hassuja sanoja?

simo

elikkäs, homman nimi on nyt se, että keksiikö joku jotain hassuja suomen kielisiä sanoja, kuten, kernaasti, murkina, muona, tokkopa, kaikin mokomin yms.. :))

olisin eeeeerrrrittäin kiitollinen lisä informaatiosta! :D

26

24556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkotuuli

      on tietysti: älä rääkkää sitä kissaa. Ehän mä RÄÄKKÄÄKKÄÄ!

      Tietysti myös ruotsin kielessä on hölmöjä sanoja kuten heinäsaari = HÖÖ

      • Anonyymi

        samaa mieltä


    • Kyselijä

      Vaan mikä mahtaa olla se suomen kielen (yhdys)sana, jossa on eniten vokaaleja peräkkäin? (Nelosolutkoria ei hyväksytä, vaikka siinä 24 A:ta onkin).

      • vanhassa

        kirjassa oli ainakin sellainen kun: HÄÄYÖAIE


      • Kyselijä
        vanhassa kirjoitti:

        kirjassa oli ainakin sellainen kun: HÄÄYÖAIE

        Hyvä yritys, mutta vieläkin pitempi sana on olemassa.


      • Miepä tiijän

        Riiuuyöaie. Jos väliviivalliset sanat lasketaan, niin silloin se on riiuuyöaie-ehdotus.


    • Meniköhän toi oikein...

      Epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäköhän

      Eikös se tuo ole pisin sana kaikista? Vaikka se ei varmaan mikään virallinen ilmaisu olekaan...

      • näin..

        epäjärjestelmällistyttämättömyydelläänsäköhänkään


      • näin.
        näin.. kirjoitti:

        epäjärjestelmällistyttämättömyydelläänsäköhänkään

        epäjärjettö...epäjärves...eräjärv...ei...kirves...mite se oli....


      • Anonyymi
        näin. kirjoitti:

        epäjärjettö...epäjärves...eräjärv...ei...kirves...mite se oli....

        Som Alin muna.


    • annie123

      lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas

      • vaan jäärääääää

        Älä rääkkää sitä jäärää !
        Ehän maa rääkkääkkään !
        Kokoa koko kokko ! Koko kokkoko ? koko kokko !


      • koko kokko
        vaan jäärääääää kirjoitti:

        Älä rääkkää sitä jäärää !
        Ehän maa rääkkääkkään !
        Kokoa koko kokko ! Koko kokkoko ? koko kokko !

        Näin se männöö: :D

        Kokoo kokoon koko kokko! Koko kokkoko? Koko kokko!


      • :)
        koko kokko kirjoitti:

        Näin se männöö: :D

        Kokoo kokoon koko kokko! Koko kokkoko? Koko kokko!

        Kokko kokoo koko kokko kokoo! koko kokkoko kokoo? koko kokko kokoo!


      • Kääk-kää
        vaan jäärääääää kirjoitti:

        Älä rääkkää sitä jäärää !
        Ehän maa rääkkääkkään !
        Kokoa koko kokko ! Koko kokkoko ? koko kokko !

        Älä rääkkää kääkkää!
        Enhän mää rääkkääkääkääkkää.
        :D


    • hahaahah

      mies meni kauppaan lapio! heeheheehe

    • 18+18

      no ihan tuo , tuppikyrpä niitä suomessa riittää.

    • Jenni S

      Hörökorva ♥

      • Anonyymi

        Iivo Niskanen.


    • piipun vartija

      pisin sana : järjestelmällistymättömyydelläänsäkäänkö siinä vastya suloinen sanani

    • jk

      vain niníbin

    • juuztotl

      maailmankaikkeudenvalloitukseensakaan

    • Tutti-Tyttö

      kokoo kokoon koko kokko! koko kokkoko? koko kokkko!

    • hojottaja

      hojo hojo

    • Anonyymi

      "Hippeimmillään"sillon kun joku on just sopiva.esim kun marjat on sopivan kypsiä.

    • Anonyymi

      kokon kokko kokkolan kokkotiellä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe