Mikä hitto siinä on etteivät nämä Nordean electron-kortit käy mihinkään? Jos olisin saanut valita jo toiseen tai kolmanteen kertaan, minkä värisen kortin haluan, niin se myrkynvihreä jäis heti listalta. Se on ruma eikä toimi missään. Valuuttaa löytyy tililtä, mutta kortti ei vaan toimi. Voiskos tänne jotenkin viskata listaa yrityksistä, missä tämä kyseinen kortti ei toimi jotta välttyisi pahimmilta nolauksilta? (vinkki= Nodean kortti ei toimi missään yrityksissä) Kyllä hävettää mennä tekemään kahden euron ostoksia kortilla kun myyjä ilmoittaa että kortti ei toimi (ts ei ole katetta). Kävin jo yhden kortin vaihtamassa Nordean konttorissa (pari kuukautta sitten), kun automaatit kävivät äkkiseltään väittämään, että ne eivät tunnista korttiani. "Korttisi ei ole sirukortti"... paskat... siinä oli siru mutta silti se ei toiminut vaikka korttia ei olisi pitänyt uusia ennen vuotta 2007. Näinkö siis meitä rahastetaan? Minullekin väitettiin että kortin siruun tulee vikoja jne... mutta missään muussa vaiheessa ei ollut tarvinnut sitä siihen sirupömpeliin työntää sen kortin olemassaoloaikana. Yht'äkkiä automaatti kävi vaatimaan, että kortti pitää laittaa "siniseen aukkoon" sitä kuitenkaan hyväksymättä. Sanon, että Nordea voisi työntää sen kortin ruskeaan aukkoonsa vitosen kera. Jouduin siis ostamaan uuden kortin vaikka edellisen olisi pitänyt toimia vielä reilu puoli vuotta ainakin. Ehkei minua nyt niin sureta se 5 euroa mitä siitä maksoin, mutta jos Nordea tekee tämän kaikille asiakkailleen (myös vanhuksille), niin he taitavat siitä jonkin verran netota, eikö vain? Vaikuttaa aika omituiselta toiminnalta...
Hyvän päiväni päätökselle hemmetinmoinen häpeä, minkä Nordea aiheutti toimimattomalla kortillaan, kiitos vain. Miksi en ole koskaan kuullut, että muilla pankeilla olisi vastaavanlaisia ongelmia? Täällä sentään osaavat suoraan yrittäjät lohdutella kortin haltijoita, että " et ole ainoa kenellä tämä kortti ei ole tänään käynyt" JNE.
PS. Onneksi en ollut apteekissa.
Nordean paskat electronit?
8
1236
Vastaukset
- Aamusäde*
Sulla on sitten samanlaiset kokemukset samasta kortista,kuin mullakin.Itselläni herjaa myös "laita kortti siniseen.." "ei tunnista korttia" ym.olen vastikään uuden kortin ottanut ja jo ensimmäinen käyttökerta aiheutti ongelmia, onneksi ei ollut asiat kiinni siitä, toimiko ko.kortti vai ei.
- Lamppu
Joo, minul kävi kerran kyllä tuuri että taxikuski oli niin ystävällinen ja antoi laskun mukaan, mitä olen käsittänyt etteivät he kauhean usein moista tee. Oli juuri tuo sama ongelma että automaatista ei saanut rahaa. Seuraavana päivänä menin hankkimaan itselleni toisesta pankista VISA-kortin (pankkikortti), kun tossa Nordean konttorissa tuntui olevan vähän kommunikointiongelmia konttoristin kanssa, kun hän laittoi jostain syystä menemään puolestani luottokunnalle ihan jotain muuta anomusta kun sen, mitä olin mennyt pyytämään. Muutenkin, Nordealta ei enää pankkikortteja saa. Liekö tossa se syy sitten, että pakotetaan ihmiset maksamaan toimimattomista korteista heille lisää pätäkkää tai saamaan asiakaspalvelu pankkeihin takaisin.
Sanon muutenkin koko Nordean touhusta, kun olen skidistä lähtien ollut KOP:n asiakas, niin tätä en enää jaksa ymmärtää. Olen aina kuvitellut (ehkä aika palata maan päälle), että kyseinen pankki on parasta mitä Suomessa voi olla. Onhan toki tyytyväisiä Nordeankin asiakkaita, kuten omat vanhempani, mutta eivät he esimerkiksi käytä korttejaan maksuvälineenä samalla tavalla kuin itse käytän. Kroisokset kulkevat aina tukku tuohta taskussa, tämmönen tavis pitää korttia eikä yhtään ylimäärästä. Noista electroneista kuulee vähän väliä etteivät ne ole toimineet missään koko Suomen maassa. Oliskohan aika jo Nordean tehdä asialle jotain? Tai jos kortti kerran lakkaa äkillisesti toimimasta, että Nordea ANTAISI uuden kortin eikä maksattaisi omia virheitään asiakkaillaan.
- nolostut
Itellä ei ole kys.korttia, mutta aikoinaan=5 vuotta sitten Mastercard ei aina pelittänyt. Automaatista kyllä sai rahaa, mutta sitten kaupoissa, hotelleissa tms. ei toiminutkaan.
Joskus vois asiaspalvelussa olevia vähän ravistella=kouluttaa, että miten vois toimia hienotunteisemmin tuollaisessa tilanteessa.- oli niissä
maksupäätteissä. Niihin oli luultavasti ohjelmoitu vain tavallinen masteri. Kultamasteri piti ohjelmoida erikseen.
- masterc
oli niissä kirjoitti:
maksupäätteissä. Niihin oli luultavasti ohjelmoitu vain tavallinen masteri. Kultamasteri piti ohjelmoida erikseen.
no joo ja ei tod.
- onkelmia
No täytyy olla tyytyväinen ettei sampo velota electron kortin uusimisesta jo kolmas kortti vajaaseen vuoteen. Milloin siru kiukuttelee ja milloin on mangneettiraita kulunut että et ole ainoa ongelmiesi kanssa. Mutta on myös korttikoneissa (liikkeissä) myös vitullisia eroja, toisissa toiminut 10min sitten hyvin ja sitten ei kelpaakaan toiseen paikkaan. Että siltä pohjalta...
- tiesitte
että se kortti todellakin pitää nykyisin työntää sinne siniseen aukkoon, jos meinaa rahaa automaatista saada. Kaikki sirulliset kortit laitetaan siniseen aukkoon!!
Mulla ei ole nordean electronin kanssa ollut vielä mitään ongelmia. Monta vuotta se on jo olut käytössä. Joskus siwassa on käynyt niin ettei kortti kelpaa, mutta se johtuu ihan kaupan laitteista. - Lamppu
tiesitte kirjoitti:
että se kortti todellakin pitää nykyisin työntää sinne siniseen aukkoon, jos meinaa rahaa automaatista saada. Kaikki sirulliset kortit laitetaan siniseen aukkoon!!
Mulla ei ole nordean electronin kanssa ollut vielä mitään ongelmia. Monta vuotta se on jo olut käytössä. Joskus siwassa on käynyt niin ettei kortti kelpaa, mutta se johtuu ihan kaupan laitteista.Kyllä tämä asia on tiedossa. Ei tässä sentään niin puusilmiä olla ;) Plus, että on tässä jonkunnäkösellä kärryllä kuitenkin pysynyt teknologian kehityksen myötä.
Kyse on nyt siitä, että sillä kortilla tuntuu olevan ihan oma mieli. Toimii milloin haluaa toimia. Välillä toimii kaikissa firmoissa ja tunnin päästä ei esimerkiksi enää toimi. En minä tästä "vaahtoaisi" tällä tavalla, jos tuo olisi ainoa kerta mikä on tapahtunut (ja että olisin itse tehnyt näin selkeässä asiassa virheen). Tasan tarkkaan tiedän aikaisemmista kokemuksistani, että kortti sinne käy mihin sitä olin tarjoamassa. Se olisi varmaankin toiminut siellä tunnin päästä, niinkuin on joskus sattunut. Kaikilla ei vain aikaa ole odotella... seuraavilla asiakkaillakaan. Joskus on hyvä, että on toisen pankin kortti olemassa, jota voi käyttää vaikkapa luotollisesti, jos tuo Nordean raappa ei satu toimimaan. Eilen satuin jättämään toisen korttini himaan, jotenka tänään menen sitten kiltisti maksamaan ostokseni sillä samalla "raapalla" kyseiseen paikkaan. (kiitos Petelle luottamuksesta!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759