Gallup: IVF ja alkionsiirrot

Jonottelija

Hei, teistä varmaankin aika moni on saanut onnellisen odotuksen alulle jollakin avustuksella. Kyselen niiltä, joilla alkioita siirrettiin IVF:ssä tai ICSI:ssä, että monennellako kerralla teillä raskaus tärppäsi? Itse olen jonossa hoitoon ja olen valmis kahden alkion siirtoon, mikäli sellaiset saadaan aikaiseksi.

5

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama

      no nyt on kyllä niin, että lukaisin tuossa äsken otsikon "keskoslapset" väärin ja luin "kaksoslapset", niin että ei tartte vastata =) Onnea kuitenkin teille ja pienille vauvoillenne, minä siirryn oikealle palstalle.

    • siirretty

      hoitokertoja oli 5 ja siirtoja niin monta(alkioita x 2), etten edes muista, niin vain kävi, ettei tärpännyt kertaakaan. Hoidot lopetettiin.

      • OLEN NIIN....

        Pahollani puolestasi.
        Koskaan ei kuitenkaan voi tietää, vaikka vielä tärppäisi.
        Koita ottaa rennosti ja NAUTI omasta-ajastasi.
        Et tiedäkään, kuinka kullanarvoista se on!!!!!!!
        PIDÄ HYVÄÄ HUOLTA ITSESTÄSI !!!!!!!!!


    • onnellinen odottaja

      Hei

      me yritimme varmaan kahdeksan vuotta, hoitokertoja oli monta ja kaksi ulkoista raskauden alkua. Olimme jo lopettamassa hoitoja kunnes VIIMEISISTÄ tärppäsi ja nyt sitten odotamme kaksosia ja kaikki mennyt hyvin...ehdottomasti odotuksen ja hoitojen arvoista. Itse hoidoista mielestäni tehdään vaikeampia kuin ne onkaan--itsellä ainakin kaikki sujui hyvin. Tottakai henkinen puoli kannattaa pitää kunnossa ja muistaa että hoitojen aikana on muutakin elämää!!

      Itse teimme selväksi että ollaan kahdestaan jos ei onnista ja elimme siis koko ajan. Mutta kyllä tämä on tunne mahtava--mutta olisimme eläneet onnellisen elämän myös kahdestaan!!

      Suruja, suuria suruja ja iloja hoidot ovat (itsellä IVF) mutta koskaan ei kannata luovuttaa jos tuntuu siltä. Mutta toki tunnen ystäviä, jotka ovat lopettaneet ne heti alkuun--itse en ollut valmis lopettamaan!!

      Onnea ja paljon positiivisia ajatuksia

    • Tyyne Järvelä

      Kaiken kaikkiaan hoidoisa meni yhdeksän vuotta. IVF tehtiin neljä, joista viimeiseen ICSI (siirtoihin päästiin kolme kertaa). Eka raskaus alkoi kolmen vuoden kuluttua, toinen tästä 1½ vuoden kuluttua. Se päätyi keskenmenoon. Kolmas raskaus saatiin alkamaan kolmannesta siirrosta sitten kaikkiaan jo yhdeksän vuoden kuluttua ja se päättyi täysiaikaisen lapsen syntymään.

      En kadu hoitojamme, mutta viimeisen siirron jälkeen oli mitta täynnä ja se tie kuljettu loppuun. Kolmanne lapsen saimme adoption kautta, meille seoli ehdottomasta hyvä ratkaisu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe