taas jumiuduttiin samaan peliin, ja ettei mun tarttis käyttää koodia kysyn teiltä neuvoa.nimittäin miten tapetaan miekkaa heilutteleva muumio. se tulee sen jälkeen kun silmillä ampuva muumio on tapettu, lattia kaivo avattu ym...ym... jos joku tajuaa mitä kohtaa tarkotan niin neuvot on tervetulleita.
tomb raider chronicles
soffu
3
358
Vastaukset
- LadyCroft
toivottavasti sulla on paljo panoksia.Haulikko on hyvä,revolveri parempi.väistele sivuhypyillä ja ammu samalla.vie aika paljo ammuksia.Edessäpäin on vielä vaikeempaa.
- jensku95
Iha yksinkertasesti ammut vaa sitä siis siin menee kyl aikaa mut jos sulla on haulikko ammu silläkin!!
- koulul
ammu vaa haulikolla ni se kuolee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245