Kuinka kauan teillä on kestänyt gradun tarkistus, siitä kun jätitte sen tarkastettavaksi?
Itse jätin syyskuun lopussa, ja ei ole vielä tullut. Onko jollakin mennyt vielä pidempään.
Gradun tarkastuksen kesto
8
2265
Vastaukset 8
- JokuN
Kannattaisko kysyä siltä sun proffalta tai kuka sen nyt tarkastaa tässä tapauksessa? Mulle ainakin kerrottiin, että kauan siihen menee.
- Jope143qwqas
On mukavaa, että sulle kerrottiin, että siinä kestää kauan. Tiesit siis odottaa, että kauan kestää. Kestikö kauan?
- JokuN
Niin siis piti vielä sanoa, että mun tapauksessa sitä tarkistettiin monta kertaa. Lopulliseen tarkastukseen (kun oli sovittu, että enää ei hiota, tää on viimeinen tarkastus) niin meni jotain 2-5 päivää. Mikä on ihan ymmärrettävää, sillä nämä tarkastajat olivat tosiaan sitä lukeneet monta kertaa sen prosessin varrella.
- linnu*
Huh, ei sen noin kauan pitäis kestää! Ota yhteyttä tarkastajiin. Mun muistaakseni tarkastajilla olis kuukausi aikaa tarkastaa. Palautin omani elokuun alussa ja arvosanan taisin saada elokuun lopussa - ja tämä siis kesällä, jolloin ton pitäis tapahtua hitaammin lomien takia! Eli kysele ihmeessä työsi perään!!!
- kesäkuussa,
suoraan eteenpäin ja hyväksyminen joulukuun lopussa.
- jo arvosteltu
Ota selvää oppilaitoksestasi, mitä siitä on säädetty ohjearvoksi. Kyseessä voi olla opettajan virkavirhe.
- jjjjjj
Joo ei vieläkään ei ole arvosanaa tullut, tosin tällä viikolla se varmaan jo tulee. Mutta eikö olekin mennyt pitkä aika tarkastuksee`? Käytännössä kaksi kuukautta, kun se sitten virallisesti hyväksytään, vaikka arvosanaehdotus tuliskin jo tänään.
- Tht.
Kaksi-kolme viikkoa. Nyt papereita odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472