"ainakaan kaikki eivät varmaan pidä meitä ihan huorina"
Kyllä pitää. Seurustelin itse turkkilaisen miehen kanssa kolme vuotta. Silloin selvisi. Heidän mielestä kaikki länsimaiset naiset ovat huoria. Tai ei huoria, sillä huorille pitää maksaa. Länsimaisille naisille ei, riittää kun lyö.
Masentava kokemus
20
4237
Vastaukset
- Dilek73
Itse olen ollut turkkilaisen miehen kanssa naimisissa jo yli viisi vuotta, eikä mua ole koskaan huoraksi kutsuttu tai sellaisena kohdeltu. Eikä ole muuten koskaan lyötykään.
Seurustelitko turkkilaisen kanssa, vai Turkin kurdin? Kaksi eri asiaa, kaksi täysin erilaista kulttuuria.- miriam
hei!
Itse olen turkkilainen nuori nainen, joka avoliitossa jo 8v.turkkilisen miehen ka.mua ei ole koskaan lyötty eikä huoraksi kutsuttu.Mainittakoon, että olen tosi vapaamielinen musliminainen, jolla 99% kaverit suomalaisia.Käydään jatkuvasti ulkona bailaamassa yhdessä tai erikseen mieheltäni ja suhde on sujunut hyvin.
Kurdeista kyllä olen kuullut erilaisia tarinoita...
tunnen muitakin turkkilaisia miehia, jotka eivät missään nimessä ole väkivaltaisia!!!! - ei ongelmia
Mää oon kurdin kans naimisissa, 6 vuotta yhdessä, 4 naimisissa. Lapsi vuoden. Ei ollut avioliittoa ennen seksiä, koska mä tein sen selväksi. Ei ole koskaan huoritellut tai lyönyt, vaikken neitsyt ollutkaan tavatessa.
- jhnkn
ei ongelmia kirjoitti:
Mää oon kurdin kans naimisissa, 6 vuotta yhdessä, 4 naimisissa. Lapsi vuoden. Ei ollut avioliittoa ennen seksiä, koska mä tein sen selväksi. Ei ole koskaan huoritellut tai lyönyt, vaikken neitsyt ollutkaan tavatessa.
Kaksi vuottako seurustelitte ilman seksiä??
- tosin
jhnkn kirjoitti:
Kaksi vuottako seurustelitte ilman seksiä??
tilannetta helpotti huomattavasti se, että asuimme eri maissa eikä oltu koko ajan yhdessä. Muuten ei ehkä olisi onnistunut..
- xyxyxyxyxyxyxy
tosin kirjoitti:
tilannetta helpotti huomattavasti se, että asuimme eri maissa eikä oltu koko ajan yhdessä. Muuten ei ehkä olisi onnistunut..
koko seurusteluajan ilman seksiä. Älä vaan luule, että miehesi oli.
- selibaatissa
xyxyxyxyxyxyxy kirjoitti:
koko seurusteluajan ilman seksiä. Älä vaan luule, että miehesi oli.
noin kauaa, mutta so what?
- erillään
selibaatissa kirjoitti:
ei oltu naimisissa ja nyt mies tulee kiltisti kotiin joka ilta. Mitä ne naiset sai? Yhden illan...
- kurdin vaimo
erillään kirjoitti:
ei oltu naimisissa ja nyt mies tulee kiltisti kotiin joka ilta. Mitä ne naiset sai? Yhden illan...
Yritättekö te turkkilaisten vaimot vihjailla, että kurdit ovat väkivaltaisia? Minulla ei ole ollut mitään ongelmaa kurdilaisen mieheni kanssa viiden vuoden aikana. Tosin tiedän, että JOTKUT kurdit, niinkuin turkkilaiset, amerikkalaiset, arabit ym. ovat väkivaltaisia.
Ei kannata yleistää. - Menekse
kurdin vaimo kirjoitti:
Yritättekö te turkkilaisten vaimot vihjailla, että kurdit ovat väkivaltaisia? Minulla ei ole ollut mitään ongelmaa kurdilaisen mieheni kanssa viiden vuoden aikana. Tosin tiedän, että JOTKUT kurdit, niinkuin turkkilaiset, amerikkalaiset, arabit ym. ovat väkivaltaisia.
Ei kannata yleistää.Mutta asun Istanbulissa, olen tekemisissa ihmisoikeusasioiden ja mm. naisten turvakodin kanssa, ja silta pohjalta voin vaittaa etta raaka perhevakivalta ja eritoten kunniamurhat ovat suurimmaksi osaksi kurdiperheiden ongelma, ei turkkilaisten. Toki turkkilaisiinkin perheisiin mahtuu vakivaltaisia tapauksia, mutta kurdiliitoissa ne tuntuvat nain mutu-tasolla olevan enemmankin saanto kuin poikkeus.
Sina olet onnekas, jos miehesi ei lyo. Toisaalta, kovin traditionaalinen kurdimies tuskin edes menisi naimisiin muun kuin kurdinaisen kanssa. - -lapset otettiin pois
Menekse kirjoitti:
Mutta asun Istanbulissa, olen tekemisissa ihmisoikeusasioiden ja mm. naisten turvakodin kanssa, ja silta pohjalta voin vaittaa etta raaka perhevakivalta ja eritoten kunniamurhat ovat suurimmaksi osaksi kurdiperheiden ongelma, ei turkkilaisten. Toki turkkilaisiinkin perheisiin mahtuu vakivaltaisia tapauksia, mutta kurdiliitoissa ne tuntuvat nain mutu-tasolla olevan enemmankin saanto kuin poikkeus.
Sina olet onnekas, jos miehesi ei lyo. Toisaalta, kovin traditionaalinen kurdimies tuskin edes menisi naimisiin muun kuin kurdinaisen kanssa.Turkkilainen ex-mieheni petti jatkuvasti, eli kaksoiselämää. Samalla, kun helli jotain toista itkin kotona ja peittelin kolhujani. Yritin erota hänestä ja se vei elämästäni 4vuotta. Masennuin, väsyin ja sairastuin. Sossu otti lapset huostaan -Menetin kalleimpani roskakasan vuoksi -jota rakastin. Lähtekää heti irti suhteesta, kun mies osoittaa sairaalloista mustasukkaisuutta, väkivaltaa ja alistamista.
- varmasti
miriam kirjoitti:
hei!
Itse olen turkkilainen nuori nainen, joka avoliitossa jo 8v.turkkilisen miehen ka.mua ei ole koskaan lyötty eikä huoraksi kutsuttu.Mainittakoon, että olen tosi vapaamielinen musliminainen, jolla 99% kaverit suomalaisia.Käydään jatkuvasti ulkona bailaamassa yhdessä tai erikseen mieheltäni ja suhde on sujunut hyvin.
Kurdeista kyllä olen kuullut erilaisia tarinoita...
tunnen muitakin turkkilaisia miehia, jotka eivät missään nimessä ole väkivaltaisia!!!!olet kuullut kurdeista mieheltäsi ja toki, uskot häntä. Sehän tiedetään mitä TURKKILAISET puhuvat KURDEISTA. Kysypä mieheltäsi miksi turkkilaiset vihaavat kurdeja? ja mitä he oikeasti ovat kurdeille tehneet? Enpä usko että totuutta tulee ja sinä uskot kaiken..Nooh, jokainen tyylillään. Hyvää avioliittoa:-D
- eri nimikkeellä
Menekse kirjoitti:
Mutta asun Istanbulissa, olen tekemisissa ihmisoikeusasioiden ja mm. naisten turvakodin kanssa, ja silta pohjalta voin vaittaa etta raaka perhevakivalta ja eritoten kunniamurhat ovat suurimmaksi osaksi kurdiperheiden ongelma, ei turkkilaisten. Toki turkkilaisiinkin perheisiin mahtuu vakivaltaisia tapauksia, mutta kurdiliitoissa ne tuntuvat nain mutu-tasolla olevan enemmankin saanto kuin poikkeus.
Sina olet onnekas, jos miehesi ei lyo. Toisaalta, kovin traditionaalinen kurdimies tuskin edes menisi naimisiin muun kuin kurdinaisen kanssa.Ei se kunniamurha ole mikään vieras asia Suomessa suomalaisillekaan. Iltapäivälehdistähän noita saa lukea jatkuvasti. Nimitys vain on eri. Mustasukkaisuusmurha.
selibaatissa kirjoitti:
Mun mies on ja se on suomalainen.
- pihtasit
tosin kirjoitti:
jos et kerran ollut neitsyt?
- sitä, että
varmasti kirjoitti:
olet kuullut kurdeista mieheltäsi ja toki, uskot häntä. Sehän tiedetään mitä TURKKILAISET puhuvat KURDEISTA. Kysypä mieheltäsi miksi turkkilaiset vihaavat kurdeja? ja mitä he oikeasti ovat kurdeille tehneet? Enpä usko että totuutta tulee ja sinä uskot kaiken..Nooh, jokainen tyylillään. Hyvää avioliittoa:-D
Turkissa turkkilaiset ja kurdit ovat perustaneet yhdessä perheitä ja tekevät edelleenkin niin?
Älä puutu asiaan, josta et tiedä.
- tepa57
ehkä länsimaalaiset itse aiheuttavat huora nimityksen koska noissa matkakohteeissa minäkin olen nähnyt että miten naimisissa olevat naiset jakaavat persetta.
heillä on enemmään kokemuksia persen jakaista että siksi.....- kyllä se näin on.
No juuri näin. NAISEN vika sekin.
Joskus ällöttää elää maailmassa mikä on taantunut pimeälle keskiajalle. - kirjauduinjo
kyllä se näin on. kirjoitti:
No juuri näin. NAISEN vika sekin.
Joskus ällöttää elää maailmassa mikä on taantunut pimeälle keskiajalle.niin no ei kai kenenkään naisen tarvitse matkakohteessa jakaa persettään kenellekään? kenen syy se on, jos ei sen naisen? ellei sitten tarkoiteta, että miehet ottavat väkisin, mikä sekin on hyvin tavallista noilla matkoilla.
- se on
Kun toisessa kulttuurissa naisilla on varsin vapaata seksielämää minkä tahansa mittapuun mukaan, ja toisessa ei, niin mitä siitä muuta voisi seurata? Vapaat naiset menee ja käyttäytyy kuten toisen maan maksulliset ja sen maan miehet tietysti uskovat kaikkien vapaiden naisten olevan samoja maksullisia.
Ne on niitä paljon puhuttuja kulttuurieroja ja niitten yhteentörmäyksiä:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718