miehet tehkää

..............

aloite. Ettekö tajuu että naiset odottaa et mies tekee sen alotteen.

27

2893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,

Sitä vain, kun ei osaa koskaan sanoa mihkä suuntaan se aloite pitäisi tehdä.

Antaisitte ne pakit edes vähän kohteliaammin niin niitä ehdotuksia saattaisi tulla enemmän.

Ja kaikkia lähentymisyrityksiä tunnutaan pitävän nykymaailmassa ahdisteluna, joten sekin rajoittaa omalta osaltaan...

• Hossi37

Niinhän sitä moni luulis :)

• kukasiellähuutelee

Onhan noita tullu tehtyä, mutta kalkkiviivoille ovat jääneet. Mutta kyllä, teen niitä jatkossakim.

• mie vaan

kun yks ukko ei tee alotetta, vaikka tiedän että on rakastunut...kauankohan tässä joutuu viel odottelee sitä aloitetta. Olen niitä naisia että en alotetta tee, se ei kuulu naisille mun mielestä, jos ei alotetta tuu miehen puolelta, juttu saa jäähä siihen.

• Hundepunde

Ehkä ukon mielestä ei edes ole mitää "juttua", kunhan vain omassa päässäsi pyörittelet. Taidat siis torpata vain omat "juttusi" ja sehän ei ole muilta pois. Vai onko? ;)

• jeejepu

Onhan se naisten idioottimaisuus tullut tässä vuosien varrella selväksi. Loud and clear. En vain ymmärrä miksi miehenä siihen kuvioon pitäisi alistua?

Tehkää te naiset niitä aloitteita vaihteeksi. Älkää missään nimessä tuudittautuko joihinkin keinotekoisiin ajatusrakennelmiin. "Että kyllä minä naisena toimin näin, saavat miehet juosta perässäni..."

Minulla on nykyään sellaiset paskafiltterit korvissani/silmissäni etten edes huomaa naisia ja heidän hattarankevyttä logiikkaansa. Antaa muiden miesten hoidella se iskeminen ja kuolaaminen, itse en enää jaksa.

• yksinäsi

niin se vaan on että saat elää sitten yksinäsi. Naiset ei tule iskemään kuiteskaan sua.

• se on
        yksinäsi kirjoitti:

niin se vaan on että saat elää sitten yksinäsi. Naiset ei tule iskemään kuiteskaan sua.

huomattu.

• MMies

Siinäs odottavat.

• Tapi0

Teen aloitteen tutustumiseksi heti kun satun näkemään sinut. Suurin osa tästä aiheesta täällä on valituksia siitä, että miehet ahdistelevat enkä halua lähestyä sellaista, joka kokee sen epämiellyttävänä, joten miten tunnistan sinut?

• alkuperäinen...

kiva et sellasiakin miehiä löytyy jotka haluu tehä alotteen. Kaikki miehet nykyään vaan ruikuttaa että naisenki pitäs tehä alote. Kävin tosssa ulkomaan reissulla jokin aika sit ja siellä sain alotteita ihan tuntemattomilta miehiltä, käyntikortteja ym... et sielläpäin vissiin itsestäänselvyys että mies tekee alotteen...! Minä en siitä suutu jos joku koittaa lähestyä,en osaa olla epäystävällinen. Ärsyttävää kun jotkut naiset niin tylyjä ja pilaa meidän kaikkien naisten maineen. Olen tosiaan otettu kun joku yrittää ja kahvillekkin saatatn lähteä vaikka en ois heti ihastunutkaan.

• .....
        alkuperäinen... kirjoitti:

kiva et sellasiakin miehiä löytyy jotka haluu tehä alotteen. Kaikki miehet nykyään vaan ruikuttaa että naisenki pitäs tehä alote. Kävin tosssa ulkomaan reissulla jokin aika sit ja siellä sain alotteita ihan tuntemattomilta miehiltä, käyntikortteja ym... et sielläpäin vissiin itsestäänselvyys että mies tekee alotteen...! Minä en siitä suutu jos joku koittaa lähestyä,en osaa olla epäystävällinen. Ärsyttävää kun jotkut naiset niin tylyjä ja pilaa meidän kaikkien naisten maineen. Olen tosiaan otettu kun joku yrittää ja kahvillekkin saatatn lähteä vaikka en ois heti ihastunutkaan.

Olen miehenä saanut ulkomailla enemmän aloitteita naisilta kuin koko ikänäni Suomessa. Ehkä olen sitten niin mannermaisen hyvännäköinen, mene ja tiedä.

• ...

tule huomenna klo 10-12 kahville. minä tarjoan oman kahvini. voi toki olla että juon teetä, riippuu kahvilan tasosta.

• No hyvä on menin sitten ja tein sen aloitteen tänään. Otin lapun ja kirjoitin

Saa nähdä koska saadaan paperikassit tohon meidänki lähäriin.

• iskeä mut...

että silleen...

• Vaimo teki aikoinaan aloitteen ja naimisiin päädyttiin. Odottelijat odotelkoon jatkossakin...

• Hossi37

Mieltä minäkin :) Odottelijat odotelkoot hamaan tulevaisuuteen asti. Kyllä sitä nainenkin voi oman onnensa eteen jotain tehä.

• nykyään siis
        Hossi37 kirjoitti:

Mieltä minäkin :) Odottelijat odotelkoot hamaan tulevaisuuteen asti. Kyllä sitä nainenkin voi oman onnensa eteen jotain tehä.

niin että naisen pitäs tehä alote? Vitsi mitä luuseri miehiä täynnä suomenmaa...

• on??
        nykyään siis kirjoitti:

niin että naisen pitäs tehä alote? Vitsi mitä luuseri miehiä täynnä suomenmaa...

Mittaat jotain vitun miehekkyyttä sillä, kuinka aloitteellinen mies on?? Nyt alkaa jo hiukka vituttamaan tuo joidenkin naisten kitinä ja vaatimukset, miehen pitää tehdä sitä, miehen pitää tehdä tätä... Voi hyvää päivää.

• Hossi37
        nykyään siis kirjoitti:

se nyt ihan nuinkaan ole. Teen minäkin aloitteen jos minusta tuntuu et vastassa on nainen johonka haluaisin tutustua.
        Taasen jos kerran nainen tuntee mahdollisesti minuun kiinnostusta ja odottaa mun aloitetta enkä asiaa huomaa niin voi voi, siinähän odottaa.

No jos sun käsitys suomimiehistä on tuo niin sinäkin kyllä saat venttailla vaikka hautaan saakka. Kyllä naisellakin pitää sen verran "munaa" olla et pystyy oman kiinnostuksensa myös näyttämään.

• vili

sama. te nyt odotatte kaikkea muutakin, helpommalla pääsee jos jättää sen aloitteen tekemättä.

• Hundepunde

Totta! Tekemällä vastoin naismaailman typerimpiä vaatimuksia erottelee varsin mallikkaasti jyvät akanoista. Ei vain kovin montaa ole. Taitavat auringossa kypsyä paremmin... ;)

• vili
        Hundepunde kirjoitti:

Totta! Tekemällä vastoin naismaailman typerimpiä vaatimuksia erottelee varsin mallikkaasti jyvät akanoista. Ei vain kovin montaa ole. Taitavat auringossa kypsyä paremmin... ;)

sälli saa naista vaikka alote jäisikin muijan harteille..läskeille tiedoksi, treenatkaa itsenne kuntoon niin ei tarvitse tehdä aloitteita.

• Hard Talk

No aloitteen tekemisestä sen verran että se, joka tekee aloitteen niin aloitteellisuudellaan hän voi moninkertaistaa mahdollsuutensa löytää sopivan miehen / naisen ja kun vuosi tms. ollaan seurusteltu, niin tuskin kumpikaan edes muistaa kuka teki aloitteen... siis sen ihan ekän lauseen... ja asialle varmaan vaan hymyillään...

Ok. ymmärrän kyllä naistakin jos mies vaan flegmaattisena odottaa naisen aloitetta niin vaikea siitä on kenenkään sanoa kuka mitäkin haluaa... ja jos mies ei osaa tai halua päättää missä mennään niin nainenkin voi alkaa hämmästelemään onko tässä mitään järkeä.

Mutta ihan sen ensimmäisen aloituksen osalta ravintolassa tai muualla niin en kyllä ymmärrä mitä merkitystä sillä on kumpi aloittaa...

No jokainen saat tietysti taaplata tyylillään eli eipä tässäkään asiassa ole mitään yhtä ja ainoaa tapaa toimia. No voi se aloitteen tekeminen olla tietty itsetuntojuttukin joillekkin miehille ja naisille...

• tee aloitteita...

on se ettei naiset yksinkertaisesti kestä pakkeja...

• Hard Talk
        tee aloitteita... kirjoitti:

on se ettei naiset yksinkertaisesti kestä pakkeja...

No ei pakit kenellekkään mikään turn on ole... mutta varmaan toi on yksi syy, toinen voi olla se että naiset varoo antamasta itsestään helpon nakin kuvaa ettei tulis väärin käsitetyksi ... kolmas syy on se että naiset vaan haluaa tuntea miehen kiinnostuksen ennekuin juttelee, no joku voi olla sen verran perinteinen ja tai ujo että haluaa varmistua miehen kiinnostuksesta.

No onhan noita syitä, no 2000 luvulla aloitteen voi tehdä kumpi tahansa ja Herrasmies ymmärtää että aloitteen naisen puolelta tekeminen on keskustelun aloitus ei vielä lupaus muusta ... ;)

• ..ei ole ollut tarvetta tehdä aloitteita.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1514
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1477
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe