isänpäivää? Itse ajattelin viettää aivan tavallisen sunnuntaipäivän.
Tietysti aamulla saan nuorimmaiselta itse tehdyn isänpäiväkortin jota hän on muistanut hehkuttaa jo viikonpäivät.
Vanhempi tytär on jopa saattanut ostaa jotakin pientä.
Pienenä mustana pilvenä näissä isänpäivissä on tuo oma isä, joka ei halua pitää yhteyttä. Lienee sen verran sitoutunut uuteen perheeseensä.
Hyvää isänpäivää kaikille isille ja viikonloppuja muille, Scale poistuu takavasemmalle.
Miten ajattelit viettää
12
633
Vastaukset
- Scalelle ja muillekin isille
toivottelee nainen, jonka muuten myös oma isä on niin sitoutunut uuteen perheeseensä, ollut jo viimeiset 20 vuotta, että isänpäivä onnittelut menevät isäpuolelle, joka ne on ansainnutkin.
Hyvää viikonloppua kaikille!- fak.
Joo, eiks oo järkkyjä jää "nyky-iskät"...?!?
Sietäis hävetä! - iskät?????
fak. kirjoitti:
Joo, eiks oo järkkyjä jää "nyky-iskät"...?!?
Sietäis hävetä!Eipä tuo edellinen sukupolvikaan niin kummonen ole.
Elikä olen taaskin isänpäivän "töissä"
ettei tervitse mennä äitipuolen kattamaan kahvipöytään teeskentelemään.....
- kertokaa.
Miksi aina poistutaan "takavasemmalle"??
Miksi ei koskaan esim. "ETUOIKEALLE"...???
Kertokaa nyt kerrankin!- ..........
Intissa käsky on "Taakse poistu!" ja kääntyminen vasemman kautta. Siksi poistutaan takavasemmalle.
Simppeliä ästät, kuten kielillä sanotaan.
- Apollo
Perinteiset kahvit sänkyyn, croissantteja (mies ei ole kakkujen perään). Lapsen tekemän kortti ja itse annoin lahjan jo vähän etukäteen.
Päivällinen ihanassa, vanhanaikaisessa maatalossa, kenties taidenäyttely ja miehelle runsaasti vapaata aikaa jonka saa käyttää niinkuin parhaaksi näkee.
Illalla mies saa perusteellisen hartiahieronnan, jalkahoidon ja kaikki tulevan viikon vaatteiden huollon; pesut, silityksen ym.
Onhan sitä siinä. Lahjaksi annoin etukäteen vaatteita; paitoja, sukkia, tuoksun, käsineet ja kengät.
Omalle isälleni vien harvinaisen sotahistoriikin jossa kerrotaan myös hänen isästään, isoisästäni joka oli varsin tunnettu kapteeni.
Siinä se, ja onhan sitä siinä ihan riittävästi ;)- -_^
Älä ainakaan kiehuvia kahveja miehesi päälle kaada.
- Apollo
-_^ kirjoitti:
Älä ainakaan kiehuvia kahveja miehesi päälle kaada.
Ei roki, ihan perinteisesti ajattelin tarjottimelta tarjota...
Vien isille pullon konjakkia ja tuonti suklaata. SIt väsään omatekoisen kortin johon liimaan ekan mun tekemän isänpäiväkortin (Antti 6-V) jonka löysin meidän ullakolta lattian alta kun rempattiin kämppää viimekesänä.
Vanhempani, appivanhempani, työnantajani ja vaimoni eivät vain ole samaa mieltä :)
Joten aamulla syön sängyssä kakkua kahvin kanssa ja availen lahjoja. Aamupäivällä siirrytään appivanhempien luokse syömään. Iltapäivällä menemme vanhempieni luokse syömään. Illalla mennään isovanhempieni luokse kahville.
Myöhään illalla olemme kotona ja voin pahoin ylensyönnin seuraksena. Seuraavana aamuna nousen 5-6 aikaan ylös ja lähden viikonlopusta väsyneenä horroksessa ajelemaan töihin.- rotunainen
Vien vaarini haudalle kukkia. Omalle faijalle voin soittaa. Muuten koko päivää ei meidän perheessä juhlita. Poikani teki päiväkodissa kortin missä oli käsistä sarvet ja pikkujalanpohjasta naaman kuva eli hirvi. Sen pidän itse. Isä kun ei välitä.
- IngallsinLaura
Ostin jo lihaköntsän, josta isukille tulee lounas. Isän luona varmaan kaksitaan laitetaan ruokaa, katotaan lätkää, kuunnellaan musaa ja puhutaan jos aihetta tulee :)
Saatetaan käydä haudallakin jollei innostuta ottamaan viiniä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404