Färsaarille

miten?

Onko tietoa mistä saisi tietoa kun haluaisi matkustaa Färsaarille ensi kesänä. Siis miten sinne pääsee, majoitusmahdollisuudet, hintataso, liikkuminen siellä jne jne... Tai vielä parempaa, jos joku on ollut niin antakaa vinkkiä! Suuret kiitokset jo etukäteen!

4

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni

      Fär-saarten turisti-infoa löytyy seuraavan linkin takaa: http://www.tourist.fo

      Aikanaan Saga matkat järjesti valmiiksi paketoituja matkoja omalla autolla. Siellä tuntui olevan tietoa ao paikasta. Nyt tällaisia matkoja ei enää näyttänyt olevan. Smyril Line on yhtiö, jonka laiva kulkee sinne Bergenistä tai Jyllannista.

      Lentomatkana varmaan matkatoimiston kautta.

      Tiedän, että paikan sääolot voivat olla sellaiset, että sieltä ei välttämättä pääse pois suunnittelemanaan aikana. Eli paluumatkaa ei pidä jättää loman viimeiseen päivään.

      (Itsekin aikanaan ao matkaa suunnitellut - ei kuitenkaan toteutunut.)

    • sheeeeeeeeep

      Tórshavnissa on vaatimaton, mutta sympaattinen lerintäalue aivan keskustan vieressä, meren rannalla. Oli muistaakseni tosi halpa. Keskustassa oli myös retkeilymaja(/motelli?), mutta sen hintatasosta en tiedä. Muiden kuin tuon pääsaaren ja pääkaupungin majoitusmahdollisuuksista en liioin tiedä. Etäisyydethän siellä eivät ole pitkät, joten mahdollista on pitää majaa Tórshavnissa ja tehdä sieltä käsin pikkumatkoja muualle. Tuolloin olin liikkeellä moottoripyörällä, mutta voisin kuvitella palaavani paikkaan polkupyöräretkeilemään. Ja täytyyhän siellä linja-autoliikennettä olla.

      Yleisen hintatason en muista säikäyttäneen, mutta asuin itse tuohon aikaan Norjassa (kallista, kallista...), joten olen vähän jäävi sanomaan mitään. Luulisi, että Färsaaret kuitenkin suomalaiselle on enemmänkin kallis kuin halpa paikka.

      Itse menin Färsaarille laivalla Islannista ja merimatka oli mukava kokemus. Lentäenkin tietysti pääsee, ainakin Tanskan kautta.

      Suosittelen kohdetta!

    • färsaarille

      ensi maanantaina, helsinkiin ensin, sitten köpenhaminaan ja sieltä färsaarille, lentäen. hinta tasosta enkä mistään tiedä itse ollenkaan, sen näkee vasta viikon päästä.

    • Utelias5245

      Kenelläkään tuoreempia kokemuksia..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe