Gradun tarkastuksen kesto

jjjj

Kuinka kauan teillä on kestänyt gradun tarkistus, siitä kun jätitte sen tarkastettavaksi?

Itse jätin syyskuun lopussa, ja ei ole vielä tullut. Onko jollakin mennyt vielä pidempään.

8

2064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokuN

Kannattaisko kysyä siltä sun proffalta tai kuka sen nyt tarkastaa tässä tapauksessa? Mulle ainakin kerrottiin, että kauan siihen menee.

• Jope143qwqas

On mukavaa, että sulle kerrottiin, että siinä kestää kauan. Tiesit siis odottaa, että kauan kestää. Kestikö kauan?

• JokuN

Niin siis piti vielä sanoa, että mun tapauksessa sitä tarkistettiin monta kertaa. Lopulliseen tarkastukseen (kun oli sovittu, että enää ei hiota, tää on viimeinen tarkastus) niin meni jotain 2-5 päivää. Mikä on ihan ymmärrettävää, sillä nämä tarkastajat olivat tosiaan sitä lukeneet monta kertaa sen prosessin varrella.

• linnu*

Huh, ei sen noin kauan pitäis kestää! Ota yhteyttä tarkastajiin. Mun muistaakseni tarkastajilla olis kuukausi aikaa tarkastaa. Palautin omani elokuun alussa ja arvosanan taisin saada elokuun lopussa - ja tämä siis kesällä, jolloin ton pitäis tapahtua hitaammin lomien takia! Eli kysele ihmeessä työsi perään!!!

• kesäkuussa,

suoraan eteenpäin ja hyväksyminen joulukuun lopussa.

• jo arvosteltu

Ota selvää oppilaitoksestasi, mitä siitä on säädetty ohjearvoksi. Kyseessä voi olla opettajan virkavirhe.

• jjjjjj

Joo ei vieläkään ei ole arvosanaa tullut, tosin tällä viikolla se varmaan jo tulee. Mutta eikö olekin mennyt pitkä aika tarkastuksee`? Käytännössä kaksi kuukautta, kun se sitten virallisesti hyväksytään, vaikka arvosanaehdotus tuliskin jo tänään.

• Tht.

Kaksi-kolme viikkoa. Nyt papereita odotellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe