Gradun tarkastuksen kesto

jjjj

Kuinka kauan teillä on kestänyt gradun tarkistus, siitä kun jätitte sen tarkastettavaksi?

Itse jätin syyskuun lopussa, ja ei ole vielä tullut. Onko jollakin mennyt vielä pidempään.

8

2079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokuN

Kannattaisko kysyä siltä sun proffalta tai kuka sen nyt tarkastaa tässä tapauksessa? Mulle ainakin kerrottiin, että kauan siihen menee.

• Jope143qwqas

On mukavaa, että sulle kerrottiin, että siinä kestää kauan. Tiesit siis odottaa, että kauan kestää. Kestikö kauan?

• JokuN

Niin siis piti vielä sanoa, että mun tapauksessa sitä tarkistettiin monta kertaa. Lopulliseen tarkastukseen (kun oli sovittu, että enää ei hiota, tää on viimeinen tarkastus) niin meni jotain 2-5 päivää. Mikä on ihan ymmärrettävää, sillä nämä tarkastajat olivat tosiaan sitä lukeneet monta kertaa sen prosessin varrella.

• linnu*

Huh, ei sen noin kauan pitäis kestää! Ota yhteyttä tarkastajiin. Mun muistaakseni tarkastajilla olis kuukausi aikaa tarkastaa. Palautin omani elokuun alussa ja arvosanan taisin saada elokuun lopussa - ja tämä siis kesällä, jolloin ton pitäis tapahtua hitaammin lomien takia! Eli kysele ihmeessä työsi perään!!!

• kesäkuussa,

suoraan eteenpäin ja hyväksyminen joulukuun lopussa.

• jo arvosteltu

Ota selvää oppilaitoksestasi, mitä siitä on säädetty ohjearvoksi. Kyseessä voi olla opettajan virkavirhe.

• jjjjjj

Joo ei vieläkään ei ole arvosanaa tullut, tosin tällä viikolla se varmaan jo tulee. Mutta eikö olekin mennyt pitkä aika tarkastuksee`? Käytännössä kaksi kuukautta, kun se sitten virallisesti hyväksytään, vaikka arvosanaehdotus tuliskin jo tänään.

• Tht.

Kaksi-kolme viikkoa. Nyt papereita odotellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4879
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3820
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3571
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3249
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1951
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      182
      1804
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1395
    Aihe