Yliopisto?

JAINSSUUU

Kertokaa Yliopistosta ja - :sia : ) Kiitoos.

8

5501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sims1

      kyllästyy helposti

    • samwan

      uusia uravaihtoehtoja
      uusia esineitä (bändisoittimet, bilispöytä. jne..), vaatteita, tapetteja yms. ja hiustyylejä (ei jumalattoman paljoa mutta ihan mukavasti)
      toiveiden täyttämiset (vai oliko tämä jo alkuperäisessä? en muista enää...)
      kun valmistuu yliopistosta, on enemmän toiveita (edelleen toivon että tämä tosiaankin ei ollut ap. mahdollisuutena...:D)
      /- 4 vuotta opiskeluaikaa (voi olla tylsää tai kivaa aikaa, riippuu siitä miten pelaa. Jos pyrkii parhaisiin arvosanoihin, niin pitemmän päälle tylsää. Jos osaa käyttää tämän suht' pitkän ajan hyväksi ja pitää hauskaa, kerätä kavereita ym. niin aika kuluu kyllä). Kaiken lisäksi on ne 11 eri pääainetta mistä valita.
      pitkäikäinen, ei kyllästy (tai no, riippuu ihmisestä :) ainakaan minä en ole vielä kyllästynyt vaikka olen kyseisen pelin omistanut siitä saakka kun se ilmestyi)

      -tosiaan tuo 4 vuotta saattaa tuntua pitkältä ajalta, 3 vuottakin olisi ehkä riittänyt
      -uusia vaatteita olisi voinut olla enemmän. No, mikäs siinä kun netistä lataa :)

    • Aurinkotuuli

      siihen kyllästyy aika helposti. On rasittavaa saada ne simit sieltä kunnialla ulos. Rahapulakin voi yllättää, koska vain huippuoppilaat saa hyviä stipendejä. Mietippä ite sellasta pänttäämistä, mitä pitää (oikeestikin) tehdä, jotta valmistuis. Esseitä pitää kirjoittaa ja tehdä lopputöitä joka lukukaudella ja lisäksi taitopisteitä on suoritettava... Opintopisteitä saa kyllä myös puhelinsoitolla lehtoreille. Toisaalta jos hyödyntää yhteisötonteilla käyntejä, niin saa kummasti lisää aikaa (kunhan huolehtii kotiin palaamisesta ennen kuin on aika lähteä luennolle).
      Sitten plussan puolella: tulee uusia uravaihtoehtoja ja mahdollisuus lukita kaksi toivetta. En enää muista mitä tavaroita siinä nyt tulikaan.

      • .....

        Voi, mä tykkään tosta lisäristä kovasti. Yli vuoden olen sitä jo pelaillut enkä vielä kyllästynyt ja tuskin kyllästynkään. Mulla ei ole toistaiseksi yksikään sim valmistunut yliopistosta alle 5 keskiarvolla. :)

        Jos teinillä on 9,5 tai 10 arvosana koulussa, hän saa 1000 simoleonin stipendin. Taitopisteitä kannattaa kerätä jo lapsena ja teininä. Kun on kerännyt vaikka ruoanlaittopisteitä (muistaakseni 7 tai 8) tarpeeksi, saa stipendin yliopistoon. Ja siis mitä useammasta taidosta näitä stipendejä saa, sitä enemmän rahaa teinillä on taskussaan yliopistoon lähtiessään ja sitä paremmin siellä sitten rahallisesti pärjää. Lisäksi jos kerää tarpeeksi taitopisteitä jo ennen yliopistoa, ei niitä tarvitse kerätä siellä enää -> hyvällä tuurilla yliopistosta pääsee ulos hyvin arvosanoin vain käymällä luennoilla ja aikaa säästyy hauskanpitoonkin. :)

        Lopputyötä ei tarvitse tehdä, sen opiskelupalkin saa täyteen ilmankin.

        Lisäksi kun on yliopiston käynyt, saa töistä parempaa palkkaakin heti. :)


      • Anonyymi
        ..... kirjoitti:

        Voi, mä tykkään tosta lisäristä kovasti. Yli vuoden olen sitä jo pelaillut enkä vielä kyllästynyt ja tuskin kyllästynkään. Mulla ei ole toistaiseksi yksikään sim valmistunut yliopistosta alle 5 keskiarvolla. :)

        Jos teinillä on 9,5 tai 10 arvosana koulussa, hän saa 1000 simoleonin stipendin. Taitopisteitä kannattaa kerätä jo lapsena ja teininä. Kun on kerännyt vaikka ruoanlaittopisteitä (muistaakseni 7 tai 8) tarpeeksi, saa stipendin yliopistoon. Ja siis mitä useammasta taidosta näitä stipendejä saa, sitä enemmän rahaa teinillä on taskussaan yliopistoon lähtiessään ja sitä paremmin siellä sitten rahallisesti pärjää. Lisäksi jos kerää tarpeeksi taitopisteitä jo ennen yliopistoa, ei niitä tarvitse kerätä siellä enää -> hyvällä tuurilla yliopistosta pääsee ulos hyvin arvosanoin vain käymällä luennoilla ja aikaa säästyy hauskanpitoonkin. :)

        Lopputyötä ei tarvitse tehdä, sen opiskelupalkin saa täyteen ilmankin.

        Lisäksi kun on yliopiston käynyt, saa töistä parempaa palkkaakin heti. :)

        Miten paasee yliopistoon


    • Anonyymi

      Miten pääset yliopistoon?

      • Anonyymi

        Mietin ihan samaa.


    • Anonyymi

      The sims 2 yli opisto on just paras lisäri.
      siel on just sitä perus yli opisto meininkiiii.
      Pääset yliopistoo jos sun teinil on tosijaa arvosana päälle sen femman tosijaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe