Millainen mies ajaa moottoripyörällä?

Honisti

Ajaako tosimies moottoripyörällä?
Ajatko moottoripyörällä siksi, kun kaikki muutkin ajavat ja se on trendikästä?

35

3571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondatar

      Millainen on tosimies? Entä tosinainen? Olenko siis tosinainen kun ajan moottoripyörällä vai en? Ollako vai eikö olla, siinäpä vasta pulma - tsiisös!

      • tosijuntti

        En aja moottoripyörällä minkään takia...ajan huvikseni .


    • yamahisti

      Mä en tunne yhtään tosimiestä, mutta sä ilmeisesti tunnet joten voithan käydä kysymässä.

      Mä ajan koska mua huvittaa.

    • jylppy327

      ihan malliksi tosimiehen mieleen :

      -kalastus
      -kossu
      -nainen
      -kiilloittamaton ajetun näköinen mp
      -nappisilmä Lada
      -rohkea koira
      -fillari
      -käteinen raha

      Kakkoskategorian kamat peräkärryssä:
      -heteka
      -undulaatti
      -käytetty varmuusväline
      -vuoristorata
      -Corolla kakkonen
      -mummon kuva
      -tiivistemehua
      -liivit
      -kypärä
      -kenkien kiukuesteet
      -kyynersyndit
      -turvaverkko
      -ajonestolaite
      -ABS
      -homokarkotin
      -kärpäslätkä
      -hillosipuleita
      -leiran pastilleja
      -siivilä
      -uppopumppu
      -katiska
      -koipussi
      -yömyssy ja tohvelit

      jne.

      Jos on pokkaa pitää noita kaikkia julkeesti, niin ihan varmasti on -TOSIMIES-

      Terveisiä ALmalle Keravaan !

      • muuten

        ole Keravaan vaan KeraVALLE !


      • j327
        muuten kirjoitti:

        ole Keravaan vaan KeraVALLE !

        Alma muutti TuusuLALLE tai EspooLLE.
        JärvenPÄÄLLE se ei muuttanut, kun ei näkynyt verokalenterissa.

        Nih !.........


      • Kuzella
        j327 kirjoitti:

        Alma muutti TuusuLALLE tai EspooLLE.
        JärvenPÄÄLLE se ei muuttanut, kun ei näkynyt verokalenterissa.

        Nih !.........

        Mä taas olen kuseLLA enkä kuseSSA


    • aja moottori

      Ei tosimies ajele moottoripyörällä. Moottoripyörällä ajaa homot,merkonomit,siporexrakentajat ja muut vastavat luuserit.

      • mammanpoika

        mä ajan vaikka en ookkaan homo siporextaloa rakentava merkonomi mähän oon mammanpoika ja ihan tavallinen duunari ja tykkään ajella moottoripyörällä eikä multa voi sitä kukaan tai mikään kieltää ei varsinkaan "tosimiehet" eikä muutkaan amisviiksiä kasvattavat räkänokat


      • mä olen
        mammanpoika kirjoitti:

        mä ajan vaikka en ookkaan homo siporextaloa rakentava merkonomi mähän oon mammanpoika ja ihan tavallinen duunari ja tykkään ajella moottoripyörällä eikä multa voi sitä kukaan tai mikään kieltää ei varsinkaan "tosimiehet" eikä muutkaan amisviiksiä kasvattavat räkänokat

        ...trendikäs merkonomi jolla on amisviikset. Asun kerrostalossa, koska en osaa rakentaa edes siporekseista. Ja olen tosimies, koska tuo määritelmä sai minut nauramaan.


      • vaan ajan
        mammanpoika kirjoitti:

        mä ajan vaikka en ookkaan homo siporextaloa rakentava merkonomi mähän oon mammanpoika ja ihan tavallinen duunari ja tykkään ajella moottoripyörällä eikä multa voi sitä kukaan tai mikään kieltää ei varsinkaan "tosimiehet" eikä muutkaan amisviiksiä kasvattavat räkänokat

        ajan ihan homona, ja tykkään siitä!


      • Anonyymi
        mammanpoika kirjoitti:

        mä ajan vaikka en ookkaan homo siporextaloa rakentava merkonomi mähän oon mammanpoika ja ihan tavallinen duunari ja tykkään ajella moottoripyörällä eikä multa voi sitä kukaan tai mikään kieltää ei varsinkaan "tosimiehet" eikä muutkaan amisviiksiä kasvattavat räkänokat

        Miehet ajaa autolla. Ntimiehet mamman pojat polkupyörällä.


    • juttu...

      miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta monimutkaista, ajan sen takia et se on hauskaa.

    • Jurtaani

      millainen mies pitaa olla,mutta pyoraily on vaan niin mahtavaa,etta piti lahtea Italiaan asti kautta jatkamaan

    • rallikansaa

      Siis ketkä muutkin ajelevat?
      No eipä tuolla tänäänkään näkynyt ketään muuta ajelemassa. Eikä varmaan huomennakaan.
      Ei paljon tarvii morjestella.

    • Holisti!

      siksi että se on hemmetin mukavaa touhua.

    • Mies pyörillä

      Ei tosi eikä epätosi.

      Toivottavasti semmoinen joka tykkää moottoripyöräajelusta, kuten minä.

      Trendikkyys hävettää, mutta ajan silti.

    • Mika_

      Mulle ei ole koskaan ollut autoa, vaikka ikää on kohta 40v. Kun laitoin moottoripyörän niin tajusin miksei mulla ole koskaan ollut autokuumetta. Autolla ajaminen ei ole yhtään mitään verrattuna moottoripyöräilyyn. Sama kuin vertaisi ratsastamista ja vankkureissa istumista. Kuka cowboy haluaa istua vankkureissa -huoltoajoneuvossa.

      • GSF

        No ei ihan noin. Kyllä autolla on kiva ajaa ja varsinkin tähän vuodenaikaan. Mulla on onneksi valinnanvapaus kun molemmat löytyy. Kauan ei tarvi vapaan viikonlopun alla kesällä mietiskellä, että kummalla lähtis, niinkuin ei nytkään pikkupakkasella.

        t. tosimies, tosimotoristi, tosiautoilija ja joskus myös tosikko (harvoin).


    • julli636

      Onhan se kyllä trendikästä jne... mutta itselläni on ollut moposta lähtien 2 pyöränen et ainakin itse ajan pyörällä koska tunnnen itseni vapaaksi ja saa olla yksin sekä miettiä asioita!!!
      Varmaan löytyy niitä trendin perässä juoksioita mutta en tuomitse!!!!
      itelläni kawa ninja 636!

    • Bikerman

      Koska rakastan moottoripyöräilyä ja se on minulle elämä.
      Välitän pyörästäni enemmän kuin tuntemattomien ihmisten hengestä.
      En kuitenkaan kaahaile.

      • Normaali Mies

        Täytyy olla aika perverssi jos rakastaa moottoripyörää, kun nainenkin on keksitty.


      • tissi?
        Normaali Mies kirjoitti:

        Täytyy olla aika perverssi jos rakastaa moottoripyörää, kun nainenkin on keksitty.

        ...


      • Anonyymi
        Normaali Mies kirjoitti:

        Täytyy olla aika perverssi jos rakastaa moottoripyörää, kun nainenkin on keksitty.

        Jos on oikein tuuria, niin löytää naisen joka ajaa moottoripyörällä , siitä ei juuri elämä parane ?


    • Anonyymi

      Yleensä moottoripyörällä ajaa joko säälittävä vanha käivänä, joka oli nuorena niin tossun alla ettei uskaltanut ostaa prätkää tai sitten äitin ostamalla Plasto-mopolla potkiskelijan tasolle henkisesti jäänyt "mies*".

      • Anonyymi

        No entäs se nuori, joka ei ollut tossun alla ja osti pyörän ja ajaa edelleen?
        Katsos kun kaikilla ei ollut niin ankeaa kuin sinulla, eivätkä ole kuin sinä👍


      • Anonyymi

        Joo en ollut tossun alla, mutta lapset oli pieniä asunto piti maksaa , auto tarvittiin perheen kuljettamiseen niin silloin piti omat tarpeet laittaa jäähylle. Kun nuorimmaiselle ostettiin mopo, niin alkoi isä suunnitella moottoripyörää ? Ja sitten sen hankki . Arvatkaa on hauskaa nykyisin ?


    • Anonyymi

      Yleensä omasta miehisyydestään epävarma tai jos nahkaisessa ajotakissa tai housuissa on hapsuja yms. niin piilohömö.

    • Anonyymi

      Meidän taloyhtiössä moottoripyörillä ajaa joko 70-80 -vuotiaat tai sitten persuja äänestävät amikset.

      • Anonyymi

        Sinun kaltaiset kateelliset hinttari viherpunikit ajaa ruosteisella varastetulla Jopolla, kun ei muuhun ole varaa.


      • Anonyymi

        Mutta nythän persut on hallituksessa , miten teillä vihreillä nyt menee ?


    • Anonyymi

      Kaipa ihan kohtuu normaalit ihmisetkin voi ajaa. Tosin jonkin verran joutilasta irtorahaa pitää olla, että siihen olisi varaa. Muuten kai minäkin ajaisin mutta mun palkka on vaan viitisen tonnia ja elämässä on muutakin maksettavaa.

    • Anonyymi

      Se on ekolookinen. Vie vähän tilaa ja kuluttaa vähän. Ei tuo vie kuin 2 litraa sadalla, jopa alle kun olosuhteet on oikeat. Valmistajan mukaan kulutus on 1,5 litraa sadalla.

    • Anonyymi

      Moottoripyörällä kumia polttaa isänsä hylkäämät pennut.

      • Anonyymi

        Ajetaan kyllä kesäisin pojan yhdessä moottoripyörillä , mutta ei kyllä poltella kumia ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe