Eläintarhasta

rattaat?

Tietääkö kukaan, voiko Prahan eläintarhasta lainata/vuokrata lastenrattaita eläintarhassa käynnin ajaksi?
(Otamme pienemmälle lapselle omat mukaan, mutta paikka vaikuttaa niin isolta, että vanhemmallekin pojalle rattaat voisivat olla hyvä juttu.)

10

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyhyhy

      kai mene eläintarhaan? Millasen viestin annatte lapsille kun viette ne tollaseen paikkaan? elukat ahtaissa häkeissä ihmisten pällisteltävänä. häpeä.

      • menemme

        Ja heittelemme eläimiä kivillä. Prahassa ei taida olla lunta tuolloin, lumipallot olisivatkin turhan pehmeitä. Onko puiston käytävät päällystetty, löytääkö kiviä helposti? Pitääkö viedä omat kivet mukana? Ovatko eläimet lähellä, osuuko niihin helposti?


      • mopo käsistä
        menemme kirjoitti:

        Ja heittelemme eläimiä kivillä. Prahassa ei taida olla lunta tuolloin, lumipallot olisivatkin turhan pehmeitä. Onko puiston käytävät päällystetty, löytääkö kiviä helposti? Pitääkö viedä omat kivet mukana? Ovatko eläimet lähellä, osuuko niihin helposti?

        Ei voi olla totta, että joku menee eläintarhaan Prahassa. Itse en käynyt enkä tiedä onko siellä koko tarhaa!!!!!!


      • Pii

        Oletko itse "hyhyhy" käynyt Prahan eläintarhassa? Ilmeisesti et, sillä ei siellä eläimet ole ahtaissa häkeissä. Paikka on todellakin näkemisen arvoinen, mielestäni paljon hienompi, kuin Korkeasaari. Tässä vielä linkki Prahan eläintarhan sivuille:
        http://www.zoopraha.cz/english/


      • SusuS
        mopo käsistä kirjoitti:

        Ei voi olla totta, että joku menee eläintarhaan Prahassa. Itse en käynyt enkä tiedä onko siellä koko tarhaa!!!!!!

        Se, ettet sinä tiedä, että siellä on hieno eläintarha, on vain ja ainoastaan sinun häpeäsi! Sekin, ettet ole käynyt Prahassa!


      • jarruja
        SusuS kirjoitti:

        Se, ettet sinä tiedä, että siellä on hieno eläintarha, on vain ja ainoastaan sinun häpeäsi! Sekin, ettet ole käynyt Prahassa!

        päälle. Häpeän tosiaan etten tiedä Prahan eläintarhan olemassaoloa!!!! Olen tosiaan viikon Prahassa ollut joku aika sitten. Todella kaunis kaupunki. Oli lokakuuta ja lämmintä parikymmentä astetta. Myöskään turisteja ei ollut liiaksi asti paitsi viikonloppuna.
        Oletko muuten itse käynyt oopperassa Prahassa? Minä olen.


      • SusuS
        jarruja kirjoitti:

        päälle. Häpeän tosiaan etten tiedä Prahan eläintarhan olemassaoloa!!!! Olen tosiaan viikon Prahassa ollut joku aika sitten. Todella kaunis kaupunki. Oli lokakuuta ja lämmintä parikymmentä astetta. Myöskään turisteja ei ollut liiaksi asti paitsi viikonloppuna.
        Oletko muuten itse käynyt oopperassa Prahassa? Minä olen.

        En ole vielä, koska
        a) kävin siellä lasten kanssa, jolloin o-talo jää pois automaattisesti
        b) itse vaikutan k.o. alalla (sopraano), joten joskus toiste :-)


    • rattaat2

      kyllä on lainattavia rattaita, mutta rajallinen (vähäinen) määrä. En tiedä miten siellä on vierailijoita tähän aikaan vuodesta, mutta kaikkein varminta on viedä omat rattaat mukana, ikävä jos paikanpäällä huomaa että kaikki rattaat on käytössä.

      • alkuperäiset rattaat

        Kiitos vastauksestasi!
        Ehkäpä meille riittää, tähän aikaan vuodesta :)
        Otamme yhdet rattaat kotoa, ne riittävät yleensä, koska esikoisemme on tottunut kävelemään ikäisekseen pitkiä matkoja, mutta ajattelin varmuuden vuoksi.


      • SusuS
        alkuperäiset rattaat kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi!
        Ehkäpä meille riittää, tähän aikaan vuodesta :)
        Otamme yhdet rattaat kotoa, ne riittävät yleensä, koska esikoisemme on tottunut kävelemään ikäisekseen pitkiä matkoja, mutta ajattelin varmuuden vuoksi.

        Huolimatta tyhmistä vastauksista, teidän valintanne käydä lastenne kanssa Prahan eläintarhassa on vallan järkevä ja hyvä, ennen kaikkea lapsillenne. Prahan eläintarha on maailman parhaita alansa laitoksia, sellaista ei ole missään Pohjoismaista! Itse pääjohtaja kuulema vastustaa häkkien käyttöä, joten tämä suurlaitos vähitellen muutetaan tilavaksi puistoksi, jossa on eläimillä kivaa olla. Eläinten määrä ja kirjo sekä laitoksen taso on aivan huippuluokkaa! Oikein mukavia hetkiä! Itse olen siellä käynyt pienen poikani kanssa, jolle vierailumme merkitsee ikuisia muistoja. Itse pidin paikasta kovasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe