Minulla ja miehelläni on kummallakin outlook express sähköpostit ja ovat toimineet ihan ok tähän asti, mutta nyt minun postini jää miehen postin puolelle jumiin.
Kone on miehen nimissä ja minä olen se toka sähköpostiosoitteessa.
Siis miksi minun sähköpostini jumittuu miehen puolelle nyt ???
Osoitteen olen tarkastanut kaikilta sitä lähettäneiltä ja viimeksi tänään lähetin itselleni työkoneelta sähköpostia ja jäi myös miehen postin puolelle. Osoitteet siis on ihan OK.
Minulla on Windows XP.
Kiitos jo etukäteen jos osaatte neuvoa mitä minun pitää tehdä.
tv Katrin
Outlook express
Katrin
2
442
Vastaukset
- tollasta.
Kohdasta tiedosto, lisää käyttäjä jos se vaikka auttais asiaa, sieltä saa ainakin lisättyä kättäjän otlookkiin.
- katrin
Kiitos tiedosta. Kävin katsomassa tuota kohtaa ja siellä oli kyllä omakin nimeni käyttäjänä, mutta seuraavaan tiedostoon mennessäni, eli käyttäjätietojen hallintaan niin minun nimeni puuttui.
Tein kuten ohje on ja lisäsin ensin salasanani ja sitten nimeni uuteen tiedostoon,
Lähetän kokeeksi postia itselleni ja katson mitä tapahtuu.
Kiitos sinulle, täältä löytyy aina joku joka tietää ja avittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.16710309- 552813
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan802528- 852351
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1472094Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2351908- 441392
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131365Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1151197Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34873