Miksi ihmeessä miehet selittelevät niin paljon tekemisiään?
Pidetään itsestäänselvänä ettei tyttöystävä hyväksy joitakin "poikien" juttuja???
Minä en hyväksy epärehellisyyttä ja haluaisin
miehen kertovan mitkä asiat ovat hänelle tärkeitä.
Mistä asioista hän ei halua parisuhteen eteenkään luopua.
Jos en voi hyväksyä niitä niin se on sitten minun ongelmani.
Teen ratkaisuni sen mukaan.
Sellaiset turhat valkoiset valheet ovat paljon pahempia.
Hirveän monet miehet tuntuvat kovasti selittelevän
menemisiään ja tekemisiään.
Kavereille ikäänkuin näytetään ettei vaimolle voi kaikkea kertoa.
Sellainen on naisen aliarvioimista.
Tästä en tykkää
11
1104
Vastaukset
- scale
Mitä juttuja salaillaan ja selitellään?
- vaimoehdokas
Jos tykätään käydä töiden tai reenien jälkeen olusilla kavereitten kanssa ja
vaimo tai tyttöystävä soittaa kesken poikien kanssa seurustelun niin aletaan selittelemään
jos jotakin.
(Olen todistanut itse tälläistä aika usein töitteni puolesta)
Jos mies taas haluaa lähteä kavereiden kanssa viihteelle kunnolla ei sitäkään voida suoraan
sanoa vaan saatetaan keksiä mitä lie palaverijuttuja.
Mies taitaa tuntea syntymälahjanaan aina syyllisyyttä omista tarpeistaan?
Eikö kuitenkin parisuhteessa avoimuus luo turvallisuutta?
Pahinta on tietenkin pettämisreissut ja niistä
valehtelut.
Siinä lopulta häviää eniten mies itse.
Vaimo ja naiset ovat tavallaan uhreja joita
hyväksikäytetään.
Enemmin tai myöhemmin mies tekee tiliä sen asian kanssa ja kärsii varmasti enemmän
siitä kun tuli valehdeltua kuin siitä että
yleensä petti. - Saman Huomannut Neiti
Ymmärsin täysin alkuperäisen kirjoittajan tekstin ja yhdyn siihen.
Juttuja mitä salaillaan on yleensäkin kaikki poikien kanssa tapahtuva. Tai asioita ei välttämättä salailla, niitä vain jätetään kertomatta. Aikuisten miesten on ilmeisesti saatava pitää salaisuuksia ettei joutuisi ihan tyttöystäviensä tossun alle. ;)
Ja selittelystä... Uusi TM lojuu olkkarin pöydällä ja totean vain ääneen että "onko tuo uusi?". Mieheltä alkaa tulla tekstiä ja selittelyitä MIKSI hän on lehden ostanut kauppareissulla. Se miksi kysyin oli että huomasin lehden olevan uusi ja mietin olisikohan minullekkin mahdollisesti tuotu kaupasta jotain kivaa. En ollut haukkumassa että mihin kaikkeen hömppään sitä tuhlataankin rahaa..
Tämmöstä sattunut meillä päin. :) Saman Huomannut Neiti kirjoitti:
Ymmärsin täysin alkuperäisen kirjoittajan tekstin ja yhdyn siihen.
Juttuja mitä salaillaan on yleensäkin kaikki poikien kanssa tapahtuva. Tai asioita ei välttämättä salailla, niitä vain jätetään kertomatta. Aikuisten miesten on ilmeisesti saatava pitää salaisuuksia ettei joutuisi ihan tyttöystäviensä tossun alle. ;)
Ja selittelystä... Uusi TM lojuu olkkarin pöydällä ja totean vain ääneen että "onko tuo uusi?". Mieheltä alkaa tulla tekstiä ja selittelyitä MIKSI hän on lehden ostanut kauppareissulla. Se miksi kysyin oli että huomasin lehden olevan uusi ja mietin olisikohan minullekkin mahdollisesti tuotu kaupasta jotain kivaa. En ollut haukkumassa että mihin kaikkeen hömppään sitä tuhlataankin rahaa..
Tämmöstä sattunut meillä päin. :)Kenkiä, käsilaukkuja, paitoja yms. ilmestyy jatkuvalla syötöllä. Niitä sitten selitellään ja piilotellaan...
vaimoehdokas kirjoitti:
vaimo tai tyttöystävä soittaa kesken poikien kanssa seurustelun niin aletaan selittelemään
jos jotakin.
Jos mies taas haluaa lähteä kavereiden kanssa viihteelle kunnolla ei sitäkään voida suoraan
valehtelut.
hyväksikäytetään.
Enemmin tai myöhemmin mies tekee tiliä sen asian kanssa ja kärsii varmasti enemmän
yleensä petti....tuollaisen miehen, mutta hänellä onkin isoja ongelmia itsetunnon ja mustasukkaisuuden kanssa.
- scale
vaimoehdokas kirjoitti:
jos jotakin.
valehtelut.
hyväksikäytetään.
yleensä petti.minkä takia sitten mies saattaa jättää kertomatta, että on poikennut kavereiden kanssa olusille?
Jospa se on kyrpiintynyt siihen "taasko sää oot kaljalla, sä ole ihan alkoholisti,jäkäti jäkäti"-nalkutukseen.
Joku syy siihen täytyy olla, että aikuinen ihminen joutuu puhumaan paskaa.
Olen nimittäin sivusta seurannut, kun yhden tutun kaverin vaimo nalkuttaa. Kaveri otti kaksi keppanaa mukaan kun lähdettiin uistelemaan, niin vaimo alkoi välittömästi sää-oot-kyllä-alkoholisti-nalkutuksen.
Mitä pettämiseen tulee, eikös sellainen asia salata lähes aina?
- justiina?
Itse olen paremminkin kannustamassa miestä kavereiden kanssa tuulettumaan. Kieltänyt en ole koskaan. Silti kuulen välillä kuinka mies selittää kysyvänsä "hallitukselta/pomolta/jne." lupaa johonkin tms. En ymmärrä? Ottavat kuulijat vielä tosissaan...
Ei se ole aliarvioimista. Se on tarkoitettu suojeluun. Niin minun itseni kuin hänenkin.
En minä voi sanoa toiselle etten halua häntä baariin kun tahdon irroitella, koska hän on yökerhossa tylsimys ja rajoittaa mun menemistä. En nyt tarkoita pelkästään tyttöjä ja flirttailua vaan ylenjuomista, ja muuta sellaista kahjopäistä menemistä.
Itsensä nolaaminen julkisesti tyttöystävän silmien edessä aiheutti meillä riidan josta toinen oli raivona kolme viikkoa.
Ei ihme että siitä lähtien oon päättäny että parhaat bileet on sellaisia joissa ei ole naisia matkassa.
Tosin sit jos olen yhdellä niin osaan senki kyllä sanoa. =)- justiina?
Minä uskon että ihminen on vastuussa itse itsestään ja nolaa itsensä ainoastaan. No, jos nouset pöydälle, vaadit hiljaisuutta ja kajautat ilmoille naisesi kipeimmän salaisuuden niin silloin se koskee jo häntäkin ja sanomiseen on aihettakin....
Mutta omapa on asiasi miten muuten käyttäydyt. Kunhan et myöskään vaadi toisia korjaamaan jälkiäsi.... Onhan näitäkin tapauksia nähty että toinen on joka kerta täysin holhottavassa kunnossa ja tarvitsee jonkun lapsenlikan tai henki lähtee järvessä tai hangessa...
Tähän nerokkaaseen systeemiin olen päätynyt koska en haluaisi itsekään olla vastuussa suurinpiirtein koko suvun maineesta, siihen olen liian törppö. Haluan törppöilyjäni hävetä rauhassa ja vain itseni puolesta.
Eikö naisesi muka tiedä millainen olet humalassa? Vähän ankeaa jos ei voi olla oma itsensä kaikissa tilanteissa puolisonsa kanssa? Arjen sujuminenhan on kovin tärkeää, mutta jos juhlia ei voi naisen kanssa niin silloin naisesta tulee pian pelkkä sukanpesijä. justiina? kirjoitti:
Minä uskon että ihminen on vastuussa itse itsestään ja nolaa itsensä ainoastaan. No, jos nouset pöydälle, vaadit hiljaisuutta ja kajautat ilmoille naisesi kipeimmän salaisuuden niin silloin se koskee jo häntäkin ja sanomiseen on aihettakin....
Mutta omapa on asiasi miten muuten käyttäydyt. Kunhan et myöskään vaadi toisia korjaamaan jälkiäsi.... Onhan näitäkin tapauksia nähty että toinen on joka kerta täysin holhottavassa kunnossa ja tarvitsee jonkun lapsenlikan tai henki lähtee järvessä tai hangessa...
Tähän nerokkaaseen systeemiin olen päätynyt koska en haluaisi itsekään olla vastuussa suurinpiirtein koko suvun maineesta, siihen olen liian törppö. Haluan törppöilyjäni hävetä rauhassa ja vain itseni puolesta.
Eikö naisesi muka tiedä millainen olet humalassa? Vähän ankeaa jos ei voi olla oma itsensä kaikissa tilanteissa puolisonsa kanssa? Arjen sujuminenhan on kovin tärkeää, mutta jos juhlia ei voi naisen kanssa niin silloin naisesta tulee pian pelkkä sukanpesijä.mut sillon ei oo ihan niin kivaa. Siis jos puoliso oli matkassa, kaikki piti suunnitella. JA esim grilli jonossa se hermostu jos käytiin ostamassa jotain syötäävä toiselta grilliltä ja mentiin sit toiselle grillille jonottamaan. Että saadaan lisää ruokaa... Tai se että tilataan taksi ja ajetaan sillä taksitolpalle että saatais taksi kotiin. Ja seki on ongelma kun mulla on niitä baarituttuja... tai sillon oli, niin en muka huomioinu häntä riittävästi, vaan juttelin muidne ihmisten kanssa. Meillä vaan oli vissiin aika eri käsitykset baaritouhusta, mua siellä ei saa pysymään paikallaan kun kantamalla eteen enemmän kun 4 isoa paukkua alkoholia, (sitä pienempi määrä kulkee kivasti mukana). TOinen ois halunnu istuu ja katella ihmisiä, minä juosta ja jutella ihmisille.
Jos me oltiin yhdessä baarissa jossa hän tahtoi käydä, minä lähinnä istuin hänen kanssaan pöydässä ja join hitaasti yhtä kaljaa, välillä tanssimaan ja taas pöytään. Mitä järkeä siinä sit on. Sama laittaa humppalevvy soimaan grammariin, hakea 2 kaljaa kaupasta, himmentää vähän valoja ja istua kotona.
- sinun kommenttisi
vaikuttaa selittelyltä.
ÄLÄ SELITÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394