Ballmer: lisää linux-yhteistyötä?

tuulen suunta

http://www.kookas.fi/news/link/46045

ballmerin mielestä ms voisi tehdä muidenkin linux-jakeluiden kanssa yhteistyötä.

novell sai heti sopimuksesta 272milj euroa.

kysymys: mikä taka-ajatus ballmerilla on?
ei tuo mitään hyväntekeväisyyttä kyllä ole..

7

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt.

      >ei tuo mitään hyväntekeväisyyttä kyllä ole..

      Ballmeri on vaan niin hyvä ihminen että se tykkää laittaa rahaa kilpailevan tuotteen markkinointiin.

    • vähän naurattaa..

      Mikkisofti vielä patentoi open sourcenkin :D Mahtaa se Linuxhihhuleita vituttaa kun paha mikkis työntää sormensa väärälle reviirille.

      • naura

        >Linuxhihhuleita vituttaa...

        Jos menee reilut 250 miljoonaa aina distroa kohti niin loppuu ne dollarit mikkikseltäkin. Paljonko tuossa muuten paloi sinun maksamia rahoja?


      • meni..
        naura kirjoitti:

        >Linuxhihhuleita vituttaa...

        Jos menee reilut 250 miljoonaa aina distroa kohti niin loppuu ne dollarit mikkikseltäkin. Paljonko tuossa muuten paloi sinun maksamia rahoja?

        0€!

        Yritykset tekee tienestiä ja Windows on osa tienestiä, raha kiertää.


      • pahasti
        meni.. kirjoitti:

        0€!

        Yritykset tekee tienestiä ja Windows on osa tienestiä, raha kiertää.

        "0€!" ei kierrätä sitä rahaa mitenkään erikoisen tehokkaasti.

        Sitten kun rehellisenä kansalaisena menet ja ostat Windowsin lisenssin niin muista että siitä osa menee hyvään tarkoitukseen eli Novellille Linuxin kehittämiseen. :)


      • haile...
        pahasti kirjoitti:

        "0€!" ei kierrätä sitä rahaa mitenkään erikoisen tehokkaasti.

        Sitten kun rehellisenä kansalaisena menet ja ostat Windowsin lisenssin niin muista että siitä osa menee hyvään tarkoitukseen eli Novellille Linuxin kehittämiseen. :)

        Kyllä "kehuttu" Suse 10 oli semmoista KURAA että toivottavasti sinnekkin joku ropo menee :) hah! Herranjumala, mikä hirvitys tuo Susen 10 oli :O phoha! Surkein käyttis IKINÄ mitä olen kokeillut!

        Suse 9.2 oli tosi hyvä verrattuna kymppiin!


    • Ballmer varmaan oli kauan sitten tietoinen, että linux tulee pleikkariin. Se taasen tarkoittaa varmuudella linukan yleistymistä. Tietysti ne yrittää tehdä softaa linuxille. Toinen juttu onnistuuko ne siinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe