Hei !
Tietoa kaikenlaista kaipaisin kyseisestä hotellista kiireesti !!!!!
California Playa de las Americas
5
749
Vastaukset
- minä vaan...
..vistiketjua vähän alaspäin...kyseisestä hotellista on kirjoitettu tietoa!
- Tulina
Hei !
Tiedän ketjun, mutta itse HOTELLISTA oli melko vähän. Kaipaan tietoa huoneesta, allasalueesta, onko rauhallinen, miten parvekkeet sijoittuu jne.. - minä vaan...
Tulina kirjoitti:
Hei !
Tiedän ketjun, mutta itse HOTELLISTA oli melko vähän. Kaipaan tietoa huoneesta, allasalueesta, onko rauhallinen, miten parvekkeet sijoittuu jne..huoneet on yksinkertaiset,ihan siistit...meillä oli yksiö niin kaksi sänkyä ja siisti vessa ja kylpyamme...keittiö sijoittui "käytävälle" ovelta olohuoneeseen...parvekkeelta oli suorat näkymät vastakkaisen hotellin parvekkeille ja huoneisiin että vaatteet kun vaihtoi piti muistaa verhot vetää kiinni...allasalue oli kanssa siisti ja ihan kiva...hotelli oli rauhallinen..enemmän vanhempaa ihmistä kun me siellä oltiin about 3 vuotta sitten...et ihan hyvä hotelli kun ei lasketa niitä varastelevia siivoojia...respan marcos poikakin oli todella mukava...:)
- Tulina
minä vaan... kirjoitti:
huoneet on yksinkertaiset,ihan siistit...meillä oli yksiö niin kaksi sänkyä ja siisti vessa ja kylpyamme...keittiö sijoittui "käytävälle" ovelta olohuoneeseen...parvekkeelta oli suorat näkymät vastakkaisen hotellin parvekkeille ja huoneisiin että vaatteet kun vaihtoi piti muistaa verhot vetää kiinni...allasalue oli kanssa siisti ja ihan kiva...hotelli oli rauhallinen..enemmän vanhempaa ihmistä kun me siellä oltiin about 3 vuotta sitten...et ihan hyvä hotelli kun ei lasketa niitä varastelevia siivoojia...respan marcos poikakin oli todella mukava...:)
Kiitti paljon !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734