Onko kukaan koettenut moista? Olisi pari ylimääräistä Beksin Gti-etupenkkiä ja kiinnostaisi vaihtaa -99 Breakki Xanttuun. Beksin penkissä kun on paremmat säädöt ja muutenkin tuntuvat paremmilta. Miten lämmittimen liittimet ja varsinkin kiskojen pultitukset käyvät yksiin?
Vastaukset 4
- ilimapallo
Sulla taitaa siinä Xantiassa olla airbagit etupenkeissä, joten nou kän duu....
Beksin gti-jakkarat on kyllä hyvät.- Ruu vai Lee
Tuota itsekin pähkäilin. Toisaalta ilmalaukkuhan on penkin sisässä joten se poistuu penkin myötä tallin perukoille, mutta miten itse tietokonepoksi reakoi jos pari airbagiä puttuu? Taitaa tarvita hiukan lastu päivitystä. Voi kyllä mennä hiukan vaikeaksi tuo sinänsä kiinnostava vaihto. Olisi vain esim. tuo penkin etureunan säätö poikaa Beksin penkissä verrattuna Xantun mokomaan. Mape
Ruu vai Lee kirjoitti:
Tuota itsekin pähkäilin. Toisaalta ilmalaukkuhan on penkin sisässä joten se poistuu penkin myötä tallin perukoille, mutta miten itse tietokonepoksi reakoi jos pari airbagiä puttuu? Taitaa tarvita hiukan lastu päivitystä. Voi kyllä mennä hiukan vaikeaksi tuo sinänsä kiinnostava vaihto. Olisi vain esim. tuo penkin etureunan säätö poikaa Beksin penkissä verrattuna Xantun mokomaan. Mape
Pakettiautoissa joissa on hytissä istuinpaikkoja 2 1 ja kaikissa turvavöissä on kiristyspatruuna, jos paikkaluvuksi muutetaan 1 1 niin tähän poistetuun paikaan ja sen turvavyöhön jossa on kiristyspatruuna, tähän johtoon joudutaan laittaan vastus jolla "huijataan poxia" luulemaan että kiristyspatruuna on paikallaan.
Jos vastusta ei ole niin poxi luulee että patruuna on rikki tai johto poikki ja varoitusvalo syttyy.
Samanlainen vastus on myös repsikan ilmatyynyssä jos sitä ei ole asennettu. johdotus on yleensä valmiina.
Se että päteekö tämä juttu xantiaan , niin otappa siitä itse tarkemmin selvää.
- vtsboy
ei ne airbagit haittaa...sä voit vaihtaa penkit ja muutoskatsastaa ilman airbaggejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427