no tietysti epätasaisesti ja liikaa! Ei vais!
Huomasin tuossa talvirenkaita vaihtaessa, että sisäsyrjät ovat kuluneet enemmän kaikissa 4 renkaassa. K10 vm -85. Renkaana 12" Hankookit. Auto kulkee suoraan eikä kolise. Iskarit on tietty melko lopussa.
Onko tuo renkaansyönti joku tyyppivika?
Miten K10 syö renkaita?
1
394
Vastaukset
- aurauskulmat
Auraus tarkoittaa etupyörän akselin korkeudelta, paljonko on vanteinen takareunojen väli miinus etureunojen väli.
Mulla oli syönyt Sunnysta kesärenkaat melkein yhdessä kesässä, varsinkin ulkoreunasta. Mittasin siten, että merkkasin kahteen lautaan 3 kertaa vanteen halkaisijan. Poika ja minä laudat renkaita vasten ja rullamitalla lautojen väli merkkien kohdalta. Eroa 34mm eli 11,3mm vanteen halkaisijalla, kun oikeat arvot 1-3mm aurausta.
Raidetankojen ulkopäästä lukitusmutteri auki ja kierrettiin raidetankoja varttikierros kerrallaan.
Kannattaa ensin katsoa kulkeeko suoraan, kun ratti suorassa ja sen mukaan toista enemmän ja lukitus kiinni kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764