Lueskelin tuossa kioskilla Ase-lehteä ja siinä oli mainos Tampereen Asemessuista 2006! 12.11. klo 10 alkaapi ja oli isoa pistoolinäyttelyä ja japanilaisten militariaa ja kaikkea.
Onko kukaan ollut noilla messuilla aikaisemmin? Pidetään Lielahdessa siinä Vaasan tien kupeessa.
Tarvii mennä poikkeamaan, eipä tässä ole Hämeenlinnastakaan kuin vajaan tunnin ajomatka.
Tampereella Isänpäivänä asemessut
messuilija
2
960
Vastaukset
- ressumies
Oli hyvät messut! Se pistoolinäyttely oli todella hieno! Mahtava määrä erilaisia ja eri ikäisiä pistooleita, oli kyllä tosi paljon nähtävää ja kinnostavia tarinoita oli aseisiin liittyen kirjoitettu vitriiniin. Ja japanin armeija näyttely myös. Oli ne pieniä ukkoja kun katsoin niitä pukuja. Hyvin järjestetty tapahtuma. Ens vuonna menen kyllä uudelleen, taidan jättää tampere talon messut helmikuussa väliin ja käydä vaan täällä ja turussa ja ellivuoressa tästä lähin.
- Anonyymi
Turussa on sunnuntaina ase esittelyä kiinnostuneille sankareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147