Ilmainen sähköpostitili

Outlookille

Näitä ilmaisia Weppipostin tarjoajia löytyy nykyään pilvin pimein, mutta mahtaako joku tietää mistä saa ilmaisen sähköpostin, jota voi lukea Outlookilla eli olisi tarjolla lähtevän ja saapuvan postin tunnukset.

10

9839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita..
      • vielä muita?

Oiskos vielä muita ilmasia osoitteita mitkä käy outlookkiin...

• hot hot täällä

Eikö Outlook-ohjelma ja ilmainen Hotmail-pop-posti kuulu yhteen niin kuin paita ja p... aluspaita?

• Parka

suomi24 sähköpostilla voi lukea Outlookin sähköposteja ja lisäksi kirjoittaa jommankumman sähköpostin kautta. Eli jos määrittelet Suomi24:n sähköpostiin tämän outlookin tilin (asetuksiin), niin kaikki postit mitkä sulle tulee suomi kaksneloseen, niin näet ne myös outlookissa ja päinvastoin. Toimii kun häkä!

• kyllä

mikä sit on se pop3 tähän suomi24.fi:n postiin?

• Parka
        kyllä kirjoitti:

mikä sit on se pop3 tähän suomi24.fi:n postiin?

Minun ei tarvinnut laittaa kun Suomi24:n sähköpostin asetuksiin Outlook tilin tiedot, niin se toimii.

• mikko12345678
        Parka kirjoitti:

Minun ei tarvinnut laittaa kun Suomi24:n sähköpostin asetuksiin Outlook tilin tiedot, niin se toimii.

siis käytätkö outlookia vai suomi24 posti ohjelmaa?

• Parka
        mikko12345678 kirjoitti:

siis käytätkö outlookia vai suomi24 posti ohjelmaa?

Kotona käytän pääsääntöisesti Microsoft Outlookia (joskus Suomi24, kun minulla on siellä myös nikkiniminen sähköpostiosoite), kirjastossa tai muualla kodin ulkopuolella käytän Suomi24:n sähköpostia.

• mikko12345678
        Parka kirjoitti:

Kotona käytän pääsääntöisesti Microsoft Outlookia (joskus Suomi24, kun minulla on siellä myös nikkiniminen sähköpostiosoite), kirjastossa tai muualla kodin ulkopuolella käytän Suomi24:n sähköpostia.

miten sitten saan tämän suomi24 postini näkymään outlookissa? eli tarviin vissiinkin pop3 osoitteen?

• asetuksista
        mikko12345678 kirjoitti:

miten sitten saan tämän suomi24 postini näkymään outlookissa? eli tarviin vissiinkin pop3 osoitteen?

Suomi24:n sähköpostissa Asetuksiin. Sieltä Postiosoitteiden asetukset ja lisää -palkki.
        Aukee ikkuna (missä oikealla ylhäällä ohje; kantsii lukasta)
        Täytettävät kohdat: tyyppi: (POP3), Nimi, Sähköpostiosoite, vastausosoite.
        Saapuva postipalvelin: isäntänimi: mail.inet.fi(jos Soneran sähköposti)Elisalla varmaan joku kolumbus.fi tai elisanet.fi
        Portti 110 (tai katso lisättävän sähköpostiasetuksista). Lopuksi lisättävän osoitteen käyttäjätunnus ja salasana.

Kaikki tähän merkittävät kohdat näet lisättävän sähköpostin tilien asetuksista. lunttaa sieltä ja liitä näihin kohtiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe