Moikka!
Sattuukohan Oulusta löytymään impro- tai stand up-ryhmää, johon vois tulla?
t.tyitsy
Löytyykö oululaisia improilijoita??
5
357
Vastaukset
- Lotha
olisin myös kiinnostunut improvisaatio teatterista, mutta en ole Oulusta sellaista bongannut, ainakaan oman ikäryhmän ryhmää..
- tyitsy
Mitähän ikäluokkaa mahtanet tarkoittaa? Mä aattelisin että yli 18 v ja siitä eteenpäin.
Josko sitten löytyisi muitakin kiinnostuneita mehän voitaisiin perustaa vaikka oma ryhmä?
t.tyitsy - Lotha
tyitsy kirjoitti:
Mitähän ikäluokkaa mahtanet tarkoittaa? Mä aattelisin että yli 18 v ja siitä eteenpäin.
Josko sitten löytyisi muitakin kiinnostuneita mehän voitaisiin perustaa vaikka oma ryhmä?
t.tyitsyyli 18-vuotiaiden ryhmiä tarkoitin.. pääseeköhän noihin ryhmiin helposti mukaan? on ollut jonkin verran taukoa tuosta teatteri maailmasta..
- Löytyy
Kannattaa käydä sivuilla:
http://improvisaatio.net
Sieltä linkistä "ryhmät" löytyy Oululaisia improryhmiä. Näyttäis olevan:
- Örkit (Oulun kt.)
- Eximia Improbatur
- Valkoinen Peura
- Toistaiseksi Nimeämätön- tyitsy
Kiitti vinkistä!!
t.tyitsy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812