Onko kellään tietoa millä menetelmällä munasarjasta poistetaan kysta?Itse olen näillä näkymin menossa sellaiseen operaatioon ja haluaisin ennakkoon tietää miten se tapahtuu.
Vastaukset 2
- juttu minulla
eilen selvisi mahakipujen onkelma. Kysta munasarjassa.
Minkälainen se operaatio on ja pääseekö samana päivänä kottii?- jennyy
se riippuu aivan minkälaisesta kystasta on kyse, koosta ja missä kohdilla se on kiinni...
kaavinta on melko nopea ja helppo tapa...itsellä ei kokemusta, mutta saat varmasti hyvin tietoa lääkäriltä siitä...
suurempi kysta poistetaan leikkauksella, joka on pitempi juttu...sairaalassa voi mennä 5 pvä...riippuu miten toipuminen sujuu...paraneminen leikkauksesta vie viikkoja...erityisesti haavan paraneminen...mutta jos leikaukseen joutuu, ei kannata yhtään sietää kipua, vaan kipulääkettä kannattaa rohkeasti pyytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7062151Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3681178- 74990
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö165916Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65656- 46634
- 33617
- 88597
- 32580
- 38534