Käykö Beksin penkki Xanttuun

Ruu vai Lee

Onko kukaan koettenut moista? Olisi pari ylimääräistä Beksin Gti-etupenkkiä ja kiinnostaisi vaihtaa -99 Breakki Xanttuun. Beksin penkissä kun on paremmat säädöt ja muutenkin tuntuvat paremmilta. Miten lämmittimen liittimet ja varsinkin kiskojen pultitukset käyvät yksiin?

4

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilimapallo

Sulla taitaa siinä Xantiassa olla airbagit etupenkeissä, joten nou kän duu....

Beksin gti-jakkarat on kyllä hyvät.

• Ruu vai Lee

Tuota itsekin pähkäilin. Toisaalta ilmalaukkuhan on penkin sisässä joten se poistuu penkin myötä tallin perukoille, mutta miten itse tietokonepoksi reakoi jos pari airbagiä puttuu? Taitaa tarvita hiukan lastu päivitystä. Voi kyllä mennä hiukan vaikeaksi tuo sinänsä kiinnostava vaihto. Olisi vain esim. tuo penkin etureunan säätö poikaa Beksin penkissä verrattuna Xantun mokomaan. Mape

• Ruu vai Lee kirjoitti:

Tuota itsekin pähkäilin. Toisaalta ilmalaukkuhan on penkin sisässä joten se poistuu penkin myötä tallin perukoille, mutta miten itse tietokonepoksi reakoi jos pari airbagiä puttuu? Taitaa tarvita hiukan lastu päivitystä. Voi kyllä mennä hiukan vaikeaksi tuo sinänsä kiinnostava vaihto. Olisi vain esim. tuo penkin etureunan säätö poikaa Beksin penkissä verrattuna Xantun mokomaan. Mape

Pakettiautoissa joissa on hytissä istuinpaikkoja 2 1 ja kaikissa turvavöissä on kiristyspatruuna, jos paikkaluvuksi muutetaan 1 1 niin tähän poistetuun paikaan ja sen turvavyöhön jossa on kiristyspatruuna, tähän johtoon joudutaan laittaan vastus jolla "huijataan poxia" luulemaan että kiristyspatruuna on paikallaan.
        Jos vastusta ei ole niin poxi luulee että patruuna on rikki tai johto poikki ja varoitusvalo syttyy.
        Samanlainen vastus on myös repsikan ilmatyynyssä jos sitä ei ole asennettu. johdotus on yleensä valmiina.

Se että päteekö tämä juttu xantiaan , niin otappa siitä itse tarkemmin selvää.

• vtsboy

ei ne airbagit haittaa...sä voit vaihtaa penkit ja muutoskatsastaa ilman airbaggejä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      7327
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4403
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      28
      3999
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3509
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2583
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2525
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2182
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      29