa. Pienen toipumisen jälkeen opettaja puristi pillunlihaksillaan kaluani ja totesi samalla etten ole saanut vielä mitään. Koitin selittää tämän riittävän minulle, varsinkin jos voisimme mennä opettajan luokse pesulle. Aivan kuin nainen olisi tullut kuuroksi orgasmeista. Hän nousi päältäni saadakseen kaluni suuhunsa. Minä hakeuduin parempaan asentoon hissin seinää vasten, tietäen ettei tässä enää mene kauaa.

   Ensin opettaja hyväili kielellään kiveksiäni ja kullin vartta, samalla selittäen: Että tämä on näin oikeastaan parempi, kun ei spermat valu pillusta pitkin pikkuhousuja ja reisiä. Sitten hän upotti kullin syvälle suuhunsa, samalla sormillaan herkkiä kiveksiä sivellen. Pää pumppasi ylös alas ja sormet liikkuivat herkillä alueilla. Tämä on tässä ajattelin. Opettaja keskeytti hetkeksi suullaan naimisen ja kasteli sormensa kunnolla suussaan. Sitten hän taas alkoi pumppaamisen suullaan, mutta sormet vaelsivatkin kohti anustani. löydettyään oikean paikan, hän painalsi sormensa varovasti reiästäni sisään. Aluksi tunne oli vastemielinen. Kun huomasin ettei hän työnnä sormeaan sinne kokonaan, vaan ainoastaan ensimmäiseen niveleen saakka, alkoi tunne olla huomaavan kiihottava. Suu imi pitkin vedoin ja sormi paineli takapuolessani. Kestin tätä yhdistelmää ehkä puoliminuuttia, jonka jälkeen alkoi kaluni sykkiä kuumaa spermaani opettajan suuhun. Kaiken hän nieli, pisaraakaan ei mennyt sivu suun. Hitaasti hän otti sormensa pois ja pyyhki sen minun sukkaani. Minä huohotin hissin nurkassa, kulli nuukahtaneena. Akti oli ohi.

   Puimme päällemme ja katsoimme kelloa, oli vielä hyvin aikaa ennen kuin huoltomies saapuisi meitä pelastamaan. Ehdimme jutella ja tutustua toisiimme oikein kunnolla, ennen kuin menisimme hänen asunnolleen jatkamaan pehmeämmissä olosuhteissa.

8

13534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii

      no entäs si ...tais olla taas yks urvelo
      kirjottamassa

      • ....

        yksi urvelo viitsi ottaa kantaa, aivan hatusta otetulle jallu/kalle lehtien lukijoille!


      • blää
        .... kirjoitti:

        yksi urvelo viitsi ottaa kantaa, aivan hatusta otetulle jallu/kalle lehtien lukijoille!

        iha paska koko juttu!sorry nyt vaa...ei tullu mitää orkkui ku luin tota..roskii vaa..


      • Kiitos
        blää kirjoitti:

        iha paska koko juttu!sorry nyt vaa...ei tullu mitää orkkui ku luin tota..roskii vaa..

        Juttu oli ihan hyvä.
        Jos joku väitti että ei saanut orkkuja tuon lukemisesta, niin ehkä se ei ollutkaan tarkoitus...??
        Voihan tuollaisia lukea ja tuntea mielihyvää..
        Ehkäpä sitä saa uusia ideoita...
        Kiitokset kirjoittajalle =)


      • sc
        blää kirjoitti:

        iha paska koko juttu!sorry nyt vaa...ei tullu mitää orkkui ku luin tota..roskii vaa..

        Sinun (siis sinun, jonka mielestä tämä oli paska juttu) ilmeisesti kannattaa keskittyä vaan lukemiseen ellei kaksi hommaa onnistu yhtä aikaa. Harvinaisen hyvä juttu näillä palstoilla.


    • mAM

      Siis sanoks joku et toi on paska...Ja pyh...
      Orkku....Lallalaa...

    • Mie

      Huomaa kyllä että on miehen kirjoittama...

      • lukija

        mielestani erittain hyvin kirjoitettu ja osaltaan myos kaytetty erittain hauskaa sanavarastoa. Todellakin parempi kuin yleinen... "ja sit tehtiin sita ja sit tata ja sit se sita sun tata" roskaa... Todellakin nautittava tarina. Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe