Ottavatko 15-vuotiaita töihin? Ja mikä siinä on, että ihan sama mihin aikaan sinne oon soittanut, siellä ei olla ikinä vastattu? Numero, mihin oon yrittänyt siis soittaa on tuolta http://www.yritystele.fi/query?what=yf_getinfo&code=zvp6t1q7yDt!Z2EoiGZvNb4S4X8=GS&card_no=1&nofCards=4&nofCrumbs=&f1=Suoramarkkinointia&f0=Porvoo&ax=
löytyvä. Mikä mättää?
Jatopal Oy:stä
38
27504
Vastaukset
- sanua
Vaikea sanoa ottaako, 15-vuotias on usein vuoden verran liian nuori vähän joka hommaan, lapsestahan on kyse. Mutta kannattaa yrittää, kyllä se homma pitäisi sujua tuonkin ikäiseltä, jos ääni on kehittynyt ja omaa iloisen ja optimistisen asenteen.
Myyntityö onkin sitten myyntityötä, toisilta se sujuu luonnostaan, toiset joutuu treenaamaan ja joiltakin se ei luonnistu koskaan. Tärkeintähän ei ole tuotteen tyrkyttäminen, vaan saada asiakas haluamaan sen.
Mihin aikaan olet sinne soitellut? Kyseistä firmaa en tunne, mutta kannattaa kokeilla iltasella, usein nuo toimistot ovat kiinni päiväsaikaan.Vähän ennen kolmea, vähän jälkeen neljän, puol kuuden maissa, kaheksalta, ja aamuyhdeksältäkin jopa kokeilin.
- satusetä...
darckess kirjoitti:
Vähän ennen kolmea, vähän jälkeen neljän, puol kuuden maissa, kaheksalta, ja aamuyhdeksältäkin jopa kokeilin.
mesta on auki 9-21 pomon pitäis olla paikalla koko aika.
- Jani Häggblom
Moi! Sattumalta luin keskustelua yrityksestämme Jatopal Oy:stä Suomi24 -sivuilta. Otamme tapauskohtaisesti myös 15-vuotiaan henkilön töihin, mikäli asenne on aikuismainen ja työtäpelkäämätön. Jos etsiskelet työtä, mailaa mulle suoraan: [email protected], saat suoran puhelinnumeroni.
T.Jani Häggblom / Myyntipäällikkö, Jatopal Oy- ****
Kovin kummallista on myyntinne, kun numerostanne soitetaan ja lyödään luuri korvaan vastatessa. Eikä jää yhteen kertaan!
Ehkäpä näillä 15-vuotiailla myyjillänne menee "pupu pöksyyn", kun joku vastaakin soittoon....Kouluttakaa myyjänne ja opettakaa perus puhelinkäyttäyminen. - JaniH
**** kirjoitti:
Kovin kummallista on myyntinne, kun numerostanne soitetaan ja lyödään luuri korvaan vastatessa. Eikä jää yhteen kertaan!
Ehkäpä näillä 15-vuotiailla myyjillänne menee "pupu pöksyyn", kun joku vastaakin soittoon....Kouluttakaa myyjänne ja opettakaa perus puhelinkäyttäyminen.Kiitos nimettömästä palautteesta. Teen kaikkeni ettei vastaava toistuisi.
Rauhallista Joulunaikaa! :)
T.Jani Häggblom - oottemunpuhelimesnimellä:...
JaniH kirjoitti:
Kiitos nimettömästä palautteesta. Teen kaikkeni ettei vastaava toistuisi.
T.Jani HäggblomJa mulle ei tarttis soitella ollenkaan, perskeles!
- "näille sul ei o mitää...
JaniH kirjoitti:
Kiitos nimettömästä palautteesta. Teen kaikkeni ettei vastaava toistuisi.
T.Jani HäggblomJa mulle ei tarttis soitella ollenkaan, perskeles!
- Szidi
"näille sul ei o mitää... kirjoitti:
Ja mulle ei tarttis soitella ollenkaan, perskeles!
