http://www.kookas.fi/news/link/46045
ballmerin mielestä ms voisi tehdä muidenkin linux-jakeluiden kanssa yhteistyötä.
novell sai heti sopimuksesta 272milj euroa.
kysymys: mikä taka-ajatus ballmerilla on?
ei tuo mitään hyväntekeväisyyttä kyllä ole..
Ballmer: lisää linux-yhteistyötä?
7
422
Vastaukset
- nyt.
>ei tuo mitään hyväntekeväisyyttä kyllä ole..
Ballmeri on vaan niin hyvä ihminen että se tykkää laittaa rahaa kilpailevan tuotteen markkinointiin. - vähän naurattaa..
Mikkisofti vielä patentoi open sourcenkin :D Mahtaa se Linuxhihhuleita vituttaa kun paha mikkis työntää sormensa väärälle reviirille.
- naura
>Linuxhihhuleita vituttaa...
Jos menee reilut 250 miljoonaa aina distroa kohti niin loppuu ne dollarit mikkikseltäkin. Paljonko tuossa muuten paloi sinun maksamia rahoja? - meni..
naura kirjoitti:
>Linuxhihhuleita vituttaa...
Jos menee reilut 250 miljoonaa aina distroa kohti niin loppuu ne dollarit mikkikseltäkin. Paljonko tuossa muuten paloi sinun maksamia rahoja?0€!
Yritykset tekee tienestiä ja Windows on osa tienestiä, raha kiertää. - pahasti
meni.. kirjoitti:
0€!
Yritykset tekee tienestiä ja Windows on osa tienestiä, raha kiertää."0€!" ei kierrätä sitä rahaa mitenkään erikoisen tehokkaasti.
Sitten kun rehellisenä kansalaisena menet ja ostat Windowsin lisenssin niin muista että siitä osa menee hyvään tarkoitukseen eli Novellille Linuxin kehittämiseen. :) - haile...
pahasti kirjoitti:
"0€!" ei kierrätä sitä rahaa mitenkään erikoisen tehokkaasti.
Sitten kun rehellisenä kansalaisena menet ja ostat Windowsin lisenssin niin muista että siitä osa menee hyvään tarkoitukseen eli Novellille Linuxin kehittämiseen. :)Kyllä "kehuttu" Suse 10 oli semmoista KURAA että toivottavasti sinnekkin joku ropo menee :) hah! Herranjumala, mikä hirvitys tuo Susen 10 oli :O phoha! Surkein käyttis IKINÄ mitä olen kokeillut!
Suse 9.2 oli tosi hyvä verrattuna kymppiin!
Ballmer varmaan oli kauan sitten tietoinen, että linux tulee pleikkariin. Se taasen tarkoittaa varmuudella linukan yleistymistä. Tietysti ne yrittää tehdä softaa linuxille. Toinen juttu onnistuuko ne siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437