Kun täällä joku kuukausi sitten puitiin tuota uusiseelantilaisen "maailman kuuluisimmat julkkikset"-listaa ja jokaisen tähden kohdalla oli selitys miksi kuuluu listalle niin voisiko joku ystävällinen suomentaa tänne tuon teksin Christinan kohdalla?! Laulajahan löytyy listan sijalta 10.(varsin alhainen sija Aguileralle)
Listan löydät tältä palstalta aiheella "Christina kymmenes"?
saisko apua
5
242
Vastaukset
- Erizo
Täysin turhanpäiväinen teksti, tuskin kaikilta osin tottakaan, mutta tulipa suomennettua. Alkuperäinen on suomennoksen alla.
---
10. Christina Aguilera
Mickey Mouse Club:in jäsenyydestä alkaen ja tuhmaksi tytöksi, Xtinaksi, päätyen; Versace muotitalon - mallista aina nykyiseen retrovamppiin, Aguileran olemus on pelkkää uudistumista. Eikä ole haitaksi, että hänellä on myös oikea diivan asenne. [Christinan] Klassisiin lausahduksiin kuuluu: ”Annan rahaa yritykselle, joka valmistaa säännöllisesti kuulokojeita. Useimpien ihmisten tulisi todella kuulla minun laulavan. Minulla on lahja Luojalta.” Ja todella verraton lausahdus: ”Olen valtameri, koska olen todella syvällinen.” Eikä ole haitaksi, että hänellä [Christina] on vertaansavailla oleva ääni.
10. Christina Aguilera
From her Mousketeer origins through to dirty girl Xtina, on to Versace model and beyond to her current retro vamp, Aguilera's relevance is all about reinvention. It also helps that she has a serious diva attitude. Classic quotes include: "I give money to this company that manufactures hearing aids on a regular basis. More people should really hear me sing. I have a gift from God." And the truly priceless: "I'm an ocean, because I'm really deep." It also helps that she has a killer voice.- Orginal Hippo
Tuskinpa Christina on kehunut itseään noin mauttomasti, Ulkomaiden tabloidit pistävät kirjaimellisesti sanoja julkimoiden suuhun.
- Erizo
Orginal Hippo kirjoitti:
Tuskinpa Christina on kehunut itseään noin mauttomasti, Ulkomaiden tabloidit pistävät kirjaimellisesti sanoja julkimoiden suuhun.
Todellakin.
Koskaan ei pitäisi ottaa täysin vakavissaan roskalehtien juttuja vaan lukea ne kokoajan muistaen, että he kirjoittavat myynnin takia mitä tahansa, mistä tahansa, eikä kaikkien juttujen tarvitse olla edes tottakaan.
Pahimpia ovat englantilaiset The Sun ja Daily Mirror, ja suomalaiset Seiskat, Ohot ja muut. Tuo lehti, missä tuo lista julkaistiin, oli luultavastikin samaan kastiin kuuluva edellisten luettelemieni lehtien kanssa eikä sen kummemmasta julkaisusta ollut siis kyse.
- kiitos erizo
Saman listan sijalta 15 löytyvän Kate Mossin perustelut ??
- Erizo
16. Kate Moss
Uppoamaton, ravistelematon, erehtymättä ikoninen; supremalli Kate Mossin putoaminen kunniakkuudesta alkoi sekä kokaiinin takia että tuhoisan suhteen jatkumisesta rokkari Pere Dohertyn kanssa. Ne näyttivät koituvan [Katen] uran turmioksi. Kumpikaan niistä ei kuitenkaan uraa lopettanut. Ja me emme voi lakata puhumasta siitä.
16. Kate Moss
Unsinkable, unshakable, unmistakably iconic, supermodel Kate Moss's fall from grace over cocaine and her destructive relationship with troubled rocker Pete Doherty looked like putting an end to her career. Neither did. And we can't stop talking about it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818