Vieläpä kalsarikännit. Saas nähdä joutuuko sitä baarissa käymään. Pesää ei saa kuitenkaan ja jos saa niin ei ota eteen. Jostain kumman syystä seksiä ei ole koskaan tarjolla selvinpäin.
No joopajoo. Kiva se on tietty ryypiskellä ja samalla voi tietty pelata jotain. Taskubilistä joutuu tietty vetäsemään erän tai kaksi. Eipähän sitten niin harmita, jos tavaraa saisi ja pelit ei pelitä.
Niinpäniin. Taidankin ruveta pelkästään tavarantarkastajaksi, kun ei sille tavatessa mitään varsinaista käyttöä ole. On se vaan harmi, kun ei ihmisellä ole penisluuta. Joillakin eläimillähän moinen kuuluu varustukseen. Tosin oma varustus on siinä määrin vähäinen, ettei sinne sopisi luuta laittamaankaan.
Diipadaa. Minkähänlainen työkalu muuten mahtaisi olla penisluuta? Verrattavissa varmasti erään valtakunnansovittelijan kikkelikorttiin, jos semmoisen ostaisi emännälle lahjaksi.
Eipä näköjään ole mitään asiaa tänäänkään. Terveisin Pisteviiva.
Tänään ajattelin ottaa kännit
24
1377
Vastaukset
- -_-
Kalsarikännit, ehkä kun on riittävän kännissä niin saattaa iskea vonkauksen tarve. Mutta ei sieltä kuitenkaan tartu naista mukaan joten ihan turha edes lähteä yrittämään.
- Heksa6
Saattaa olla että riipasen kovan kännin tänään. :)
http://youtube.com/watch?v=1R7k4c074UE- mies..
Tuli mieleen ihan toimittaja Mauno Ahonen :D
- Justus Maximus
Richartti kirjoitti:
...kun tietää minkä asian yhteydessä tuo kommentti on annettu :(
Kaipa tämä lause nyt viimeinkin on myös Ahosen päähän syöpynyt?
- N43
Kait näihin bileisiin yksi nainenkin mahtuu:))
- mies..
Minulta löytyy rieskaleipä kotoa.
että tekis mieli juua ittensä ihan perseet olalle, istua saunassa kuunnellen hiljaisuutta ja tyhjennellä mäyräkoira kaikessa rauhassa ja huuhtoa se alas pullolla viskiä. Mut sehän on taas vaan toive ajattelua. Eikun töihin.
Kyllä kehtuuttaa!- Justus Maximus
Myös Justus on paraikaa päihtymässä residenssissään kaverinaan Daniel'sin Jack.
Muita kavereita ei tänään ole, kaikki ovat joko töissä, reissussa tai tyttöystäviensä/vaimojensa tossun alla.- snadi
Jotenkin on sellainen fiilis, että tunnistin sinut... Gladiaattori.
- Justus Maximus
snadi kirjoitti:
Jotenkin on sellainen fiilis, että tunnistin sinut... Gladiaattori.
Pahoin pelkään, että olette erehtyneet henkilöstä. Jos nuo T ja S ovat olevinaan nimikirjaimia, niin vain toinen osuu.
- snadi
Justus Maximus kirjoitti:
Pahoin pelkään, että olette erehtyneet henkilöstä. Jos nuo T ja S ovat olevinaan nimikirjaimia, niin vain toinen osuu.
Nimikirjaimiahan nuo. Jos eivät natsanneetkaan, niin esittää pahoittelunsa häiriöstä hän ja poistuu takavasemmalle...
- Justus Maximus
snadi kirjoitti:
Nimikirjaimiahan nuo. Jos eivät natsanneetkaan, niin esittää pahoittelunsa häiriöstä hän ja poistuu takavasemmalle...
Tänään Justuksella riittää aikaa ja juomaa.
- MMies
En jaksanut lukea sepustustasi, mutta viestisi otsikko puhutteli minua erityisesti tänään. Ajattelin myös vetää kännit. Tosin en sitten vetänytkään.
Niin. Kävin Alkossa matkalla kaverin luokse ja ostin 3 litran viinipönikän (valkkaria- kaveri ei pidä punkusta, nainen kun on...)- ajattelin että siitä nyt jää huomiseksikin. Noh, kaveri joi siitä muutaman lasin- 6-7, eli noin pullon verran, hieman yli ja minä sitten loput. Jaa, olinko kännissä? No en:(
En jaksanut mennä baariin enää vaan ajattelin sitten maastotutua sohvalle (digikanavat näkyvät sunnuntaihin asti ilmaiseksi) mutta eipä tämäkään paljoa inspiroi. Jospa Discovery Channeliä sitten loppuilta kunnes uni vie voiton. Kiva kuulla ajatuksistasi!
Terv. Mmies- maaton mies.- Wastaaja
..iikalla (sukupuolisuusaspektiin tuijottamatta).;D
Niin mäkin ajattelin, että olis ollu kivaa juoda vähän punkkua hyvässä seurassa, mutta no, no way.
Seiskaan töissä, joten huomenna vasta pääsee kunnolla viikonlopun viettoon. Plussaa tältä viikolta, että tutustuin paremmin yhteen uuteen mukavaan ihmiseen, joka aiemmin on ollu mulle vaan ns. puolituttu.:) Hauska ihminen siinä.
Muuten perjantaini kutistui tällä viikolla sanalla sanoen aneemiseksi.;D Painajaista Elm Streetillä by Renny Harlin ( painajaisen maksimointia todella, he..), aneemista nettisurffailua ja nyt pari huonoa siideriä, kun kerran on sitten sitä laatu- aikaa.:D
*Onneks viikonloppu on ihan nurkan takana.*
Hauskaa viikonloppua kaikille!:) - Serpico
Tuo kyllä totisesti pysäytti: "(valkkaria- kaveri ei pidä punkusta, nainen kun on...)" Ohhoh! Itse tunnen vain naisia jotka tykkäävät punkusta kun se on romanttista ja lämmittävää ja runollista jne. Ja valkkari on niitten mielestä nössojen juomaa... Kun löytäis naisen joka tykkää valkkarista... No, niitä on miehiä ja mmiehiä.
- Wastaaja
Serpico kirjoitti:
Tuo kyllä totisesti pysäytti: "(valkkaria- kaveri ei pidä punkusta, nainen kun on...)" Ohhoh! Itse tunnen vain naisia jotka tykkäävät punkusta kun se on romanttista ja lämmittävää ja runollista jne. Ja valkkari on niitten mielestä nössojen juomaa... Kun löytäis naisen joka tykkää valkkarista... No, niitä on miehiä ja mmiehiä.
Joo, mut 'pysäytti' kanssa tuo MMiehen nainen, joka tykkää valkkarista.;)
Mulla itselläni on tasan viisi naisystävää, jotka tykkää valkoviinistä.;D Loput kaikki dissaa sitä: juo mieluummin punaviiniä ( allekirjoittanut mukaan lukien ).
Mä saan valkkarista ( melko pienestäkin määrästä ) yleensä kauheen hedarin. Tästä syystä välttelenkin sitä, yleensä. Tietty hyvän ruoan kanssa ( erit. kalaruoat) sopii lasillinen tai kaksi. Erit. valkkarin maussa musta hinta kertoo usein myös laadusta. - MMies
Serpico kirjoitti:
Joo, en tiedä mikä siinä on, ettei punkku uppoa sen paremmin. Toki pari lasillista hänelle maistuu mutta ei sen enempää. Itselleni se nyt on se ja sama, mitä toinen juo, koska itse juon lähes mitä tahansa- kaikki teini-limu-paukut- poissuljettuna. Mutta toisaalta, jos kuvittelee, että punkku on "romanttista, lämmittävää ja runollista jne", niin ei sitä tarvitse juoda kuin pari pulloa, niin tietää seuraavana aamuna, miten on asian laita todellisuudessa.
- MMies
Wastaaja kirjoitti:
Joo, mut 'pysäytti' kanssa tuo MMiehen nainen, joka tykkää valkkarista.;)
Mulla itselläni on tasan viisi naisystävää, jotka tykkää valkoviinistä.;D Loput kaikki dissaa sitä: juo mieluummin punaviiniä ( allekirjoittanut mukaan lukien ).
Mä saan valkkarista ( melko pienestäkin määrästä ) yleensä kauheen hedarin. Tästä syystä välttelenkin sitä, yleensä. Tietty hyvän ruoan kanssa ( erit. kalaruoat) sopii lasillinen tai kaksi. Erit. valkkarin maussa musta hinta kertoo usein myös laadusta.Toi päänsärkyhän tulee yleensä juuri punaviinistä sen sisältämien fenoliyhdisteiden takia, joita yleensä on juuri punaviinissä on enemmän kuin valkoviinissä? Itselleni ainakin tulee joistakin punkuista jumalaton päänsärky vaikken juo kuin kolme-neljä lasillista. Kokeilepa vaihtaa merkkiä.
- Wastaaja
MMies kirjoitti:
Toi päänsärkyhän tulee yleensä juuri punaviinistä sen sisältämien fenoliyhdisteiden takia, joita yleensä on juuri punaviinissä on enemmän kuin valkoviinissä? Itselleni ainakin tulee joistakin punkuista jumalaton päänsärky vaikken juo kuin kolme-neljä lasillista. Kokeilepa vaihtaa merkkiä.
Mulle ei jostakin syystä koskaan punaviinistä tule päänsärkyä ( ei kohtuullisesti nautittuna, eikä eriävässä tapauksessakaan).:) Johtuneeko sitten siitä, että punaviinin sanotaan olevan hyväksi sydämellekin.;D
Totta varmaan kuitenkin tuo, että usealla vasarat jomottaa päässä, kun erehtyy punavinksuun koskemaan.;) - nainen joka
Serpico kirjoitti:
valitsee valkkarin ennemmin kuin punkun. Punkkua juotuani(en juo) oksennan. Elimistö ei ota vastaan ja se on pahaa. Ihan kamalaa. Olkoon hienoa tai ei;))
- muuan nainen
nainen joka kirjoitti:
valitsee valkkarin ennemmin kuin punkun. Punkkua juotuani(en juo) oksennan. Elimistö ei ota vastaan ja se on pahaa. Ihan kamalaa. Olkoon hienoa tai ei;))
jolle ei sovi punaviini, oireet samat =D (...tosin joskus maistan, korkeintaan kielenpäällä)
- f.n.k
muuan nainen kirjoitti:
jolle ei sovi punaviini, oireet samat =D (...tosin joskus maistan, korkeintaan kielenpäällä)
En ole kahteenkymmeneen vuoteen maistanut.Aikanaan oksensin vatsalaukkuni nurin jo lasillisesta.;(
f.n.k kirjoitti:
En ole kahteenkymmeneen vuoteen maistanut.Aikanaan oksensin vatsalaukkuni nurin jo lasillisesta.;(
Minä muistan elävästi oksentaneeni 80-luvulla ainakin Helmeilevää omenaviiniä, Soavea, Liebfraumilchiä ja Magyaria. Nykyisin punaviinistä ei tule lainkaan samanlaisia vastareaktioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384