Helsingin kalavedet

Yritetty on

Stadin kalavedet on kyllä Suomen surkeimpia tai surkein missä minä olen kalastanut. Ahvenet ja kuhat onnettomia sinttejä. Taimenet järjestäen alle 50cm. Hauki on varmaan kuollut sukupuuttoon. Ainut virkistys on lohenvetouistelu kesäkuussa. Muuten ihan perseestä.

7

2190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rajoituksia

      Pyynti rajoituksia tullut viimeisen 10 vuoden aikana jatkuvasti lisää. Kala kanta vaan vähentynyt, mistä johtuu.??.
      Sananlasku sanoo, että kateus vie kalatkin merestä..

    • hyvä neuvo

      flyttaa takas sinne landelle mist sä oot tullukki.
      Toi fisustaminen on just teidän junttien touhuu.

      • Olipa...

        Yritit olla jotain, mutta viestisi kertoo millä tasolla liikut.


    • uistelet

      Missä päin stadia vetouistelet kesäkuussa lohta ja missä syvyydessä se nappaa?

    • Anonyymi

      Johan pomppas,peräkylän kalastja tuli käymään Helsingissä.😊

    • Anonyymi

      Olen kalastanut Helsingin kalavesillä kauan muun muassa pitkällä siimalla sekä verkoilla. Kalaa kyllä löytyy jos osaa etsiä. Toki kertaluonteisten kalastajien on muistettava sään olennainen merkitys. Tuulen suunnasta voi jo arvioida paljon. Vanhakansa sanoi aikanaan, että pohjoinen vie kalat kattilasta, luode lusikastakin. Pitää paikkansa, pohjoinen ja luodetuuli huonoimmat. Parhaimpia kaakko-länsi!
      Vinkkinä kalamiehille, isot ahvenet kesäkuumaan matalalla karikoissa!
      Miksi kalakannat ovat paikoitellen vähentyneet on syy ja seuraus ympäristöpolitiikassa. Ulkomerelltä päin katsottaessa Kruunuvuoren selän oikealla puolella VIHREÄT rakennuttavat taloja veden päälle. Projekti on järjetön. Esim. Koirakarin kohdalla (jota ei enää ole) syvyys yli 10 metriä. Sinne sitten paalutetaan pohjaa uusille rakennuksille. Siellä missä minulla oli vielä seitsemän vuotta sitten pitkäsiima nousee nyt rakennuksia. Tämä on sitä VIHREIDEN MONIMUOTOISUUTTA JA ENNALLISTAMISTA!

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä Espoon puolelle. Suurimmat ja komeimmat kalat pysyttelee poissa Helsingistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe