college ja

highschool..

Kysyisin tämmöstä (jos joku sattus tietämään) minkä ikäsenä Amerikassa nuoret menee highschooliin ja minkä ikäsenä se heillä vaihtuu collegeen?

7

5911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarppa--

      high school = lukio

      college = yliopisto

      • smartass...

        mutta se minkä halusin tietää oli että, minkä ikäisenä Amerikassa porukka menee highschooliin ELI lukioon ja minkä ikäisenä collegeen ELI yliopistoon.
        Kiitos vaan.


      • mennaan
        smartass... kirjoitti:

        mutta se minkä halusin tietää oli että, minkä ikäisenä Amerikassa porukka menee highschooliin ELI lukioon ja minkä ikäisenä collegeen ELI yliopistoon.
        Kiitos vaan.

        n.18 vuotiaana. High School kestaa 4 vuotta - laske siita.
        Collegesta saa alemman akateemisen arvosanan, jos haluaa maisteriksi tai tohtoriksi lukea, pitaa menna Universityyn.


      • vastauksesta
        mennaan kirjoitti:

        n.18 vuotiaana. High School kestaa 4 vuotta - laske siita.
        Collegesta saa alemman akateemisen arvosanan, jos haluaa maisteriksi tai tohtoriksi lukea, pitaa menna Universityyn.

        Kiitti!


      • jee jee jee
        mennaan kirjoitti:

        n.18 vuotiaana. High School kestaa 4 vuotta - laske siita.
        Collegesta saa alemman akateemisen arvosanan, jos haluaa maisteriksi tai tohtoriksi lukea, pitaa menna Universityyn.

        Eli kollege on vähän niin kuin amko, ja university niin kuin yliopisto?


      • ymmartaminen!
        jee jee jee kirjoitti:

        Eli kollege on vähän niin kuin amko, ja university niin kuin yliopisto?

        Collegesta valmistutaan alemmalla akateemisella arvosanalla = esim.BA
        Universityssa voi opiskella tohtoriksi asti.
        Eri asia sitten ovat Community Colleget.
        Jos osaatte kayttaa Googlea, sielta loytyy tietoa.
        t:USA:lainen


      • my pleasure
        vastauksesta kirjoitti:

        Kiitti!

        On ilo vastata kun saa kiitokset! Sinulla on kauniit kaytostavat, muista kertoa vanhemmillesi!
        t:USA:lainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe