Harrastusta!??

Nasukki1

Hei!

Olisin tiedustellu millaisia harrastus mahdollisuuksia dommareissa on hotellien tarjoilemien lelujen lisäksi!? Mitä maksaa ja missä voi harrastaa!? Hotelleissahan on vaikka ja mitä vehkeitä..ainakin vissiin AL:ssa..ei olla koskaan oltu allincusivissa mutta esitteissä lukee jotain harrastus mahdollisuuksia.Neuvoja otetaan vastaan!
Matkaan olis lähdössä pariskunta, että tekemistä vähän niinkuin molemmille.. :)

3

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjolla

      Moi, itse olin rouvakkeeni kanssa dominikaanisissa, all inclusivena.. harrastaa voi aikas monipuolisesti, jos vaan kukkarossa riittää katetta.. esim. koskenlaskua, vesijettejä, vesihiihtoa, veneen perässä vedettäviä leluja esim. banaania tai rengasta, varjonvetoa, shoppailua(tosin kannattaa retkeillä esim. santiagoon shoppaileen) yms.. yllämainituille harrastuksille on vaikea sanoa hintaa koska ne on lähinnä kiinni asiakkaan taidoista tingata.. tosin älä tingaa liikaa, etenkään jos meinaat mennä esim. veneen perässä vedettävien lelujen kyytiin :)
      Halvempia harrastuksia toki löytyy, all inclusiveille esim. kanootit, snorklaus vekottimet ja ainahan pääse ilmaitteeksi kävelylle rantaan!! :)

      Loistavaa matkaa!

      • Nasukki1

        Kiitos tiedoistasi! Emme ole vielä varanneet matkaa mutta kovasti sitä suunnitellaan.Hotellin valinnassa vaikeuksia..Olisko siihen mitään mielipidettä!?
        Mieheni on innoissaan kaikesta vesi vempaimista ja itse olen vähän niiden suhteen arkajalka..uin mielelläni kyllä ja aurinkoa tykkään ottaa..Shoppailu reissut ovat enemmän minun makuni kuin isännän, mutta toki hänkin tykkää kulkea kaupoissa ainakin ihmettelemässä ihmisiä ja muuta nähtävää..Kanoottia voisin ajatella ja ihanalta kuulostaa tuo rannalla kävely oman kullan kanssa.. Kiitos vielä kerran sinulle! :)
        Innolla matkaa suunnitellaan!!


      • hotelleihin
        Nasukki1 kirjoitti:

        Kiitos tiedoistasi! Emme ole vielä varanneet matkaa mutta kovasti sitä suunnitellaan.Hotellin valinnassa vaikeuksia..Olisko siihen mitään mielipidettä!?
        Mieheni on innoissaan kaikesta vesi vempaimista ja itse olen vähän niiden suhteen arkajalka..uin mielelläni kyllä ja aurinkoa tykkään ottaa..Shoppailu reissut ovat enemmän minun makuni kuin isännän, mutta toki hänkin tykkää kulkea kaupoissa ainakin ihmettelemässä ihmisiä ja muuta nähtävää..Kanoottia voisin ajatella ja ihanalta kuulostaa tuo rannalla kävely oman kullan kanssa.. Kiitos vielä kerran sinulle! :)
        Innolla matkaa suunnitellaan!!

        tulee niin jos aurinkomatkojen kautta matkaa suunnittelette niin joko riu merengue tai gran ventana beach resort..
        Ensimmäinen on ehkä lähempänä paratiisia, vähän syrjässä ja rauhallisemmalla sijainnilla, yhteydet hyvät puerto plataan.. itse olemme olleet kahdesti gran ventanassa, se sijaitsee suuremmalla hotellialueella jossa itsestään on enemmän tekemistä, löytyy mm. ostokeskus, elokuvateatteri yms. ruokapaikkoja/illan vietto mestoja jos haluaa vaihtelua hotellin tarjonnalle mutta aiheesta löydät lisää toisesta keskustelusta "dominikaanin tasavalta" palstalta.
        Mutta itse hotelli on mielestäni täydellinen, ruoka on hyvää, kattaus monipuolinen, siisteys 10 ja palveluhenkilökunta iloista ja ystävällistä! Playa doradasta paikallisbussissa puerto plataan maksoi mennen tullen kahdelta 80doppia eli sen hetkisen kurssin mukaan noin 2e yhteensä. Niiden kyydissä on tunnelmaa, aitoa dominikaanilais elämää ja se vähän kiertelee niin näkee ympärillensä. Taksilla mentiin kerran edes takaisin, maksoimme 15€ ja se odotti mutta yritti "väkisin" tuputtaa jotain kaveria meille oppaaksi, jäi huono maku siitä jotenka suosittelen a ja b linjaa kun menette kylille :) shoppailemaan kannattaa lähteä ainakin yhdeksi päiväksi santiagoon, aivan omanlainen miljoonakaupunki, suosittelen !:) miehesikin viihtyy varmasti, minäkin meinaan viihdyin kuin kissa kermakipolla :)

        Tais karata juttu vähän raiteilta mutta niin ihana ja täydellinen maa on että kolmas kerta on pakko päästä vielä, lähitulevaisuudessa :)

        Menkää ja nauttikaa, on joka euron väärti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe