olen lukenut että tiikerikotilolle (Achatina achatina) tarvitsisi olla vähintään 40l terra. siis yhdelle. faunoja ei niin suuria löydy. ja lasi terra on vähän hankala. että mitä muita hyviä terra vaihtoehtoja olisi kun fauna tai lasi terra? ja kuinka paljon suunnilleen tulisi maksamaan ja mistä saisi?
terroista
5
251
Vastaukset
- moja
lasiterroja löytyisi oikean kokoisina. Muovisia saattaa olla hankala löytää. Lasisia saa käytettyinä halvalla. uutena 40 litrainen on n. 40 euroa tai enemmän. Itsekin voi tietenkin tehdä
- kotilo-kaktusfani.
mutta kannattaa ostaa vähintään 80l terra että tiikerikotiloja saa useammankin nimittäin ovat paljon enemmän laumaeläimiä kuin aksut!
- vivi
taas oon lukenut että 100 litraa/kotilo
Kuten kotilo-ja-kaktusfani sanoi,kannattaa hankkia useampi kotilo- minkälainen?
niin siis juuri 40l YHTÄ aksua kohden. toki ostaisin niitä ainakin 2. kiitos teille ;)
- vivi
minkälainen? kirjoitti:
niin siis juuri 40l YHTÄ aksua kohden. toki ostaisin niitä ainakin 2. kiitos teille ;)
asiani oli vain se että itse olen lukenut että 1 kotilo tarvitsee 100 litraa kokonsa takia.Puutorin sivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698