Lueskelin tuossa kioskilla Ase-lehteä ja siinä oli mainos Tampereen Asemessuista 2006! 12.11. klo 10 alkaapi ja oli isoa pistoolinäyttelyä ja japanilaisten militariaa ja kaikkea.
Onko kukaan ollut noilla messuilla aikaisemmin? Pidetään Lielahdessa siinä Vaasan tien kupeessa.
Tarvii mennä poikkeamaan, eipä tässä ole Hämeenlinnastakaan kuin vajaan tunnin ajomatka.
Tampereella Isänpäivänä asemessut
messuilija
2
1052
Vastaukset
- ressumies
Oli hyvät messut! Se pistoolinäyttely oli todella hieno! Mahtava määrä erilaisia ja eri ikäisiä pistooleita, oli kyllä tosi paljon nähtävää ja kinnostavia tarinoita oli aseisiin liittyen kirjoitettu vitriiniin. Ja japanin armeija näyttely myös. Oli ne pieniä ukkoja kun katsoin niitä pukuja. Hyvin järjestetty tapahtuma. Ens vuonna menen kyllä uudelleen, taidan jättää tampere talon messut helmikuussa väliin ja käydä vaan täällä ja turussa ja ellivuoressa tästä lähin.
- Anonyymi
Turussa on sunnuntaina ase esittelyä kiinnostuneille sankareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734966Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201129Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889