uusi vuosi istanbulissa

miukke

Hei.Ollaan lähdössa istanbuliin uudeksi vuodeksi ja kaivataan vinkkejä.Onko raketteja ja mistä päin ne näkee parhaiten?Entäs discot,minkänimisiä ovat hyvät ja "laadukkaat"discot istanbulissa,ilmeisesti taksimissa päin?Hintataso taisi olla aika tyyris mutta kerranhan se kirpaisee..

7

1242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dainamai

en osaa vastata sun tiedusteluihin kun itsekin ensimmäistä kertaa siellä.. lähtö jo 12.12 ja paluu vasta 15.02!

• sanniih

mieki oon siel.. :) niiku viime vuonnaki.
      ei niil yleisesti oo rakettei, paitsi taksimis (taksim square, woohoo, 7miljoonaa ihmist :D) ne raketit oli semmost iha hienoa perussettiä.. :)
      ja taksimin baareihi kannattaaki ehkä sit kello 12 jälkee suunnata.. ite oon käyny ehkä viides paikas siel ja She-va oli ehkä paras.. se on eräänlaine klubi, oisko ollu neljäkerroksine, jokases kerrokses erilaist musaa. se on arkena aika täys, en sit tiiä pääseekö uutena vuotena ees sisää :D

• miukke

Taisin kirjoitella virheellisesti,ei olla menossa discoilemaan itse uutena vuotena vaan joku muu ilta.

• Meryem

Minäkin suuntaan jouluksi ja uudeksi vuodeksi Istanbuliin. Viime vuonna olin siellä myös uuden vuoden, Taksimin aukiolla. Siellä kai ne "viralliset" bileet on, sieltähän sitä telkkarissakin näytetään kuvaa kun eri maiden uudenvuoden juhlintaa näytetään. Ja sinne varmaan suuntaan tänäkin vuonna :)
      Diskoista en osaa sanoa, ei oiekien ole mun juttu enää - on kai tullut yliannostus diskoiltua :)

• daima

taksimin discot ovat ainakin turisteja täynnä. anadolu yakasi on se oikee paikka bilettämistä ajatellen ;)

• mimoosa1

Moi!
        Olen kuullut( ja nähnyt Show tv:lta), että Leila niminen klubi olisi Istanbulin kuumin klubi, valitettavasti sinne pääse vain ipillä ja Turkin kermaa, kuuluisa pitäisi olla tai erittäin hyvän näköinen.Muuten sinne EI PÄÄSE rahalla!!!Eli pari tuttavani-rikas pariskunta oli yrittinyt lahjoittaa portsaria dolareilla mutta se ei kuulemma onnistunut...että silleen.Onnea!

• Zeynep1
        mimoosa1 kirjoitti:

Moi!
        Olen kuullut( ja nähnyt Show tv:lta), että Leila niminen klubi olisi Istanbulin kuumin klubi, valitettavasti sinne pääse vain ipillä ja Turkin kermaa, kuuluisa pitäisi olla tai erittäin hyvän näköinen.Muuten sinne EI PÄÄSE rahalla!!!Eli pari tuttavani-rikas pariskunta oli yrittinyt lahjoittaa portsaria dolareilla mutta se ei kuulemma onnistunut...että silleen.Onnea!

Leylaan paasee ihan normaalisti keskiverto parstakertoimella ja siistilla vaatetuksella. Jos siella on jotain erikoisempaa tapahtumaa (yksityisbileet tms.) on pitaa olla VIP-kortti tai kutsu. Paasymaksuakaan ei ole viikolla. Toki siella kay kauniit ja rohkeat mutta ei se mikaan yksityinen linnake ole. Siita vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe