Outlook express

Katrin

Minulla ja miehelläni on kummallakin outlook express sähköpostit ja ovat toimineet ihan ok tähän asti, mutta nyt minun postini jää miehen postin puolelle jumiin.
Kone on miehen nimissä ja minä olen se toka sähköpostiosoitteessa.

Siis miksi minun sähköpostini jumittuu miehen puolelle nyt ???

Osoitteen olen tarkastanut kaikilta sitä lähettäneiltä ja viimeksi tänään lähetin itselleni työkoneelta sähköpostia ja jäi myös miehen postin puolelle. Osoitteet siis on ihan OK.

Minulla on Windows XP.

Kiitos jo etukäteen jos osaatte neuvoa mitä minun pitää tehdä.

tv Katrin

2

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollasta.

Kohdasta tiedosto, lisää käyttäjä jos se vaikka auttais asiaa, sieltä saa ainakin lisättyä kättäjän otlookkiin.

• katrin

Kiitos tiedosta. Kävin katsomassa tuota kohtaa ja siellä oli kyllä omakin nimeni käyttäjänä, mutta seuraavaan tiedostoon mennessäni, eli käyttäjätietojen hallintaan niin minun nimeni puuttui.
        Tein kuten ohje on ja lisäsin ensin salasanani ja sitten nimeni uuteen tiedostoon,
        Lähetän kokeeksi postia itselleni ja katson mitä tapahtuu.

Kiitos sinulle, täältä löytyy aina joku joka tietää ja avittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe