Näitä ilmaisia Weppipostin tarjoajia löytyy nykyään pilvin pimein, mutta mahtaako joku tietää mistä saa ilmaisen sähköpostin, jota voi lukea Outlookilla eli olisi tarjolla lähtevän ja saapuvan postin tunnukset.
Ilmainen sähköpostitili
10
9839
Vastaukset
- noita..
Inmail24
http://www.inmail24.com
Palvelussa toimii SMTP, POP3 ja IMAP
sitten on Gmail mutta sinne tarvitaan kutsu mutta sitä kutsua voit kysellä Sähköpostit-osiolta.
http://mail.google.com- vielä muita?
Oiskos vielä muita ilmasia osoitteita mitkä käy outlookkiin...
- hot hot täällä
Eikö Outlook-ohjelma ja ilmainen Hotmail-pop-posti kuulu yhteen niin kuin paita ja p... aluspaita?
- Parka
suomi24 sähköpostilla voi lukea Outlookin sähköposteja ja lisäksi kirjoittaa jommankumman sähköpostin kautta. Eli jos määrittelet Suomi24:n sähköpostiin tämän outlookin tilin (asetuksiin), niin kaikki postit mitkä sulle tulee suomi kaksneloseen, niin näet ne myös outlookissa ja päinvastoin. Toimii kun häkä!
- kyllä
mikä sit on se pop3 tähän suomi24.fi:n postiin?
- Parka
kyllä kirjoitti:
mikä sit on se pop3 tähän suomi24.fi:n postiin?
Minun ei tarvinnut laittaa kun Suomi24:n sähköpostin asetuksiin Outlook tilin tiedot, niin se toimii.
- mikko12345678
Parka kirjoitti:
Minun ei tarvinnut laittaa kun Suomi24:n sähköpostin asetuksiin Outlook tilin tiedot, niin se toimii.
siis käytätkö outlookia vai suomi24 posti ohjelmaa?
- Parka
mikko12345678 kirjoitti:
siis käytätkö outlookia vai suomi24 posti ohjelmaa?
Kotona käytän pääsääntöisesti Microsoft Outlookia (joskus Suomi24, kun minulla on siellä myös nikkiniminen sähköpostiosoite), kirjastossa tai muualla kodin ulkopuolella käytän Suomi24:n sähköpostia.
- mikko12345678
Parka kirjoitti:
Kotona käytän pääsääntöisesti Microsoft Outlookia (joskus Suomi24, kun minulla on siellä myös nikkiniminen sähköpostiosoite), kirjastossa tai muualla kodin ulkopuolella käytän Suomi24:n sähköpostia.
miten sitten saan tämän suomi24 postini näkymään outlookissa? eli tarviin vissiinkin pop3 osoitteen?
- asetuksista
mikko12345678 kirjoitti:
miten sitten saan tämän suomi24 postini näkymään outlookissa? eli tarviin vissiinkin pop3 osoitteen?
Suomi24:n sähköpostissa Asetuksiin. Sieltä Postiosoitteiden asetukset ja lisää -palkki.
Aukee ikkuna (missä oikealla ylhäällä ohje; kantsii lukasta)
Täytettävät kohdat: tyyppi: (POP3), Nimi, Sähköpostiosoite, vastausosoite.
Saapuva postipalvelin: isäntänimi: mail.inet.fi(jos Soneran sähköposti)Elisalla varmaan joku kolumbus.fi tai elisanet.fi
Portti 110 (tai katso lisättävän sähköpostiasetuksista). Lopuksi lisättävän osoitteen käyttäjätunnus ja salasana.
Kaikki tähän merkittävät kohdat näet lisättävän sähköpostin tilien asetuksista. lunttaa sieltä ja liitä näihin kohtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391