Matkakuume olisi kova, mutta sopivaa kohdetta ei tunnu vain löytyvän. Itse olin kesällä kyproksella Protarasissa, mutta mieheni haluaisi, että paikka olisi meille molemmille tuntematon. Haluaisimme olla euroopan rajojen sisäpuolella.
Olisiko kenelläkään ehdotusta sopivaksi matkakohteeksi? :)
Minne nuoripari suuntaisi??
3
860
Vastaukset
- vähän..
..kertoa toivomuksia kohteen suhteen, muutoin mahdollisuuksia turhan paljon eikä viitsi alkaa ehdottelemaan.
- sopii kaikille
Itse ainakin tykkään barcelonasta, koska sielta löytyy sekä biitsiä etta kaupunkia, paikka on siisti eikä ihan sikamaisissa hinnoissa. Halpoja hotelleja tosin voi joutua googlaamaan vähän isommalla vaivalla tai hankkia huone sesongin ulkopuolella oltaessa vasta paikan päältä.
Kaikki isot kaupungit ovat mukavia, mutta koska itse satun asumaan yhdessä Euroopan metropoleista, tykkään mennä hieman sivummalle.
Yksi hyvä ehdotus lienee myös Slovakia. Sinne taitaa olla suomesta pakettimatkojakin. Jos rantaelämä on koettu ja nähty, niin suosittelen kesällä Keski-Eurooppalaisia kaupunkikohteita. Esimerkiksi Krakova (Puola) on todella kaunis kaupunki ja sisälsi meidän toiveemme lomalta: aurinkoa sai väkisinkin kävellessä kohteessa tai istuskellessa edullisissa kuppiloissa. Kauneutta ja vanhoja rakennuksia riittämiin, lähellä mielenkiintoinen sotahistoriallinen kohde Auchwitchin keskitysleiri. Ja mikä parasta: hintataso kaikkialla oli miellyttävä.
Prahassa (Tsekit) etäisyydet nähtävyyksille oli kävellen pitkät, mutta esimerkiksi juutalaiskorttelissa pyöri aivan mielellään useammankin kerran ja opastettujakin kiertelyjä järjestetään. Katusoittajia ja myyjiä oli runsaasti tuomassa mukavaa markkinameininkiä. Rahoistaan sai olla tarkkana tosin, kaikki eivät ole sielläkään rehellisiä.
Uusi kehuttu ja eksoottinen kohde on myös Kanarian saarten eteläpuolella avattu Azurrit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143