Kysyisin tämmöstä (jos joku sattus tietämään) minkä ikäsenä Amerikassa nuoret menee highschooliin ja minkä ikäsenä se heillä vaihtuu collegeen?
college ja
7
5911
Vastaukset
- sarppa--
high school = lukio
college = yliopisto- smartass...
mutta se minkä halusin tietää oli että, minkä ikäisenä Amerikassa porukka menee highschooliin ELI lukioon ja minkä ikäisenä collegeen ELI yliopistoon.
Kiitos vaan. - mennaan
smartass... kirjoitti:
mutta se minkä halusin tietää oli että, minkä ikäisenä Amerikassa porukka menee highschooliin ELI lukioon ja minkä ikäisenä collegeen ELI yliopistoon.
Kiitos vaan.n.18 vuotiaana. High School kestaa 4 vuotta - laske siita.
Collegesta saa alemman akateemisen arvosanan, jos haluaa maisteriksi tai tohtoriksi lukea, pitaa menna Universityyn. - vastauksesta
mennaan kirjoitti:
n.18 vuotiaana. High School kestaa 4 vuotta - laske siita.
Collegesta saa alemman akateemisen arvosanan, jos haluaa maisteriksi tai tohtoriksi lukea, pitaa menna Universityyn.Kiitti!
- jee jee jee
mennaan kirjoitti:
n.18 vuotiaana. High School kestaa 4 vuotta - laske siita.
Collegesta saa alemman akateemisen arvosanan, jos haluaa maisteriksi tai tohtoriksi lukea, pitaa menna Universityyn.Eli kollege on vähän niin kuin amko, ja university niin kuin yliopisto?
- ymmartaminen!
jee jee jee kirjoitti:
Eli kollege on vähän niin kuin amko, ja university niin kuin yliopisto?
Collegesta valmistutaan alemmalla akateemisella arvosanalla = esim.BA
Universityssa voi opiskella tohtoriksi asti.
Eri asia sitten ovat Community Colleget.
Jos osaatte kayttaa Googlea, sielta loytyy tietoa.
t:USA:lainen - my pleasure
vastauksesta kirjoitti:
Kiitti!
On ilo vastata kun saa kiitokset! Sinulla on kauniit kaytostavat, muista kertoa vanhemmillesi!
t:USA:lainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488