Lopetan sefuna BB-palstalla

Ilmoitin eilen ylläpidolle lopettavani sefuna BB yleiset ja 24/7 palstoilla. Aika ei enään riitä näin aikaavievään tehtävään. Olemme sopineet ylläpidon kanssa että he poistavat oikeuteni maanantaiaamulla. Tehtävien hoitamisen lopetan sunnuntai-illalla.

28

1996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helkkarissa

      tilalle voi tulla miljoona kertaa pahempi. No vitsi vitsi. Oot Sulonen oikeasti. ;)

      • yritit parhaasi

        tämä "kahjojen joukkio"vaan oli sellaista että elä nyt näiden kanssa toivotonta.kiitos sinulle hyvistä yrityksistä pitää törky tekstit poissa.kyllä ne "kehu"sinuakin aivan riittävästi luulisin.Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!


    • tämä palsta

      kyllä sitten "kusee alleen"
      Hyvää jatkoa sinulle. :)

    • redips

      Toivottavasti tulee joku yhtä mukava tilalle ja sellainen joka on kiinnostunut myös ohjelmasta!

    • Sä oot paska

      Oikea moderaattori kehiin.

      Näkemiin Paska, tuotit ansaitsematonta kärsimystä kaikille.

    • ville-vallaton

      Kiitos hyvin tehdystä työstä BB-palstan hyväksi näinä tuotantokausina.

    • poistit

      juuri äsken ihanasiallisen viestin....

      • Törkee nihilisti!

        Kakin kannatus ja törkee puoluellisuus ja viestien poistelu.


      • Viestin
        Törkee nihilisti! kirjoitti:

        Kakin kannatus ja törkee puoluellisuus ja viestien poistelu.

        poisti.Hollannin BB tilat ovat mahtavat Suomeen verrattuna ,on kuntopyörä, juoksumatto ym.kuntoiluvälineitä,on pieni allas sisätiloissa.Suomessa saavat lämmintä vettä jos sattuu.Mitä tässä oli poistoon aihetta?


    • Erosi johdosta!

      Se oli ai sitten nuo mun kirjoittelut kun pani sut miettimään!
      Toisaalta hyvä, mutta järjenkäyttökin olis riittänyt!

    • Paska tulee aina ulos

      Asumme oikeusvaltiossa.

    • elä elä nyt!

      Vai että sellaista.... ei kiva.
      Kaikkea hyvää sulle!

    • 2 kaudesta

      Harmi paikka. Harvalla sefulla aikaa seurata palstaa kuitenkaan joka ikinen päivä aamusta iltaan säännöllisesti. Tuskin seuraava sefu sen paremmin palstaa pystyy seuraamaan oman vapaa-aikansa puitteissa. Kiitos nyt kuitenkin 2 kauden sefuna olemisesta :) Ei varmaan helppoihin kenkiin seuraavakaan astu.

    • Epäoikeus on tuomittavaa

      Et vaan osannut, etkä osaa. KIITOS PASKA!

      • ääliöitä , jotka

        haistattelee sefulle. Sen jo tuosta kielenkäytöstä huomaa, että on ollut aihetta poistaa kyseisten idioottien aloitukset. KIITOS SEFU. TOIVOTTAVASTI TULEE TIUKEMPI SEFU TILALLE, ETTÄ NUO Ä.........T EI PÄÄSE VILLITSEE TÄTÄ PALSTAA.


    • ikävä tulee.

      Kiitos.

      • OHO, SANO..

        Mustakin olit tosi puolueellinen. Tosin olen vasta parisen viikkoa seuraillut ja yrittänyt jotain sanoakin mutta..

        Samahan se kuka täällä pyyhekumia käyttää, yhtälailla kaikki tekevät sen enemmän omien mieltymystensä mukaan. Ihmisiähän tekin VAAN ootte, joille on annettu taikasauva käteen.


    • en valita kamalasti

      Itse olisin poistanut viestejä enempi kuin sinä, mutta jos ei aika enää riitä on ihan ymmärrettävää. Hyvin hommasi hoidit ei voi valittaa. Toivottavasti saadaan vielä tiukempi sefu joka oikeesti uskaltaa poistaa KAIKKI asiattomat ja perättömät viestit.

      • Poistan ton tota en

        Kipee paska!


    • mutta kaikki

      miraa koskevat kielteiset kommentit poistit heti.
      Senkin mirafani.

    • sefulle

      toimittaa eräs ystävä Sandra.s:ltä

    • olet

      nokkela, olet ymmärtänyt jo aiemmin ketjussa näkyvistä viesteistä jotakin Cesar? ;)

    • sheriffi

      "koodin"? ;)

      • Ceesar!

        Huhuu! Joku kaipaa sua, ehkä.


    • FANISIVUT
    • se oli

      et sulle olisi ollut upea nainen tarjolla, et ymmärtänyt.

    • vai et?

      Hänen ystävä. Tiedät kyllä. Hän pieni vaalee.

      • kyllä

        mutta aika loppuu. Hän ei odota.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe