Kuinka kauan teillä on kestänyt gradun tarkistus, siitä kun jätitte sen tarkastettavaksi?
Itse jätin syyskuun lopussa, ja ei ole vielä tullut. Onko jollakin mennyt vielä pidempään.
Gradun tarkastuksen kesto
8
2093
Vastaukset
- JokuN
Kannattaisko kysyä siltä sun proffalta tai kuka sen nyt tarkastaa tässä tapauksessa? Mulle ainakin kerrottiin, että kauan siihen menee.
- Jope143qwqas
On mukavaa, että sulle kerrottiin, että siinä kestää kauan. Tiesit siis odottaa, että kauan kestää. Kestikö kauan?
- JokuN
Niin siis piti vielä sanoa, että mun tapauksessa sitä tarkistettiin monta kertaa. Lopulliseen tarkastukseen (kun oli sovittu, että enää ei hiota, tää on viimeinen tarkastus) niin meni jotain 2-5 päivää. Mikä on ihan ymmärrettävää, sillä nämä tarkastajat olivat tosiaan sitä lukeneet monta kertaa sen prosessin varrella.
- linnu*
Huh, ei sen noin kauan pitäis kestää! Ota yhteyttä tarkastajiin. Mun muistaakseni tarkastajilla olis kuukausi aikaa tarkastaa. Palautin omani elokuun alussa ja arvosanan taisin saada elokuun lopussa - ja tämä siis kesällä, jolloin ton pitäis tapahtua hitaammin lomien takia! Eli kysele ihmeessä työsi perään!!!
- kesäkuussa,
suoraan eteenpäin ja hyväksyminen joulukuun lopussa.
- jo arvosteltu
Ota selvää oppilaitoksestasi, mitä siitä on säädetty ohjearvoksi. Kyseessä voi olla opettajan virkavirhe.
- jjjjjj
Joo ei vieläkään ei ole arvosanaa tullut, tosin tällä viikolla se varmaan jo tulee. Mutta eikö olekin mennyt pitkä aika tarkastuksee`? Käytännössä kaksi kuukautta, kun se sitten virallisesti hyväksytään, vaikka arvosanaehdotus tuliskin jo tänään.
- Tht.
Kaksi-kolme viikkoa. Nyt papereita odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496081
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2666004Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?915760Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405012Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494759Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2194104Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43781- 1513646
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393222Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253137