Onko ideoita miten hierojana välttyä omilta käsivaivoilta? olen tehnyt pari vuotta vasta hommia ja nyt jo kädet(lähinnä käsivarren lihakset ja kyynerpään seutu) renkkaavat jatkuvasti.Ergonomiassa varmaan paranneltavaa ja venyttelyjä teenkin. Jos jollain olisi jotain hyviä vinkkejä tms olisin kiitollinen. En haluaisi alaa vaihtaa.
HIEROJAN KÄSIVAIVAT
7
1867
Vastaukset
- Ei ole kenkiä...
Niin, mene hierojalle. Itse käyn hoidossa tutulla kolleegalla kerran viikossa.
- ei taida
olla koulutettu hieroja kun ei käsi ongelmat ole tuttuja...
- korkeus
ei taida kirjoitti:
olla koulutettu hieroja kun ei käsi ongelmat ole tuttuja...
kannattaa tarkistaa. Jos on liian korkealla, tuntuu käsissä. Venytykset ja hieronta luonnollisesti kova sana.
- sairasta hommaa
Punttisali on hyvä yhdistelmä ja paranusta lihaksille
- !0 vuotta tehnyt
Meikä on kymmenen vuotta tehnyt hierontahommia 5 tuntia päivässä. olen pitänyt kyynärtukia koko ajan, ja ei oo ollyut minkäälaisia vaivoja
- Anonyymi
Julli
Kontakti pinta luun murtuma makuuhuoneet sitten
Nukutaan yövasteet.
Iisalmi kadut kiroileva siili myynti.
Ostaja aina Savoon väärin vastuu kuulijalla - Anonyymi
Tarkistapa hierontapöydän korkeus oikeaksi. Usein käsien ja hartioiden vaivat johtuvat siitä, että pöydän korkeus on joko liian alhaalla tai ylhäällä. Myös hierontatekniikkaan kannattaa kiinnittää huomiota. Kaikkea ei tarvitse tehdä sormin, hankalampia jumeja voi käsitellä rystysin, kämmensyrjällä tai vaikka kyynärpään avulla. Tekniikkaa vaihtaen kesken käsittelyä säästät itseäsi. Kannattaa myös kokeilla erilaisia öljyjä mitä käytät hieronnassa. Jos käytät tahmeaa öljyä, se lisää vastusta jolloin kädet joutuvat tekemään enemmän työtä kuin öljymäisemmillä tuotteilla jolloin sormet liukuvat paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60909
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 11719
- 8712
- 346698
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661