Hän ei unohdu mielestäni koskaan.
Hän teki loistavan näyttelijänuran ja oli todella kaunis ja seksikäs nainen.
Harmi, ettei hän ole enää elossa.
Olisi ollut kiva tietää, miten hänen lämänsä häntä olisi kuljettanut.
Siunausta hänen muistolleen.
MARILYN MONROE
3
2399
Vastaukset 3
- <3<3
Niin oli.. Marilyn on ihan paras näyttelijä ikinä!!! Muisto elää sydämessä ikuisesti
- juppeli....
Siis olihan marilyn oman aikansa ykköluokkaa, mutta näytteijän taidot ja lauluääni olivat kyllä aika alaluokkaa eikä hän nyt ainakaan minun mielestäni ollut edes minkään näköinen! Teki aikoinaan leffoja ja kuoli nuorena, siitä jäi historiaan. kun elokuva maailma oli vieläkin alkutekijöissään, vaikka jo vuosikymmeniä olikin tehty eipäs siitä muuta sanomista. Nykypäivänä hänen lahjoillaan ja ulkonäöllään pärjäisi ainoastaan c.luokan kauhuelokuvissa.. help me, my brests are falling out of my shirt and now i'm going to die iiiiiiiiikkkkkkkkkkk. siinä olisi suurinpiirtein hänen repliikkejään, jos nykypäivään olis syntynyt...
- tuimas
:::kiiltävä ja paksut pusu-huulet!!!Aaaah..nam...Vaikka itsekin oon nainen saahan sitä ihailla!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37443
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44409Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404