Talossa ei ylioppilaita
Ei nykyään yo tutkintoa tarvita
mä oon timpuri/muurari/laatottaja noin 55000 egee vuodessa.Hyvät tyhjäntoimittajayomerkonomit 25000-35000 egee vuodessa(mut luontaisetuna hyvä titteli).Tämä on tätäpäivää
totta ettei yo tutkintoa
8
493
Vastaukset
- sen 5000 egee
ei työttömyyskorvaukset noin isoja ole :)
olis kantsinut käydä ylioppilaaksi niin tietäisit paljonko nollia laitetaan vitosen jälkeen ja paljon sen eteen :):):)- virkailija..
Käykö kateeksi hyvätuloista duunaria?
Kyllä niitäkin on.. virkailija.. kirjoitti:
Käykö kateeksi hyvätuloista duunaria?
Kyllä niitäkin on..Eihän noin hyvätuloista duunaria edes voi olla. Ei ainakaan yhdestä työstä.
- ihmiset nuorina
rahaa tulee ja terveys menee.
- ......
mut jos vertaat merkonomimiesten ja ruumiillista työtä tekevien miesten kroppia niin jälkimmäisillä on ahh niin jäntevä, merkonomeilla kuivahko lössähtänyt. :)
- rappari/muurari
kunto on niin hyvä työstä ettei tarvi kuntosalilla käydä
- ole katkera?
Ja katkeruus se ihmiselon pilaa...
Siis talossa jäljelläolevista ei kai sitten kellään ole yo-tutkintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760