Huuto.netistä ostamassa

Elisan kytkypuhelimen

Voiko tästä tulla ongelmia? Itsellä Elisan sim-kortti normaalilla liittymällä. Voinko purattaa kytkyn esim. Elisan liikkeessä?

6

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et saa auki

      ainakaan Elisan kautta ellet maksa entisen asiakkaan velkoja ja muita kuluja.Tietysti on olemassa ohjelmia jolla voidaan purkaa lukko,mutta ei toimi kaikkiin malleihin.

      • on kuitenkin alkuperäisellä

        hankkijalla. hän maksaa tai ei maksa, Elisa perii kyllä omansa. Minähän käytän omaa Elisan simmiä ja hoidan laskuni niin en usko että alkavat puhelimen IMEI koodilla mäppäämään ulos verkosta. tai onko jollain parempaa tietoa?


    • myös sim-lukossa

      Tuossa sim-lukossahan on myös 24kk määräaika, eli eivät suostu purkamaan sim lukitusta ellei 24 kk:n määräaikainen sopimus ole päättynyt... Eli koska kytkykauppa sallittiin vasta keväällä, en usko että olisi umpeutunut ;)

    • sanottuna....

      vain tyhmä ostaa kännykän huutonetistä. Mitä jos puhelin on vaikkapa tipahtanut lattialle ja kylmäjuotokset temppuilee tai jos puhelimessa on kosteusvaurio? Tai jos joudutkin huijarin uhriksi, menetät rahasi vaikka huijari saataisiin kiinni.

      -Älä säästä väärässä paikassa

      • Nuka82

        Uutta kytkypuhelinta ei saa takuusta jos on itse aiheuttanut rikkoontumisen. ----->

        Tuo on juurikin se syy miksi joku myös myisi kytkypuhelimensa pois! Siis että se on mennyt rikki, ja hän aikoo vaihtaa kytkypuhelimen muka "uudempaan malliin", jolloin hän maksaa vanhat velat pois sulta saamillaan rahoilla, ja jatkaa samaa kytkyä uudemmalla, toimivalla puhelimella.

        Kannattavaa huijarille.


      • Raimondon
        Nuka82 kirjoitti:

        Uutta kytkypuhelinta ei saa takuusta jos on itse aiheuttanut rikkoontumisen. ----->

        Tuo on juurikin se syy miksi joku myös myisi kytkypuhelimensa pois! Siis että se on mennyt rikki, ja hän aikoo vaihtaa kytkypuhelimen muka "uudempaan malliin", jolloin hän maksaa vanhat velat pois sulta saamillaan rahoilla, ja jatkaa samaa kytkyä uudemmalla, toimivalla puhelimella.

        Kannattavaa huijarille.

        Itse olen ostanut kymmeniä puhelimia huutonetistä ja
        kaikki ovat olleet siinä kunnossa kuin myyjä on kertonut. On toki mahdollista saada valheellista tietoa,mutta ainakaan omalle pitkälle huutonettiuralle niitä ei ole sattunut.
        Lisäksi syy miksi joku myy kytkypuhelimensa ei vältämättä tarvise olla kastuminen tai muu vaurio.Nykyään mallit vaihtuvat niin nopeasti,että mieleinen puhelin voi tulla kauppaan ja vanhasta haluaa eroon. Lisäksi päätös ottaa tietty kytkypuhelin voi perustua vääriin olettamuksiin puhelimen käytöstä,esimerkiksi käyttöjärjestelmän oppiminen saattaa olla hankalaa jos on tottunut tiettyyn merkkiin,lisäksi puhelimen näppäimistön käyttö on saattanut tulla hankalaksi.
        Rehellisiä syitä vaihtaa puhelin alle kahden vuoden on lukuisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe