sterilisaatio ja raskaus

kaikella on tarkoitus

Kaikella on tarkoitus, sanotaan, ajatuksia, kokemuksia, voiko tämä olla enää totta, sterilisaatio tehty vuosia sitten ja nyt raskaana ? Elämä ei kerro kulkuaan, olen kuitenkin onnellinen, kai tämä oli tähtiin kirjoitettu

21

8517

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et edes ainoa

jolle on käynyt noin.

eihän sterilisaatiokaan ole 100% varmuus. sinne jää aina se tilastollinen 0,01% tai jotain mahdollisuus.

onnea vain sulle!

• niisku-myy46

Varmasti on tähtiin kirjoitettu tai jotain.

Onnea :D

• Duckzoni

Ehkäpä "joku jossain" halusi nimenomaan juuri sinut äidiksensä. Eihän tänne kukaan "vahingossa" synny tai tule, jos minulta kysytään.

• Sisäinen minä

samaa mieltä. Ajatuksellisesti koen samoin. Mietin vaan, voiko sterilisaatio estää osalla ns. tähtiin kirjoitettua?

• -häh-

se steirlointi tehtiin? Kävitkö vieraissa? Ei tommasta oikeesti satu paitsi jos sulla on ollut poropeukalo-lääkäri! Oikeessa sterilisaatiossa katkastaan munajohtimet (naisella) ja ne ei todellakaan liity takasten - eli huijaatko?

• blackwomans

Klipsien avula,eli munan johtimet nk suljetaan klipseillä,estäen raskaaksi tulon naisilla.

Joten mahdollisuus on hänen kohdallaan ,klipsien pettäminen ,Näin ollen ei mitenkään mahdotonta että hän olis raskaana.

• Kiireessä klipsattu
        blackwomans kirjoitti:

Klipsien avula,eli munan johtimet nk suljetaan klipseillä,estäen raskaaksi tulon naisilla.

Joten mahdollisuus on hänen kohdallaan ,klipsien pettäminen ,Näin ollen ei mitenkään mahdotonta että hän olis raskaana.

Eikä ole mikään ihme, vaikka yliopistollisissa opetussairaaloissa klipsujen epäpätevät asentajat aiheuttaisivat näitä onni onnettomuudessa tilanteita.

• Puhurix

Sterilisaatio tehdään yleisimmin painamalla munanjohdin kiinni klipsien kanssa. Sieltä sitten joskus jollakin voi luikahtaa.

• blackwomans
        Kiireessä klipsattu kirjoitti:

Eikä ole mikään ihme, vaikka yliopistollisissa opetussairaaloissa klipsujen epäpätevät asentajat aiheuttaisivat näitä onni onnettomuudessa tilanteita.

Just joo sitähän se on,kiireessä klipsattu..sehän se syy on..niiden irtoamiseen:)

kuule kyllä se irtoaminen johtuu ihan muusta asiasta,mm ihmisen anatomiasta,tiedätko ihminen elää.
        Samalla myös elimistön tilanne muuttuu,näin ollen saaden aikaan se että klipsit saattavat irrota,on niitä muitakin syitä mutta tässä yksi.

• jaanakos

munajohtimiin asetetaan klipsit, joilla ne suljetaan. Mikään ei ole täysin varma ehkäisykeino, ni selibaattia lukuunottamatta.

• Jermuxi tms.
        jaanakos kirjoitti:

munajohtimiin asetetaan klipsit, joilla ne suljetaan. Mikään ei ole täysin varma ehkäisykeino, ni selibaattia lukuunottamatta.

Onhan noita olluna...Yksikin Maija vai mikä Maria se oli, niin se synnytti sen Jessen...Sitten noi nuoret nykyään sikiää ja jos niiltä kysyy, kenen kanssa ne sitten oli, niin ei se ollu kukaan....Joten äläs siinä ala mulle siinä tuota, jottas tiedät...Kjäh!

• blackwomans

Elämä on ihmeellistä.Harvinaista kyllä on ,että olet tullut raskaaksi vuosien sterilisaation jälkeen,mutta ei kuitenkaan mahdotonta.

• Kuullut

Sinnikäs vintiö, yllätti äiskän heti ensi metreillä, vai pitäisikö sanoa ensi milleillä. Onnea!

• Sisäinen minä

itselleni toivoin käyvän samoin, kun tapasin itselleni hyvin tärkeän uuden ihmisen. Toiveet eivät toteutuneet.

• bluepoem

on katunut sterilisaatiota.

ONNEA sinulle!! Joko nyt opit että elämää ei voi kahlita.

Minä niin toivon aina että, ne klipsit lentäs syvimpään helvettiin.

No se siitä!!!

Onnea kuitenkin sinulle ja toivottavasti lapsen isä on samaa mieltä !!

• Anonyymi

🤍🤍🤍

• Puhurix

olla pelottelematta? Meni sitten sekin ilo, että nauttis seksistä ilman raskaudenpelkoa.

• niisku-myy46

toimenpiteestä on?

Aika jännä juttu. Muistelen, että vuosi oli jotain "varoaikaa", mutta sen jälkeen ei jäänyt kovinkaan suuria mahdollisuuksia tulla raskaaksi vaikka haluaisikin.

Tietty ikäkin vähentää lapsensaantimahdollisuuksia. Vielä kerran: Kaikkea hyvää sinulle ja onnea mukaan odotusaikaan.

• Tanja***

Hyvä kun olet asiasta onnellinen , vaikka omat suunnitelmanne olivatkin kai toiset , kun päädyit toimenpiteeseen. Olen ehkä ns. naiivi , mutta uskon melko vahvasti siihen , että jotkin asiat mm. elämään ja kuolemaan liittyvät , on jollain lailla "tähtiin kirjoitettu" ja niitä ei pysty kauheasti säätelemään , jos alkuperäiset tarkoitukset sotivat vastaan ratkaisevasti , meidän tarkoitusperiämme vastaan. Olet nyt varmasti tiellä,johon on valoa näytetty ja toivon kaikkea mahdollista onnea ja iloa koko perheellenne ! :)

• Nimetön

kuinka monta vuotta sterilisaatiostasi on aikaa ?

• voivat pettää

myös silloin, kun ei äidin terveyden kannalta todellakaan pitäisi. Siltä ainakin vaikuttaa.
        Joskus raskaus voi olla suorastaan hengenvaarallinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      823
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      42
      789
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      758
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      733
    6. 51
      637
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      587
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      587
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      556
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      485
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      475
    14. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      95
      462
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      459
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      421
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17