Kysyn niinkin typerää asiaa..
kuin että mitähän mahtaa vastata koko 12m senttikoossa? tai 18m? kiitos jos joku osaa auttaa...
TYHMÄ KYSYMYS:::
8
1840
Vastaukset
- niin...
12m = 12 kk = 1 v
18m = 18 kk = 1,5 v
eli iän mukaan menevät...- Adina
noin..eli jos alkup.viestin lukee,niin siinä kysytään mitä SENTTIMETRIÄ noi kuukaudet vastaa...
- mutta
Adina kirjoitti:
noin..eli jos alkup.viestin lukee,niin siinä kysytään mitä SENTTIMETRIÄ noi kuukaudet vastaa...
mellä on pari potkaria kokoa3-6M ja ne on korkentaan 56-62cm eli tuskin mahuis kenellekkään 6kk vauvalle...
- voi...
Adina kirjoitti:
anteeksi kun vastasin väärin... Jos tarkkoja ollaan niin ei kysynyt mitä senttimetriä noi KUUKAUDET vastaa...
- kysymys ollenkaan
Monet euroopan maat käyttävät lastenvaatteissa kokomerkintänä noita ikäkuukausia.
12 m tarkoittaa siis 12 kk, mutta sitten;
usein kokoluokitus on meillä niin, että noin vuoden ikäisen vaatekoko on n. 80 cm. Mutta itse ainakin olen törmännyt useinkin noihin 12 m vaatekokoihin siten, että ne ovat huomattavasti pienempiä kooltaan. Joten 12 m vastaa usein kokoa 68-74, eikä mahdu keskiverto suomalaiselle 1 vuotiaalle lapselle. 18 m kokoa ostaisin 1 vuotiaalle.- paikkaansa
Eli vuoden ikäisen vaatekoko on yleensä se 80 cm taulukoiden mukaan. 1,5 -vuotiaan 86 cm ja 2-vuotiaan 92 cm.
Mutta tuo ulkolainen kokomerkintäkin on kansainvälinen ja riippuu sit taas niin paljon, missä vaate on tehty. Meillä on paljon ollut Hennes ja Mauritzin vaatteita ja kyllä ne koot on ihan selkeästi merkitty 62 cm 3-6 m, 68 cm 6-9 m, 74 cm 9-12 m jne.
No, meidän poika on reippaasti kasvanut yli käyrien, joten noin pitkään ei ole voinut pitää, mutta tällä hetkellä 10-kuisella on käytössä esim. Turkista ostettu 74-senttinen collegepuku, joka sopii ihan reilusti. Kotimainen Finnwearin Disney-olkainhousu on puolestaan kokoa 90 cm ja lahkeissa on sauman verran (1 cm) liikaa. Olkaimet on nippa nappa sopivat eikä yhtään löysytysvaraa. Poika on 80 cm.
- months
siis englanninkielinen lyhenne 12 m = 12 kk.
- sanoisin...
12m = 80cm ja 18m = 86cm
Ostan itse 12kk vanhalle pojalle jo 86cm vaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351