Mitä tarkoittaa?

. . .

Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, mitä mahtaa tarkoittaa räkis? Siis kun joku on räkiksellä jne. Tietäisköhän joku?

20

10329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ropfn

      taas jotain lapin murretta?

      • . . .

        Ihan Etelä-Suomessa tätä oon kuullut.


      • poika91
        . . . kirjoitti:

        Ihan Etelä-Suomessa tätä oon kuullut.

        kai se on joku tyyppi joka räkii koko aja en tie ku ei tääl käytet sitä sanaa oikee oikee :d mut voi ollakki et meinaa tota


      • . . .
        poika91 kirjoitti:

        kai se on joku tyyppi joka räkii koko aja en tie ku ei tääl käytet sitä sanaa oikee oikee :d mut voi ollakki et meinaa tota

        En usko että se tarkottaa varsinaista räkimistä, koska sitä käyttää sellaset, joiden en oo koskaan nähny räkivän ja se ei muutenkaan kuulosta järkevältä. Ehkä kukaan ei tiiä tätä.


      • Anonyymi

        Mikä on räkis


      • Anonyymi
        . . . kirjoitti:

        En usko että se tarkottaa varsinaista räkimistä, koska sitä käyttää sellaset, joiden en oo koskaan nähny räkivän ja se ei muutenkaan kuulosta järkevältä. Ehkä kukaan ei tiiä tätä.

        Meillä oli lapsukaisina tapana räkästä vastaantulijan naamalle ja sännätä pakoon sitten.
        Se oli räkimistä
        Nyt hymyilyttää


    • Siina.

      Räkis on sama kuin pissis.

      Älkää tulko valittamaan, että olisin väärässä, täällä päin asian laita on näin.

      • fghj

        lol vittu ei se tarkotaa mtn pissistä eikä räkimistä!!! se tarkottaa vähän niinku nuorisooo PELLET!!!!


      • Räkis

        Räkis on sana räkänokka! Lastani kiusataan sillä tavalla vaikka hänellä ei ole nuhaa tai niin ja kertoo päivittäin että kaikki haukkuu häntä räkikseks


    • Viisaus.fi

      Se tarkoittaa mitään aikaansaamatonta teini-ikäistä.

    • wooo

      Mun mielest räkis tarkoittaa ihimistä jota pidetään luuserina, mutta henkilö itse ei tiedä sitä. Hän myös luulee olevansa jotain suurta. yleensä nuoret ovat tälläisiä. Niitä voidaan kutsua vaiokeiksi. Ja he tekevät pahoja asioita esim juo polttaa ja jne.. Ja luulevat sen avulla olevan cooleja vaikka ovat räkiksiä. heillä ei ole paljon kavereita, ja jos on niin ne ovat luusereita. Ja niistä ei pääse eroon vaikka kuinka haluaisi. ainakin minun kohdalla :DD

    • Grägis

      Vihis mua ainakin kutsutaan räkikseks mun taka tukan ja vaateittten takii ja sit kun juon energia juomii mu en oikee oo tajunnu itekkää sen merkityst

      • hihii<3

        Mitä maatikko tarkottaa?


    • fgvhjklödsd

      Räkis = räkänokka ? :D

    • sienisaapas

      Riippuu ihan siitä, missä päin Suomea on. Räkis voi tarkoittaa räkänokkaa, pissistä, luuseria tai vaikkapa kehityksessään jälkeen jäänyttä ihmistä

      • Anonyymi

        Siis sua?


    • Asiantuntia .

      Räkiksii näkee esim. Helsingissä paljon..mm. kauppojen luona mopojen kaa riehuu..eli ei ole mikään pissis :D

    • Stadilainen

      Räkis on semmonen joka vaikka juo alkoholii arki iltoina tai hengaa/oleskelee alikulkusilloissa ja polttaa ja on nolo koska yrittää olla cool

    • Papipapii

      Ootteko te iha hölömöjä? Mietitte mitä tarkottaa sana räkis? Räkis on synonyymi sanalle räkänokka joka kulkee paskasissa vaatteissa nakkiolutta juoden tai piikki suonessa ostarilla riehuessa. Esimerkkejä löytyy paljon.

    • Anonyymi

      Räkis on henkilö joka luulee olevansa "kova" polttamalla tupakkia ja käyttämällä muita päihteitä. Räkis yleensä polttaa tupakkia vain koska haluaa olla cool ja näyttää muille että on siisti jos polttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe