¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Sateenkaaren värinen uni
Tämä satujen matka
Kiehtovana tuulena - kutsuna
lentää elämän syliin
Tanssina revontulien
Musikkina tähtien
halki avaruuden
Taikana
Askeleina vie
merien äärille
Vapautena - saapua luoksesi
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
TÄMÄ VÄREILY
10
454
Vastaukset
- Rellu
Ah - tämä on taas " sieltä "
Jotenkin leijaileva, elämänmakuinen ja rakkauden
autuuden siivittämä runo, ihana ekana lukea.
Saapas nähdä, mitä tuossa alempana onkaan, kun
alku oli näin söde :)- *MURUKULTA*
Leijaileva taitaa ollakin oikea määre mitä tavoittelin! :)
Vapaan tahdon vapaa pudotus!
Kylmääkin kylmempi tuuli puhaltaa ulkona,live-elämässä!
Mutta, lämpöistä päivää toivon muutoin sinne! :)
Hyvää alkavaa päivää sinne jonnekin
- *MURUKULTA*
Kiitos, hieman 'satuinen' tunnelmamatka viikonloppuun! :)
Lämpöistä perjantaita sinulle, Marqitta! :)
- lio
Sateenkari, satujen matka ja revontulet eikä merikään puutu, hyvät ainekset hienolle runolle, kiitti siitä.
- *MURUKULTA*
Pahoin pelkään ,että voipi tulla 'satuja' enemmänkin! :) Jotenkin mieli istuu tai lentää
korkealla satujen maailmassa! :)
Leppoisaa alkuiltaa sinulle! :) - Z...(* hän elää*)
*MURUKULTA* kirjoitti:
Pahoin pelkään ,että voipi tulla 'satuja' enemmänkin! :) Jotenkin mieli istuu tai lentää
korkealla satujen maailmassa! :)
Leppoisaa alkuiltaa sinulle! :)eetteriin semmosia sööttisiä ja monisakaraesia aamorin koukkuja joeta kaekkia ee kaet tarvihe ymmärtee...
- *MURUKULTA*
Z...(* hän elää*) kirjoitti:
eetteriin semmosia sööttisiä ja monisakaraesia aamorin koukkuja joeta kaekkia ee kaet tarvihe ymmärtee...
Kyllä sei tätä kielt taijat ihan
varmaan nii..vai pitteekö miun alakaa oikeen opettamoon sitä?...Eikä tarvihe! ;D
(sööttisiä = kiva sana) :)
Sööttistä iltoo sinulle, Z ! :)
- kastehelmiina
taas kaunista runoilua,
kauniin herkkiä kosketuksia,
lämmin kiitos :)
lempen väreileviä tuulia talvipäiviisi :)- *MURUKULTA*
Mukava oli aamuun herätä ja lukea kauniita sanojasi! Kiitos sinulle ja heleää päivää sinne! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428