Kyllä moni 15-vuotias saa hyvin lehtiä myytyä meidän pisteessä, he ovat kaikki todella pirteitä ja intoa täynnä:) Lisäksi työhön vaikuttaa hyvä työilmapiiri...se on vaan niiiiiin hyvä:)))
Ja pomot ovat mukavia:)
Ja vaikka työ on vaativaa, niin se on samalla myös ihanan haastavaa - Thai
Szidi kirjoitti:
Kyllä moni 15-vuotias saa hyvin lehtiä myytyä meidän pisteessä, he ovat kaikki todella pirteitä ja intoa täynnä:) Lisäksi työhön vaikuttaa hyvä työilmapiiri...se on vaan niiiiiin hyvä:)))
Ja pomot ovat mukavia:)
Ja vaikka työ on vaativaa, niin se on samalla myös ihanan haastavaaEsim. Mä oon nyt 15 -vuotias ja olen kyseisessä firmas Porvoon toimistolla soittelemassa :) Työ on ollu hauskaa ja toden totta ilmapiiri on mahtava. Ja seki on kivaa ku joka päivälle on yks pomo :)
Mulla on ainakin ite ollu sellasta vuoristorataa tää että joskus on hyvii ja huonoi päivii. Joskus asiakkaat on kyllä aika ilkeitä, mutta heidän kommenttejaan ei kannata ottaa itseensä, koska niitä positiivisia ihmisiä löytyy kyllä myös :)
Se on kyllä sellanen paikka että ei löydy negatiivisia puolia :D - Say No for puhelinmyynti
Puhelinmyynti on mielestäni "kuoleva" ala. Kyllä ne ihmiset (asiakkaat) usein tietävät kun tarvitsevat jotain tuotetta ilman soittelukin. Paljon parempi markkinointimedia on esim. netti(sivut) kuin puhelimitse tapahtuva tyrkyttäminen. Muutenkin puhelinmyyntifirmojen myyntipuheet ovat harhaanjohtavia, esim: "olet ollut niin hyvä asiakas, että saat meiltä 3 kuukautta valitsemanne lehteä ilmaiseksi". Sitten kun asiakas suostuu hyvältä kuuluvaan "ilmaiseen" tarjoukseen ja antaa yhteystietonsa sanotaan, että "tämä lehti tulee sitten teille yhteensä 5 kuukautta eli 3 ilmaiseksi ja pikku pyyntönä joutuisi 2 kuukautta maksamaan itse". Eli mikään ei ole kuitenkaan ilmaista, mutta asiakkaan suostumuksen (rahojen) kalasteluksi ei kerrota heti, että jotain pitäisi maksaakin. Onko kukaan mutten ihmetellyt miksi lehtitaloissa on aina myyntipuheen mukaan meneillään juhlapäivä, jonka kunniaksi näitä "ilmaisia" lahjoja jautaan niin hyville asiakkaile.. Oikeastaan ei ole kyseessä mikään juhlapäivä vaan aivan tavallinen työpäivä puhelinmyyntifimassa. Em. juhlapäivä on vain johdatusta kyseiseen "ilmaiseen" hyvän asiakkaan tarjoukseen. Puhelinmyyntifirmojen rekrytointikin voi usein johtaa ihmisiä harhaan kun mainoksissa ei mainita sanaa puhelinmyynti missään vaiheessa. Puhutaan vain huippu urasta median ja markkinoinnin huipulla ja hyvällä palkalla! Ihan kuin se kaikille sopisi. Lähes suurin osa rekrytoiduista ei jaksa työssä viikkoa pidemmälle, josta johtuen alalla on vaihtuvuutta. Puhelinmyyjät ovat myös puhelinmyyntifirmoille halpaa työvoimaa kun ei tarvi maksaa useinmiten kuin pelkkää provikkaa ja työnantaja käärii sopimuksillaan suurimmat voitot. Täm kommentti on tietysti vain minun mielipide, joten kommentoikaa toki...
- hhhh
Thai kirjoitti:
Esim. Mä oon nyt 15 -vuotias ja olen kyseisessä firmas Porvoon toimistolla soittelemassa :) Työ on ollu hauskaa ja toden totta ilmapiiri on mahtava. Ja seki on kivaa ku joka päivälle on yks pomo :)
Mulla on ainakin ite ollu sellasta vuoristorataa tää että joskus on hyvii ja huonoi päivii. Joskus asiakkaat on kyllä aika ilkeitä, mutta heidän kommenttejaan ei kannata ottaa itseensä, koska niitä positiivisia ihmisiä löytyy kyllä myös :)
Se on kyllä sellanen paikka että ei löydy negatiivisia puolia :DTajuutko kakara kuinka monen ihmisen päivä pistät vituiks ku soitat klo 10 aamulla, jolloin ihminen herää ja kiukustuu kun syy onkin pelkkä idiootti puhelinmyyjä. Kun soitat klo 12 päivällä ja ihminen on lounastauolla ja koko tauko menee siihen kun hän koittaa sanoa "ei kiinnosta". Tai klo 17 kun ihminen on juuri päässyt töistä/koulusta ja on todella väsynyt ja kaipaa vain omaarauhaa ja sinä rikot sen ihanan hiljaisuuden soittamalla ja tarjoomalla lehtiä! TAI kun soitat illalla klo 18 jälkeen, se on perheiden aikaa, älä häiritse/PILAA sitä typerillä soitoilla joita KUKAAN (OIKEASTI: EI KUKAAN) HALUA NYKYPÄIVÄNÄ!!! Inhoan kaikkia puhelinmyyjiä, pitää olla idiootti että ryhtyy vihatuimpaan työhön. Oletko ylpeä itsestäsi ja saavutuksistasi??
- juttu.....
**** kirjoitti:
Ehkäpä näillä 15-vuotiailla myyjillänne menee "pupu pöksyyn", kun joku vastaakin soittoon....Kouluttakaa myyjänne ja opettakaa perus puhelinkäyttäyminen.Sama juttu täällä, luuria on tullut kolme kertaa korvaan vuorokauden sisällä, teen puhelinhäirinnästä rikosilmoituksen jos tämä vielä toistuu yhtään kertaa.
- Juupa juu
Say No for puhelinmyynti kirjoitti:
Puhelinmyynti on mielestäni "kuoleva" ala. Kyllä ne ihmiset (asiakkaat) usein tietävät kun tarvitsevat jotain tuotetta ilman soittelukin. Paljon parempi markkinointimedia on esim. netti(sivut) kuin puhelimitse tapahtuva tyrkyttäminen. Muutenkin puhelinmyyntifirmojen myyntipuheet ovat harhaanjohtavia, esim: "olet ollut niin hyvä asiakas, että saat meiltä 3 kuukautta valitsemanne lehteä ilmaiseksi". Sitten kun asiakas suostuu hyvältä kuuluvaan "ilmaiseen" tarjoukseen ja antaa yhteystietonsa sanotaan, että "tämä lehti tulee sitten teille yhteensä 5 kuukautta eli 3 ilmaiseksi ja pikku pyyntönä joutuisi 2 kuukautta maksamaan itse". Eli mikään ei ole kuitenkaan ilmaista, mutta asiakkaan suostumuksen (rahojen) kalasteluksi ei kerrota heti, että jotain pitäisi maksaakin. Onko kukaan mutten ihmetellyt miksi lehtitaloissa on aina myyntipuheen mukaan meneillään juhlapäivä, jonka kunniaksi näitä "ilmaisia" lahjoja jautaan niin hyville asiakkaile.. Oikeastaan ei ole kyseessä mikään juhlapäivä vaan aivan tavallinen työpäivä puhelinmyyntifimassa. Em. juhlapäivä on vain johdatusta kyseiseen "ilmaiseen" hyvän asiakkaan tarjoukseen. Puhelinmyyntifirmojen rekrytointikin voi usein johtaa ihmisiä harhaan kun mainoksissa ei mainita sanaa puhelinmyynti missään vaiheessa. Puhutaan vain huippu urasta median ja markkinoinnin huipulla ja hyvällä palkalla! Ihan kuin se kaikille sopisi. Lähes suurin osa rekrytoiduista ei jaksa työssä viikkoa pidemmälle, josta johtuen alalla on vaihtuvuutta. Puhelinmyyjät ovat myös puhelinmyyntifirmoille halpaa työvoimaa kun ei tarvi maksaa useinmiten kuin pelkkää provikkaa ja työnantaja käärii sopimuksillaan suurimmat voitot. Täm kommentti on tietysti vain minun mielipide, joten kommentoikaa toki...
Olen itsekin huomannut, että vähän väliä on näillä "telearkkinayrityksillä" ilmotusta paikallisissa papereissa ja erityisesti nuoria opiskelijoita kaivataan... Hmmm mistähän johtuis? Olin itsekin vähällä mennä lehtiä kaupittelemaan, kun rahat oli niin vähissä, mutta onneksi tulin järkiini. Ja missään kohtaa ei todellakaan kerrota, että kyse on lehtien myynnistä! Kieroilun makuista touhua sanon minä!
- !!!
**** kirjoitti:
Ehkäpä näillä 15-vuotiailla myyjillänne menee "pupu pöksyyn", kun joku vastaakin soittoon....Kouluttakaa myyjänne ja opettakaa perus puhelinkäyttäyminen.mulle on käyny samalla tavalla nyt parin päivän sisällä monta kertaa!
- ammattilainen
Tästäkin "mielipiteestä" paistaa hienosti läpi miten vähän kirjoittajalla on oikeaa tietoa alan työstä. Olen 4 vuotta eräässä firmassa tehnyt näitä lehdenmyyntihommia ja voin sanoa, että jos nyt vähääkään on myyntimiehen verta suonissa ja puheenlahjoja, niin tällä työllä lyö melko mukavasti rahoiksi. Eikä siinä tarvitse sortua nuihin surullisen kuuluisiin "ilmaiseksi 3 kuukautta plaa plaa plaa"-satuihin tienatakseen. vaikka tälläkin alalla on epärehellisiä ihmisiä töissä, niin mitä sitten? niin on poliisissa, putkimiehissä, ja ihan joka alalla epärehellisiä ihmisiä töissä. Se ei tarkoita, että kaikki olisivat. Kyllä siinä voi jo peiliinkin katsoa jos uskoo ihan kaiken mitä sanotaan. Ja ihan 100% faktana voin sanoa, että puhelinmyynti ei ole kuoleva ala, ei ainakaan meidän firmassa, mikä ei ole muuten siitä pienimmästä päästä.
- apina
Käsittääkseni ei olla kyllä lähelläkään puhelinmyynni "kuolemaa". Minulla on myös sellainen käsitys, että kovin harva ihminen jaksaa tai viitsii itse tilata näitä lehtiä oma-aloitteisesti ja jotkut "odottavatkin" näitä soittoja saadakseen lehdestä hyvän tarjouksen. Ja kukaan ei varmasti ole niin tyhmä, että luulee myyntipuheen perusteella firman antavan jotain ilmaiseksi. Lehteä ei todellakaan ole pakko tilata, eikä puhelimessa tarvitse edes roikkua, puhelun saa lopettaa vaikka kesken jos haluaa. Sinulla on myös varmasti jotain sisäpiirin tietoa, kun väität että suurin osa ei kestä työssä viikkoa kauempaa, vai onko? Totta kai puhelinmyyjä haluaa päästä kertomaan tarjottavansa kunnolla, niin että asiakaskin saa aikaa miettiä tarjousta. Ja vaikka myyjä olisikin kertonut kaiken ja mahdollisesti ottanut tiedot ylös, saa silti vielä kieltäytyä tilauksesta. Kukaan ei todellakaan pakota mihinkään, vaan tarjous on yksinkertaisesti joskus niin hyvä, että sen asiakas aidosti haluaa. Eikä myynti ole mitään sika säkissä -meininkiä, vaan suurin osa asiakkaista tietää jo entuudestaan lehdet ja niiden sisällön, ja jos ei niin saa toki pyytää esittelyä ja lisäinfoa. Jos sekään ei tyydytä, niin edelleenkään lehteä ei ole pakko tilata.
