Etuovi.comissa mainostetaan kovasti Talotar Valmiskotia, avaimetkäteen -periaatteella. Tekevät jopa perustukset. Onko kellään mitään kokemuksia tästä toimittajasta, palvelusta, luotettavuudesta?
Talotar Valmiskoti
6
2579
Vastaukset
- surffailija
sain käsityksen, että on sama talo kuin lapponia ready -valmiskoti, mutta tarkista vielä. Tuo lapponia on ainakin kallimpi kuin Älvsby, kun olen kysellyt, mutta muuten varmaan ihan näppärä systeemi.
- kiinnostunut
eli siis etuovi.com, mistä sieltä?
- paikat remonttiin
Siispä www.etuovi.com -> asunnot -> haku. valitse asuntotyypiksi omakotitalo, sitten maakunnaksi Uusimaa ja kunta Nurmijärvi. Tietojen lajittelu hinnan mukaan. Paina "suorita kysely" nappulaa, ja siihen se pompsahtaa listan ensimmäiseksi. Ja siitä sitten vaan listalta valitsemaan hakukohde ja tutkimaan tarkempia tietoja.
(Muidenkin kuntien kuin Nurmijärven kohdalta noita Talotar-taloja löytyy, mutta samat tiedot on kaikissa) - kiinnostunut
paikat remonttiin kirjoitti:
Siispä www.etuovi.com -> asunnot -> haku. valitse asuntotyypiksi omakotitalo, sitten maakunnaksi Uusimaa ja kunta Nurmijärvi. Tietojen lajittelu hinnan mukaan. Paina "suorita kysely" nappulaa, ja siihen se pompsahtaa listan ensimmäiseksi. Ja siitä sitten vaan listalta valitsemaan hakukohde ja tutkimaan tarkempia tietoja.
(Muidenkin kuntien kuin Nurmijärven kohdalta noita Talotar-taloja löytyy, mutta samat tiedot on kaikissa)johan löytyi ja hyvälle kyllä vaikuttaa.yläkerta on ilmeisesti tehtävä itse.
- Crisa
Talotar on kiinteistönvälitys firma ja ei enään edusta Lapponian Valmiskotia, eli vanha tieto. Katso www.lapponiahouse.com
- paikat remonttiin
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6935- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes176800