Miks noi toopet on noin

helkkarin raskaita?

Meneekö teillä koskaan hermot? Siis vaikka mä oon tänään tehny molempien kanssa tottisreenin ja käyny metsässä pitkällä lenkillä, niin ne on siltikin raskaita! Kulkee mun perässä ympyrää ja kun mä istahdan jonnekin, niin ne tunkee ihan viereen ja alkaa limpsuttaan mua niin, etten mä saa hetken rauhaa! Mua on tänään nuoleskeltu naamasta, käsistä, jaloista ja farkutkin on pesty! Jos annan niille luut, niin saan ehkä sen aikaa tehdä rauhassa hommia!

Toinen rasittava piirre on mun pikkuhousujen varastelu. Mun pitää aina muistaa laittaa vaatehuoneen ovi ja pyykkikorin kansi visustin kiinni, kun muuten löytyy kalsareita (käytettyjä) imeskeltynä ympäri kämppää! Yäks!

Ei mua yleensä noi koirat ota aivoon, mut nyt just on sellanen hetki, et pitäis lukee ja noi tekee siittä mahdotonta! Kyl ne oikeestaan on aika ihania, mut piti vaan saada purkaa! Huaahh kun joskus olis kiva, jos olis vaan pelkkä kultakala.

7

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumi...

      seurataan kaikkialle,istutaan viereen,nuollaan ja yritetäänpä jopa tulla päälle makaamaan.Mutta onneksi ei kantele alushousujani :) Kyllähän se aina joskus tympäsee,mutta silti ihana koiruus.

      • on komentanut

        eli mua kanssa jurppii perässä hiihtäminen, siis koira.
        Kyllä toi meidän toisen rotuinenkin seuraa jos menen vessaan tai keittiöön tai makkariin tai tai.
        Minäpä komennan koirat pois. Komennan ne omalle paikalleen. Perässä lusmuilu on vähentynyt mutta ei loppunut.

        Kutsun koiran luokse kun olen vapaa silittelemään.


      • mimosa`86

        oikeesti tosi ärsyttävää, kun kantaa alusvaatteita. Mä ehkä toivoisin että kulkisi perässä kun kantaisi alusvaatteita, meillä vielä pieni vauva ja jos vahingossa pääsee vessaan niin paskavaipat on toinen mistä se syö ne paskat. YÖÄK!


    • calle

      Meillä 11kk dobberi uros ja mä oon niin kypsä se tuhoo meidän kämpän ei tuu toimeen muiden koirien kanssa ja sill on herkkä vaza kärsii eroahdistuxesta ja jaxaa riekkua koko ajan että tällainen kohtalontoveri. Terkkuja Calle

      • katja

        Meillä on 4 vuotias uros doppari ja tulee joka paikkaan perässä! Me ollaan jo niin totuttusiihen ettei se enää häiritse!
        Meillä on jouduttu pienestä pitäen laittamaan haukunesto panta kun se jää yksin, muuten naapurit muistaa meitä lapuilla! Kämppääkin se koristeli sillon pentuna mut ei onneksi enää...
        Doppereissa on kestämistä mutta ne on korvaamattomia!


    • dixie 7kk

      Luin viestisi.minulla oli samanlaisia ongelmia sukat kalsarit ym.kiinosti tyttöä kovasti,keksin,piilotin makupaloja kyseisten tavaroiden alle,meni noin viikko dixsi ei ollut kiinostunut sukista eikä muistakaan,kävi haistamassa,jos ei ollu mitään jätti rauhaan,nyt meillä säästyy sukat tiskirätit rintaliivit.on aikaa myös muuhun.terveisin Kari.olisi mukava kuulla miten teillä on toiminut,oliko apua.

    • possu

      heh heh, tiedän täysin tunteen...
      Jotenkin siihen on vaan tottunut ettei ole hetkenkään rauhaa kun yksi silmäpari väsymättä seuraa joka paikkaan.
      Ja toi alushuosu juttu on meillä ihan tuttua kanssa!

      Ystävälläni oli kerran vuorokauden koirani hoidossa. (itseäällään oli aikanaa tanskandogi) ja hän kysyi eikö mulla mene hermot siihen seuraamiseen ja tuijottamiseen. Repesin siinä vaiheessa nauruun.... Sitähän se on...

      Mutta vaikka kuinka välillä ketuttaa, en raaski rähähtääkkään kun meidän neiti on herkkä kaveri, en kestä sitä "haavoittonutta" katsetta =(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe