Heips!
Tiiättekö te että montako Bratz elokuvaa on tehty ja minkä nimisiä ne on?
Milloin ja mihin aikaan Bratz ohjelma tulee nykyisin? Mitä on tapahtunut viimeisimmissä jaksoissa? itseltäni on jäänyt nytten katsomatta..joka on sinänsä harmi..
Onko täällä suomi24:ssä Bratz palstaa?
Mitäs pidätte Bratzistä? Minusta se on hyvä ohjelma..ja ne Bratz nuket on aivan ihania keräily kohteita...
Mut eipä tällä kerralla muuta ku että näkemiin..en tiedä millon pääsen koneelle seuraavan kerran kun meillä ei ole omaa konetta ja käyn yleensä kirjastossa, koulussa tai kaverin luona koneella aina kun on mahdollista..että siihen saattaa mennä aikaakin..mutta kuitenkin käyn täällä aina kun pääsen koneelle.
HEIJDOOO!
Bratz
26
2226
Vastaukset
- bloomfan
On ihan hyvä.Nulla on kolme bratz nukkea
- bloomfan
elokuvia on Bratz tyyliä ja Bratz genie ja Bratz diamonds plus kaksi dvd tä telkusta.Bratzsillä ei ole täällä suomi24jässä omaa palstaa.
- Yasmin
Kiitos sinulle bloomfani! Minustaki bratz on hyvä ja itselläni on kaksi Bratz nukkea Cloe ja Dana..:)
Itselläni ei ole vielä yhtään Bratz elokuvaa mutta olen ajatellut että keräisin ne kaikki tai ainakin ne mitkä voin saada.. Kiitos tästä että kerroit minulle näiden elokuvien nimet nyt voin sitten alkaa etsimään niitä...:)
Kiitos vielä kerran! - ABC-123
Miten nii ei ooooo???
Täällä on vaikka kuinka paljon Bratzilla palstoja!! Ja opettele kirjoittamaan, ei sitä kirjoteta "Bratzsillä" vaan Bratzilla!!! - ABC-123
Yasmin kirjoitti:
Kiitos sinulle bloomfani! Minustaki bratz on hyvä ja itselläni on kaksi Bratz nukkea Cloe ja Dana..:)
Itselläni ei ole vielä yhtään Bratz elokuvaa mutta olen ajatellut että keräisin ne kaikki tai ainakin ne mitkä voin saada.. Kiitos tästä että kerroit minulle näiden elokuvien nimet nyt voin sitten alkaa etsimään niitä...:)
Kiitos vielä kerran!Lässyn lässyn tyhmä Yasmin.
"Kiitos, kiitos"! Mene nyt oikein polvillesi kiittämään typerys. - kjhogipiy
ABC-123 kirjoitti:
Miten nii ei ooooo???
Täällä on vaikka kuinka paljon Bratzilla palstoja!! Ja opettele kirjoittamaan, ei sitä kirjoteta "Bratzsillä" vaan Bratzilla!!!ilmeisesti sinulla ei sitten tosiaan ole muuta tekemistä kuin oikein keksimällä keksiä valituksenaiheita. -_- Noh, omapahan on asiasi, miten aikasi kulutat, mutta tuo valittaminen antaa sinusta kyllä sellaisen kuvan, ettet ole mistään viisaimmasta päästä.
- bloomfan
ABC-123 kirjoitti:
Miten nii ei ooooo???
Täällä on vaikka kuinka paljon Bratzilla palstoja!! Ja opettele kirjoittamaan, ei sitä kirjoteta "Bratzsillä" vaan Bratzilla!!!aika törkee kaikille.Saakai sitä nyt kiittää ja onko se hirvee asia jos kirjoittaa pikkasen väärin!
- bloomfan
kjhogipiy kirjoitti:
ilmeisesti sinulla ei sitten tosiaan ole muuta tekemistä kuin oikein keksimällä keksiä valituksenaiheita. -_- Noh, omapahan on asiasi, miten aikasi kulutat, mutta tuo valittaminen antaa sinusta kyllä sellaisen kuvan, ettet ole mistään viisaimmasta päästä.
oon samaa mieltä
- oma sivusto
Bratz-sivusto täältä suomi24:sta löytyy Suomi24 > Keskustelu > Harrastukset > Lelut > Bratz
- Yasmin
Katsoiko kukaan tänään Bratziä? mitä mieltä tästä jaksosta jos joku katsoi? itse en kerennyt katsoa ihan kokonaan.. mutta kuitenkin katsoin sen oisko siitä noin puolesta välistä asti.. ja tää jakso oli kyllä ihan hyvä! ;) Onneksi kaikki kääntyi parhain päin ja Jade ja Cloe pelastui Nicolen kynsistä..
- winx-fani
Sasha on paras ja mä tykkään bratzeistä!! Meillä on 2 bratz elokuvaa ja 13 bratz nukkee!!! ne koitti siinä jakson alussa saada selville kuka se myrkyttäjä on!
- Yasmin
winx-fani kirjoitti:
Sasha on paras ja mä tykkään bratzeistä!! Meillä on 2 bratz elokuvaa ja 13 bratz nukkee!!! ne koitti siinä jakson alussa saada selville kuka se myrkyttäjä on!
On ihanaa että täältä kerrankin löytyi joku toinenkin joka tykkää bratzeistä! musta bratz on paras...:)
Ja kiitos tuhannesti kun kerroit tuosta jakson alusta! ;) - winx-fani
Yasmin kirjoitti:
On ihanaa että täältä kerrankin löytyi joku toinenkin joka tykkää bratzeistä! musta bratz on paras...:)
Ja kiitos tuhannesti kun kerroit tuosta jakson alusta! ;)bratz rock enkelit ja tähtiä& tyyliä elokuvat!!! Haluaisin ne uudetkin elokuvat!!!
- winx-fani
myydäänkö suomessa bratz rock angelz sasha nukkeja!?! Haluaisin sellaisen!!
- Yasmin
..en tiedä asiasta, sen kyllä tiedän että Bratz rock angel nukkeja on joitakin erilaisia mutta en ole varma onko Sashaa..voin kyllä yrittää ottaa selvää asiasta jostakin..:)
- tähti
Yasmin kirjoitti:
..en tiedä asiasta, sen kyllä tiedän että Bratz rock angel nukkeja on joitakin erilaisia mutta en ole varma onko Sashaa..voin kyllä yrittää ottaa selvää asiasta jostakin..:)
Minulla on Rock Angelz-Sasha (25cm)!
Se on kyllä Yhdysvalloista tuotu, Sashaa ei harmi vain taida saada Suomesta!
- sitä sinne
"yleistä piirretyistä" keskustelusta. :D
- winx-fani
Mä en saa koskaan sashaa!!! Mä en oo käyny kun pienenä ulkomailla eikä me käydäkkään!!! Pitää kai tilata jos kellään ei oo myynnissä!!
HUOM!!! JOS JOLLAIN ON MYYNNISSÄ NIIN VOIN MAKSAA VAIKKA 30 EUROA JOS SE ON HYVÄ KUNTOINEN KOSKA HALUAN SASHAN!!! - joookuuuu
winx-fani kirjoitti:
Mä en saa koskaan sashaa!!! Mä en oo käyny kun pienenä ulkomailla eikä me käydäkkään!!! Pitää kai tilata jos kellään ei oo myynnissä!!
HUOM!!! JOS JOLLAIN ON MYYNNISSÄ NIIN VOIN MAKSAA VAIKKA 30 EUROA JOS SE ON HYVÄ KUNTOINEN KOSKA HALUAN SASHAN!!!30e???!!!!!?!?!?!?!!!!!!! Minä en ainakaan myisi mitään ulkomailta tuotua/tilattua 30 eurolla! Siis jos on vaikka matkustanut ulkomaille ja ostanut sen nuken, niin matka varmaan maksoi aika paljon ja ei se nukkekaan varmaan ihan halpa ole.
Ja jos on tilannut sen niin postikulut on varmaan ollut ainakin 10e ja on joutunut odottamaan pitkään, että saisi sen nuken.
En siis usko että kukaan myisi sitä nukkea hintaan 30e.
Oikeastaan tämä viesti on melko turha, koska olen nähnyt Rock Angelz Sasha-nuken Suomen prismassa. - jeeeeeeeeeeeeeeeee
joookuuuu kirjoitti:
30e???!!!!!?!?!?!?!!!!!!! Minä en ainakaan myisi mitään ulkomailta tuotua/tilattua 30 eurolla! Siis jos on vaikka matkustanut ulkomaille ja ostanut sen nuken, niin matka varmaan maksoi aika paljon ja ei se nukkekaan varmaan ihan halpa ole.
Ja jos on tilannut sen niin postikulut on varmaan ollut ainakin 10e ja on joutunut odottamaan pitkään, että saisi sen nuken.
Oikeastaan tämä viesti on melko turha, koska olen nähnyt Rock Angelz Sasha-nuken Suomen prismassa.voittamatoooooooooooon sinäkin oot jos tahdot niin winx winx club energiaa winx voimaa keijujen parhaat ystävät ja niin matka yhteinen on taaaaaaaas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- winx-fani
joookuuuu kirjoitti:
30e???!!!!!?!?!?!?!!!!!!! Minä en ainakaan myisi mitään ulkomailta tuotua/tilattua 30 eurolla! Siis jos on vaikka matkustanut ulkomaille ja ostanut sen nuken, niin matka varmaan maksoi aika paljon ja ei se nukkekaan varmaan ihan halpa ole.
Oikeastaan tämä viesti on melko turha, koska olen nähnyt Rock Angelz Sasha-nuken Suomen prismassa.Missä kaupungissa se prisma on!?!ai nyt olet nähny vai ennen kauan sitten?
- joooooookuuuuuuu
winx-fani kirjoitti:
Missä kaupungissa se prisma on!?!ai nyt olet nähny vai ennen kauan sitten?
mutta se saattoi olla Lappeenrannassa. Se oli kylläkin poistokorissa. :(
- jeeeeeeeeeeeeeeeee
joooooookuuuuuuu kirjoitti:
mutta se saattoi olla Lappeenrannassa. Se oli kylläkin poistokorissa. :(
niitä saa kaupasta ainaki mä näkiin nitä kaupassa!!!!!!!!!!!
- DAMITaa
jeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
niitä saa kaupasta ainaki mä näkiin nitä kaupassa!!!!!!!!!!!
Te niinQ tosi noloi. Bratzit ovat so last season, idootit. Ketä kiinnostaa Bratzit, senkin kagarat? Barbit on paljon söpömpii, senkit kagarat :XX Ettexte tajuu?
- DAMITaa Junior
DAMITaa kirjoitti:
Te niinQ tosi noloi. Bratzit ovat so last season, idootit. Ketä kiinnostaa Bratzit, senkin kagarat? Barbit on paljon söpömpii, senkit kagarat :XX Ettexte tajuu?
OMG WTF EVVVK LOL c",)
Sitä paitsi,tunnen DAMITaa :n ja se saa sen raskaana olevan timanttipukusen parpin . Te ette ikinä saa semmosia LäLlääFäläLllääläläläläläälälällläällläää
JA, Bratzit sucks!!!! - krishe
winx-fani kirjoitti:
HUOM!!! JOS JOLLAIN ON MYYNNISSÄ NIIN VOIN MAKSAA VAIKKA 30 EUROA JOS SE ON HYVÄ KUNTOINEN KOSKA HALUAN SASHAN!!!Mä oon kuullu et Sashoi ei enää tuu ollenkaa Suomee. En oo varma pitääks se paikkansa, mut suomalaiset lapset ei kuulemma haluu leikkii tummaihosilla nukeilla, ku ne tykkää enemmän vaaleista. Aika rasistista!:( Vaik eihän siit voi lapsii syyttää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1766891Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2314029Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673341Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut772757Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi72176Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42065100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es21862Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351531Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431425Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461368