Matkakuume olisi kova, mutta sopivaa kohdetta ei tunnu vain löytyvän. Itse olin kesällä kyproksella Protarasissa, mutta mieheni haluaisi, että paikka olisi meille molemmille tuntematon. Haluaisimme olla euroopan rajojen sisäpuolella.
Olisiko kenelläkään ehdotusta sopivaksi matkakohteeksi? :)
Minne nuoripari suuntaisi??
3
818
Vastaukset
- vähän..
..kertoa toivomuksia kohteen suhteen, muutoin mahdollisuuksia turhan paljon eikä viitsi alkaa ehdottelemaan.
- sopii kaikille
Itse ainakin tykkään barcelonasta, koska sielta löytyy sekä biitsiä etta kaupunkia, paikka on siisti eikä ihan sikamaisissa hinnoissa. Halpoja hotelleja tosin voi joutua googlaamaan vähän isommalla vaivalla tai hankkia huone sesongin ulkopuolella oltaessa vasta paikan päältä.
Kaikki isot kaupungit ovat mukavia, mutta koska itse satun asumaan yhdessä Euroopan metropoleista, tykkään mennä hieman sivummalle.
Yksi hyvä ehdotus lienee myös Slovakia. Sinne taitaa olla suomesta pakettimatkojakin. Jos rantaelämä on koettu ja nähty, niin suosittelen kesällä Keski-Eurooppalaisia kaupunkikohteita. Esimerkiksi Krakova (Puola) on todella kaunis kaupunki ja sisälsi meidän toiveemme lomalta: aurinkoa sai väkisinkin kävellessä kohteessa tai istuskellessa edullisissa kuppiloissa. Kauneutta ja vanhoja rakennuksia riittämiin, lähellä mielenkiintoinen sotahistoriallinen kohde Auchwitchin keskitysleiri. Ja mikä parasta: hintataso kaikkialla oli miellyttävä.
Prahassa (Tsekit) etäisyydet nähtävyyksille oli kävellen pitkät, mutta esimerkiksi juutalaiskorttelissa pyöri aivan mielellään useammankin kerran ja opastettujakin kiertelyjä järjestetään. Katusoittajia ja myyjiä oli runsaasti tuomassa mukavaa markkinameininkiä. Rahoistaan sai olla tarkkana tosin, kaikki eivät ole sielläkään rehellisiä.
Uusi kehuttu ja eksoottinen kohde on myös Kanarian saarten eteläpuolella avattu Azurrit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882