Lueskelin tuossa kioskilla Ase-lehteä ja siinä oli mainos Tampereen Asemessuista 2006! 12.11. klo 10 alkaapi ja oli isoa pistoolinäyttelyä ja japanilaisten militariaa ja kaikkea.
Onko kukaan ollut noilla messuilla aikaisemmin? Pidetään Lielahdessa siinä Vaasan tien kupeessa.
Tarvii mennä poikkeamaan, eipä tässä ole Hämeenlinnastakaan kuin vajaan tunnin ajomatka.
Tampereella Isänpäivänä asemessut
messuilija
2
1139
Vastaukset
- ressumies
Oli hyvät messut! Se pistoolinäyttely oli todella hieno! Mahtava määrä erilaisia ja eri ikäisiä pistooleita, oli kyllä tosi paljon nähtävää ja kinnostavia tarinoita oli aseisiin liittyen kirjoitettu vitriiniin. Ja japanin armeija näyttely myös. Oli ne pieniä ukkoja kun katsoin niitä pukuja. Hyvin järjestetty tapahtuma. Ens vuonna menen kyllä uudelleen, taidan jättää tampere talon messut helmikuussa väliin ja käydä vaan täällä ja turussa ja ellivuoressa tästä lähin.
- Anonyymi
Turussa on sunnuntaina ase esittelyä kiinnostuneille sankareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031