- "FIKSU"
ammattilainen kirjoitti:
Tästäkin "mielipiteestä" paistaa hienosti läpi miten vähän kirjoittajalla on oikeaa tietoa alan työstä. Olen 4 vuotta eräässä firmassa tehnyt näitä lehdenmyyntihommia ja voin sanoa, että jos nyt vähääkään on myyntimiehen verta suonissa ja puheenlahjoja, niin tällä työllä lyö melko mukavasti rahoiksi. Eikä siinä tarvitse sortua nuihin surullisen kuuluisiin "ilmaiseksi 3 kuukautta plaa plaa plaa"-satuihin tienatakseen. vaikka tälläkin alalla on epärehellisiä ihmisiä töissä, niin mitä sitten? niin on poliisissa, putkimiehissä, ja ihan joka alalla epärehellisiä ihmisiä töissä. Se ei tarkoita, että kaikki olisivat. Kyllä siinä voi jo peiliinkin katsoa jos uskoo ihan kaiken mitä sanotaan. Ja ihan 100% faktana voin sanoa, että puhelinmyynti ei ole kuoleva ala, ei ainakaan meidän firmassa, mikä ei ole muuten siitä pienimmästä päästä.
Me jakaudumme ihmisinä useampaan "lahkoon" esim. lukijat ja lukemattomat muut.
On hyvin todennäköistä, että se joka lukee myös ymmärtää enemmän ja lukemattomat muut ovat ymmärtävinään.
Useista lehdistä saat paljon hyödyllistä tietoa suoraan kotiin kannettuna edullisesti ja viihdekin on sallittua.
Jokaiselle löytyy jotakin, siis ihanat asiakkaat osaavat tehdä valintansa ja ovat fiksuja puhelinmyyjiä kohtaan. Minustakin on kiva kun saa kohdata kivoja/sympaattisia asiakkaita se on elämän rikkaus. Me arvostamme Teitä asiakkaat niinkuin Tekin meitä: Rakkaudesta työhön kuin työhön! - myyjä123
apina kirjoitti:
Käsittääkseni ei olla kyllä lähelläkään puhelinmyynni "kuolemaa". Minulla on myös sellainen käsitys, että kovin harva ihminen jaksaa tai viitsii itse tilata näitä lehtiä oma-aloitteisesti ja jotkut "odottavatkin" näitä soittoja saadakseen lehdestä hyvän tarjouksen. Ja kukaan ei varmasti ole niin tyhmä, että luulee myyntipuheen perusteella firman antavan jotain ilmaiseksi. Lehteä ei todellakaan ole pakko tilata, eikä puhelimessa tarvitse edes roikkua, puhelun saa lopettaa vaikka kesken jos haluaa. Sinulla on myös varmasti jotain sisäpiirin tietoa, kun väität että suurin osa ei kestä työssä viikkoa kauempaa, vai onko? Totta kai puhelinmyyjä haluaa päästä kertomaan tarjottavansa kunnolla, niin että asiakaskin saa aikaa miettiä tarjousta. Ja vaikka myyjä olisikin kertonut kaiken ja mahdollisesti ottanut tiedot ylös, saa silti vielä kieltäytyä tilauksesta. Kukaan ei todellakaan pakota mihinkään, vaan tarjous on yksinkertaisesti joskus niin hyvä, että sen asiakas aidosti haluaa. Eikä myynti ole mitään sika säkissä -meininkiä, vaan suurin osa asiakkaista tietää jo entuudestaan lehdet ja niiden sisällön, ja jos ei niin saa toki pyytää esittelyä ja lisäinfoa. Jos sekään ei tyydytä, niin edelleenkään lehteä ei ole pakko tilata.
Kannattaa ostaa puhelinmyyjiltä. Puhelnmyynti ei todellakaan ole kuoleva ala niin kuin "vai niin " tässä mainitsi! Toisinpäin se ala kasvaa koska sieltä tulee loistavia tarjouksia ja kaikki lehdet( huom kaikki ) ovat ainakin meillä puoleen hintaan. Toki sattuu joskus olla huonoimpia tarjouksia mutta niitä sattuu harvoin! Ainakin hinta on kolmanneksen vähemmän kuin normaalihinta. Jos soitetaan puhelimitse, niin ei kannata pelätä. Ensinnäkin kaikki firmat ovat luotettavia ( ainakin se firma missä teen töitä ), toiseksi hinnat ovat niin alhaiset ja kolmanneksi: et tarvitse itse vaivautua tilauksen tekemiseen...puhelinmyyjä tekee se puolestasi!
- puhelinmyyjä
TIETÄSITTEPÄ MITEN PALJON SIITÄ SAA RAHAA!!!!
- entinen työntekijä
puhelinmyyjä kirjoitti:
TIETÄSITTEPÄ MITEN PALJON SIITÄ SAA RAHAA!!!!
Olin siellä pitkään töissä eikä sieltä nyt niin paljoa rahaa tule. Vaikka kuinka hyvä myyjä olisi, kannattaako oma nimi tahrata (puhelun alussa pakko sanoa oma nimi)
tuon muutaman euron provikan takia. Minun aikanani siellä ne kaksi, ketkä olivat parhaita, saivat kesäaikaan palkkaa korkeimmillaan 1500 euroa, talvella vähemmän. Koska itse olin rehellinen, enkä koskaan puhunut mistään lahjoista tai ilmaislehdistä, oma palkkani ei ikinä edes tuhanteen euroon yltänyt.
Onhan se kiva kun töitä tehdään, mutta ihan turha sillä palkalla on pöyhkeillä, kuitenkin melkein jokaisella on joku tuttu joka on tai on ollut puhelinmyyjänä, ja me kaikki tiedetään, että lehdessä luvattu 1500-3000e kuukausipalkka on täyttä paskaa. - puhelinmyyjä
entinen työntekijä kirjoitti:
Olin siellä pitkään töissä eikä sieltä nyt niin paljoa rahaa tule. Vaikka kuinka hyvä myyjä olisi, kannattaako oma nimi tahrata (puhelun alussa pakko sanoa oma nimi)
tuon muutaman euron provikan takia. Minun aikanani siellä ne kaksi, ketkä olivat parhaita, saivat kesäaikaan palkkaa korkeimmillaan 1500 euroa, talvella vähemmän. Koska itse olin rehellinen, enkä koskaan puhunut mistään lahjoista tai ilmaislehdistä, oma palkkani ei ikinä edes tuhanteen euroon yltänyt.
Onhan se kiva kun töitä tehdään, mutta ihan turha sillä palkalla on pöyhkeillä, kuitenkin melkein jokaisella on joku tuttu joka on tai on ollut puhelinmyyjänä, ja me kaikki tiedetään, että lehdessä luvattu 1500-3000e kuukausipalkka on täyttä paskaa.Kyllä mäki sain kesällä päälle 1000 e ja myin ihan lain mukaan reilusti ja rehdisti mut sä nimimerkki: entinen työntekijä- niin sä et vaan osannu myydä joten se on se syy miksi sä et tiennnu mitään :( :)
- öhömhhh
Ihan kiva mielipide! Yhtä kiva kuin, vaikkapa sulla on kivat lenkkarit!
Mitä jos sanon sulle, että tämä "kuoleva" ala, eli telemarkkinointi kasvoi muutaman prosentin viime vuonna 2009 (lamavuonna)? Eli yritykset käytti tähän enemmän rahaa kuin edellisvuonna.
Samaan aikaan muut mainoskanavat (lehdet, tvmainonta, radiomainonta) laskivat, elleivät jopa romahtaneet! Kuinka moni muu ala kasvoi viime vuonna? ööö...no ei tuu heti mieleen.
http://www.ssml.fi/ajankohtaista/?12_m=592
Mutta hei, se onkin niin, että nämä suomen yritysten rahankäytöstä vastaavat henkilöt ovatkin niin hupsuja, että tumppaavat oikein porukalla rahaa kuolevaan bisnekseen :) Kun sitä rahaakin vuonna 2009 oli joka yrityksellä polttaa ihan mihin huvittaa...
Palataan! - puheli-n_Myyjä
hhhh kirjoitti:
Tajuutko kakara kuinka monen ihmisen päivä pistät vituiks ku soitat klo 10 aamulla, jolloin ihminen herää ja kiukustuu kun syy onkin pelkkä idiootti puhelinmyyjä. Kun soitat klo 12 päivällä ja ihminen on lounastauolla ja koko tauko menee siihen kun hän koittaa sanoa "ei kiinnosta". Tai klo 17 kun ihminen on juuri päässyt töistä/koulusta ja on todella väsynyt ja kaipaa vain omaarauhaa ja sinä rikot sen ihanan hiljaisuuden soittamalla ja tarjoomalla lehtiä! TAI kun soitat illalla klo 18 jälkeen, se on perheiden aikaa, älä häiritse/PILAA sitä typerillä soitoilla joita KUKAAN (OIKEASTI: EI KUKAAN) HALUA NYKYPÄIVÄNÄ!!! Inhoan kaikkia puhelinmyyjiä, pitää olla idiootti että ryhtyy vihatuimpaan työhön. Oletko ylpeä itsestäsi ja saavutuksistasi??
Jos et soittoja halua, kieltäydy kohteliaasti. Keskimääräinen puhelun kesto itselläni on n. 1 minuutti (max 5 minuuttia), joten se ei koko lounastaukoasi vie. Toisekseen, reilut 80% kaikista lehtitilauksista tehdään puhelimen välityksellä, joten kerroppa se lehtitaloille ettei kukaan osta puhelimesta mitään.
Ja olen ylpeä itsestäni ja saavutuksistani. Minulla on työpaikka, tulen toimeen, kohtelen asiakkaitani kunnioittavasti ja teen sitä työtä mitä saan. Vai menenkö kortistoon nostamaan verorahoillasi maksettuja työttymyyskorvauksia?
PS. KIRJOITAT kUiN !! KaKARA! 11! - Mimminen22
Thai kirjoitti:
Esim. Mä oon nyt 15 -vuotias ja olen kyseisessä firmas Porvoon toimistolla soittelemassa :) Työ on ollu hauskaa ja toden totta ilmapiiri on mahtava. Ja seki on kivaa ku joka päivälle on yks pomo :)
Se on kyllä sellanen paikka että ei löydy negatiivisia puolia :DHeeee! :D Thai! Mä muistan sut hyvin! Mäkin olin Porvoon Jatopalis ilta ja kesätöis, mut ikävä kyllä meiän perhe kun muutti pois Porvoosta niin jouduin luopumaan ihanasta työpaikasta. Toivottavasti faija saa vanhan työnsä takasin nin sitten varmaan muutetaan takas Porvoseen! Jatopali on kyl ehdottomasti paras, ei pahaa sanaa! :)
- puheton
Kyllästyin turhiin puheluihin joita tuli pahimmillaan 4 päivässä, tyhjää länkytystä kun kieltäytyy ostamasta ja rumia kikkoja käyttävät esim.olet voittanut sitä ja tätä eli saat lehden vain sillä ja sillä hinnalla...WTF??? Nyt on suoramarkkinointikielto puhelimessa ja ai ihanaa rauhaa ku puhelimeen tulee vaan ns. oikeat puhelut.
http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35- linkistä...
:-)
- ss
Jatopalilla siel paras myyjä tienaa vajaat 2000 euroo joka kuukaus myymällä lähestulkoon aina sen 200 lehteä kuukaudessa. joskus enemmän joskus vähemmän. jos ei rahaa tuu niin et osaa myydä. jos et halua puheluita niin toi kielto on hyvä siihen. jatopalil soitetaa vanhoille asiakkaille ja ehdotetaan jatkotilausta halvempaan hintaan kuin edellinen ja jos asiakas on pitänyt lehdestä niin hinnan kuultuaan ostaa sen lähestulkoon aina. tietenkin jos asiakas on epäluuloinen ja pelkää puhua puhelimeen tuntemattomille niin onse hauskaa kuunnella myös.
- Työhöni tyytyväinen
ss kirjoitti:
Jatopalilla siel paras myyjä tienaa vajaat 2000 euroo joka kuukaus myymällä lähestulkoon aina sen 200 lehteä kuukaudessa. joskus enemmän joskus vähemmän. jos ei rahaa tuu niin et osaa myydä. jos et halua puheluita niin toi kielto on hyvä siihen. jatopalil soitetaa vanhoille asiakkaille ja ehdotetaan jatkotilausta halvempaan hintaan kuin edellinen ja jos asiakas on pitänyt lehdestä niin hinnan kuultuaan ostaa sen lähestulkoon aina. tietenkin jos asiakas on epäluuloinen ja pelkää puhua puhelimeen tuntemattomille niin onse hauskaa kuunnella myös.
Olen aina jatellut, että en sovi myyntialalle. Siksi olenkin työskennellyt vuosia muissa työtehtävissä. Nyt kuitenkin Jatopal Oy:ssa työskennelläsi olen saanut työnantajiltani (Jani, Toni, Olli, Toni) kannustusta enemmän kuin missään aikaisemma työpaikassa. Se on jo plussaa, koska harvoin tällaista ilmapiiriä kokee työpaikalla : )
Lisäksi myyntityö perustuu rehellisyydelle ja hyville tavoille. Myös asiakkaat ovat suurimmaksi osaksi aivan ihania. Riippuu ihan omasta asenteesta, eikä tietenkään jokaisesta puhelinsoitosta voi saada tilausta.
Eniten huolestuttaa se, että jotkut puhelinmyyjät pilaavat alan mainetta käyttäytymällä epäkohteliaasti tai vastoin työnantajan ohjeita.
Näiden "myyjien" puolesta olen useinkin joutunut pyytämään anteeksi sinänsä hienon ammattikunnan puolesta.
Eli: jos et sovellu alalle, jätä työ, mutta älä mustamaalaa meitä muita, KIITOS! - Santtu26Hki
Työhöni tyytyväinen kirjoitti:
Olen aina jatellut, että en sovi myyntialalle. Siksi olenkin työskennellyt vuosia muissa työtehtävissä. Nyt kuitenkin Jatopal Oy:ssa työskennelläsi olen saanut työnantajiltani (Jani, Toni, Olli, Toni) kannustusta enemmän kuin missään aikaisemma työpaikassa. Se on jo plussaa, koska harvoin tällaista ilmapiiriä kokee työpaikalla : )
Lisäksi myyntityö perustuu rehellisyydelle ja hyville tavoille. Myös asiakkaat ovat suurimmaksi osaksi aivan ihania. Riippuu ihan omasta asenteesta, eikä tietenkään jokaisesta puhelinsoitosta voi saada tilausta.
Eniten huolestuttaa se, että jotkut puhelinmyyjät pilaavat alan mainetta käyttäytymällä epäkohteliaasti tai vastoin työnantajan ohjeita.
Näiden "myyjien" puolesta olen useinkin joutunut pyytämään anteeksi sinänsä hienon ammattikunnan puolesta.
Eli: jos et sovellu alalle, jätä työ, mutta älä mustamaalaa meitä muita, KIITOS!Jani, Toni, Olli ja Markus ovat oikein mukavia pomoja mutta mukavuus ei aina riitä. Täytyy toimia kuitenkin työlainmukaisesti vaikka kyse olisikin tämmösestä leikkityöstä joksi nyt tätä työtä kutsun. Jos ei ole takuu/pohjapalkkaa laisinkaan niin kuinka voidaan vaatia työntekijältä lääkäritodistus ja noudattamaan tarkkoja työaikoja? Näillähän palkka perustuu vain myyntiin ja jos et myy mitään et saa yhtikäs mitään. Keskivertomyyjät eivät tässä firmassa tienaa tonniakaan käteen kuussa ja näitä ns. huippumyyjiä ei ole kuin kourallinen eikä heidänkään palkkansa kovin kummonen ole.
- intaris
Santtu26Hki kirjoitti:
Jani, Toni, Olli ja Markus ovat oikein mukavia pomoja mutta mukavuus ei aina riitä. Täytyy toimia kuitenkin työlainmukaisesti vaikka kyse olisikin tämmösestä leikkityöstä joksi nyt tätä työtä kutsun. Jos ei ole takuu/pohjapalkkaa laisinkaan niin kuinka voidaan vaatia työntekijältä lääkäritodistus ja noudattamaan tarkkoja työaikoja? Näillähän palkka perustuu vain myyntiin ja jos et myy mitään et saa yhtikäs mitään. Keskivertomyyjät eivät tässä firmassa tienaa tonniakaan käteen kuussa ja näitä ns. huippumyyjiä ei ole kuin kourallinen eikä heidänkään palkkansa kovin kummonen ole.
Edelliseen viestiin: Teitkö Santtu26hki Jatopalissa normaalia 8 tunnin työpäivää?
Paljonko osa-aika työstä olet yleensä tienannut?
Jos tienaa alle tonnin täytyy olla todella osa-aikainen, parhaathan siellä tienaavat muutaman tunnin työllä päivässä tuon tonnin jo leikiten. Itse kun olin Jatopalissa töissä huomasin, että maksavat paljon paremmin kuin muualla. Aiemmin oltuani jopa esimiehenä Mcdonaldsissa ja yhdessä kahvilassa, huomasin että Jatopalissa tienaa saman helposti jos haluaa. Ongelma on ehkä se, että kun oppii homman ja kauppa käy, alkaa hiukan laiskottelemaan. Silloin voi syyttää vain itseään. Mulla oli ideana, että tein 3-5 tilausta aina mun 3 tunnin vuoron aikana ja tienasin helposti paremmin kuin missään muussa työssä. Ja tuo määrä tilauksia ei ole todellakaan vaikeaa, sen Santtu varmasti itsekin tiedät. Tai sitten et ehkä osannutkaan juttua ja olit täysin väärässä työssä. Etenkin osa-aikatyönä Jatopal on unelma homma. Ja jos jaksaa painaa kahdeksaa tuntia niinkuin muissa "tavallisissa" työpaikoissa täytyy, tuolla tahdilla tienaa tuhansia euroja helposti. Laskin vain käteen!
Jatopalissa tykkäsin siitä että saa itse päättää työaikansa. Joka muuta täällä väittää, puhuu paskaa. - Tiina Orvokki
intaris kirjoitti:
Edelliseen viestiin: Teitkö Santtu26hki Jatopalissa normaalia 8 tunnin työpäivää?
Paljonko osa-aika työstä olet yleensä tienannut?
Jos tienaa alle tonnin täytyy olla todella osa-aikainen, parhaathan siellä tienaavat muutaman tunnin työllä päivässä tuon tonnin jo leikiten. Itse kun olin Jatopalissa töissä huomasin, että maksavat paljon paremmin kuin muualla. Aiemmin oltuani jopa esimiehenä Mcdonaldsissa ja yhdessä kahvilassa, huomasin että Jatopalissa tienaa saman helposti jos haluaa. Ongelma on ehkä se, että kun oppii homman ja kauppa käy, alkaa hiukan laiskottelemaan. Silloin voi syyttää vain itseään. Mulla oli ideana, että tein 3-5 tilausta aina mun 3 tunnin vuoron aikana ja tienasin helposti paremmin kuin missään muussa työssä. Ja tuo määrä tilauksia ei ole todellakaan vaikeaa, sen Santtu varmasti itsekin tiedät. Tai sitten et ehkä osannutkaan juttua ja olit täysin väärässä työssä. Etenkin osa-aikatyönä Jatopal on unelma homma. Ja jos jaksaa painaa kahdeksaa tuntia niinkuin muissa "tavallisissa" työpaikoissa täytyy, tuolla tahdilla tienaa tuhansia euroja helposti. Laskin vain käteen!
Jatopalissa tykkäsin siitä että saa itse päättää työaikansa. Joka muuta täällä väittää, puhuu paskaa.Tutut ovat olleet töissä lehtitalojen puhelinmyyjinä. Siellä sentään saa takuupalkan / vähimmäispalkan vaikkei provikoille pääsisi. Näissä pikkuputiikeissa ei saa, eli jos tienaat tietyn summan alle, ei palkka kartuta ansiosidonnaista päivärahaakaan.
