Mikä olisi edullinen maa euroopan rajojen sisäpuolella? Turha ehdottaa venäjää, etsimme siis jotain rantalomakohdetta. Kohteessa tulisi olla edullista syödä ja tehdä ostoksia :)
Edullinen maa?
4
1394
Vastaukset
- Romania
Montenegro, Albania...
- kokemusta...
... mutta veikkaanpa ex-itäeuroopan maita, Bulgaria jne. EU-maissa alkaa kaikissa olla hintataso aika korkea, mutta varmaan Espanja ja Kreikka edullisimpia. Toisaalta, kyllä EU-maissakin asuu kohtuuhinnalla, kun majoittuu b&b-paikoissa ja syö kansankuppiloissa.
- traja
Me olimme keväällä -06 Egyptissä Domina Travelin matkalla, johon kuului all inclusive. Huh, huh. Eli kaikki ruoat ja juomat päivän aikana. (Juomista paikalliset). Matka oli mielestäni halpa. Puolessa viikossa piti ihan tarkoituksellisesti alkaa tuhlata ns. matkakassaa, kun ei sitä oltu nykäisty vielä ollenkaan. Olimme Sharm el Sheikissä. Hotelli oli upea, aurinkoa riitti. Matkalla meitä oli 2 aik. ja 2 lasta. Ainoa ns. negatiivinen puoli oli tinkiminen taksikuskien kanssa, se joskus rasitti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904