- SOOMENKIELI
Tiina Orvokki kirjoitti:
Tutut ovat olleet töissä lehtitalojen puhelinmyyjinä. Siellä sentään saa takuupalkan / vähimmäispalkan vaikkei provikoille pääsisi. Näissä pikkuputiikeissa ei saa, eli jos tienaat tietyn summan alle, ei palkka kartuta ansiosidonnaista päivärahaakaan.
KOLME SYYTÄ MENNÄ JATOPAL OY:HYN:
- PARAS TYÖILMAPIIRI
- KESKIMÄÄRÄISTÄ PAREMMAT POMOT, EI IKINÄ JÄTÄ MAKSAMATTA VAIKKA HALUAISI PALKAN ETUKÄTEEN
- PROVISIO A-LEHDET PARAS MITÄ MARKKINOILLA SAA, KAIKKI MUUT JOPA A-LE*HDET ITSE MAKSAA VÄHEMMÄN. MYÖS SANOMAMAGASINES-TILAUKSISTA SAA PALJON. AINAKIN ITSE TIENAAN NOIN 14-20 EUROA TUNNISSA JATOPALISSA. PARAS MYYJÄ TEKEE JOTAIN 200 EUROA TUNNISSA, SE MOTIVOI.
AHMED PUNK
- expuhelinmyyjä
Moikka, provosoiduin nii kauheesti tästä keskustelusta, että oli pakko tulla jakamaan omatki kokemukset tästä yhtiöstä! :D
Pomot on ihan sika kivoja, ne esim. ymmärtää, jos sulla on koeviikko ja haluat panosta kokeisiin ja pitää "lomaa" töistä sen viikon. Ja muutenki ne kannustaa aina ja kehuu kauheena kun saat kaupan tehtyä. Ilmapiiri on tosiaan rento, on paljon nuoria työntekijöitä, mutta vanhojenkin kanssa juttu luistaa oikein mainiosti (ite oon siis 16v).
Sain jonkun verran tienattua kuukaudessa, kun kävin vain pari kertaa viikossa töissä. Totesin kuitenkin että tää myyntityö ei taida olla mun juttu, koska en vain yksinkertaisesti osannut vakuuttaa asiakasta ja myyntini oli aika vähäistä. Mut siellä oli paljon ihmisiä, jotka vetää tosi hyvin sitä myyntiä, ite en vaan kuulunut siihen joukkoon ja se oli ihan oma mokani. Provikat on hyviä, joten jos osaat myydä, mene ehdottomasti töihin Jatopalille. Kaverini on töissä toisessa puhelinmyyntifirmassa, ja siellä saa paljon pienemmän märään provikkaa ihan samoista tarjouksista, eli Jatopalilla taitaa tosiaan olla ihan hyvä palkkaus verrattaen muihin provikkapuhelinmyyntifirmoihin.
Ja ihmisille, jotka valittavat puhelinmyyjistä. Meitä alle 18v nuoria ei oikeasti oteta töihin muuallekkaan, jos ei pysty sitoutumaan kokoaikaisesti. Kouluakin kuitenkin täytyy käydä, ja siksi puhelinmyyntifirmat, joissa työaikansa saa itse valita, ovat hyvä juttu meille opiskelijoille, jotka tarvivat hieman lisätienestiä elämiseen. Emme kiusaa puheluillamme teitä tahallaan, vaan yritämme yksinkertaisesti tehdä työtämme ja tienata ansiotamme. Monet ihmiset ostavat lehtensä puhelimen kautta, koska se on yksinkertaisesti niin helppoa. Puhelinmyyjän velvollisuus on kertoa kaikki maksuehdot totuudenmukaisesti, ja jos hän ei tätä tee, ei hän ole tehnyt oikein työtään. Harmi, että tälläiset työntekijät pilaavat meidän muidenkin maineen. - RoopePa
Jatopal OY kutsuu taas kolmen vuoden tauon jälkeen. Kyllä puhelinmyynti aina face-to-face asiakaspalvelun voittaa. Palkkaa saa oman osaamisen mukaan. Joku mainitsi, että Jatopal on paskaa kun siellä ei ole pohjapalkkaa. Jes. Sinulla on kokemusta selkeästi. Et osaa myydä ja oletat että työnantajilla vain sitä rahaa tulee. Ei mene ihan noin :) Toisekseen pohjapalkalliset provikkaduunit tarjoaa parin egen pohjapalkkaa ja parin egen provikkaa josta osaava myyjä vetää sen johtopäätöksen, että turhaan täällä istuu, kun ei juurikaan vaikuta myykö vai ei. LUE: provikat ovat pohjapalkallisissa duuneissa aika turhakkeita, pois suljettuna varastojen suoritteet...
- lauri___487
HUIJAUS FIRMA, TONI AIRAS ON TÄYS KUSIPÄÄ HEITTI PIHALLE EIKÄ MAKSANU PALKKAA; ÄLKÄÄ MENKÖ SINNE TÖIHIN!!!!
- miro899
täysin samaa mieltä, palkka ei koskaan oikein ja materiaali erittäin vanhaa ja kulunutta .. en suosittele!
- ex-huorapalilainen
Materiaali todella huonoa, palkka aina väärin, EN TODELAKKAAN SUOSITTELE TYÖTÄ KELLEKKÄÄN!!!!!!!! PYSYKÄÄ KAUKANA !!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756